9 d’abril del 2007

La novetat, les vacances... la tornada!

He dit alguna vegada que no m’agraden els dies de pluja? Doncs això, que no m’agraden. Són grisos, tristos, no conviden a eixir al carrer, ni a res. I portem una Setmana Santa... Perquè clar, si això passa en un dia de treball, no és tan greu, però en vacances... Si després de la poca gràcia que em fan, he de quedar-me a casa per culpa del mal oratge, ja l’hem feta bona!

I després de la meua queixa, us conte com va ser això del pis. En realitat, el trobaren els meus pares! Feia uns dos anys que buscava pis, encara que no em prenia la recerca massa seriosament. A més, sempre intentava allargar el moment de ficar-m’hi de cap: “És millor esperar a l’estiu, després de les adjudicacions, per si m’envien fora...”, “ui, no m’han convocat per a les adjudicacions, haurem d’esperar que em criden de la borsa, a veure on m’envien...”, “uff, ara tinc les oposicions al damunt, deixem-ho per a quan acabe...”, “mmm, és que ara estic amb les pràctiques i tot això, i no vull pensar en res més... millor comence a buscar en estiu”. Fins que un dia arribaren els meus pares amb uns plànols a la mà que, per a què negar-ho, m’encantaren. Era el que volia, i ho vaig saber només veure’ls. Tots els que havia vist anteriorment tenien alguna cosa que no m’acabava de fer el pes: no té garatge, les habitacions són molt menudes, no té balcó... Però aquest... És perfecte per a mi! L’altre dia em deixaren veure’l, xafar-lo, obrir els armaris, abocar-me al balcó, i enamorar-me’n! Me n’aní directa al banc a fer la reserva, i d’aleshores ençà que el sent cada vegada més meu. Xe, i pensar que encara em queden dos mesos perquè em donen les claus!! Ara, jo ja estic mirant “pijadetes”....

Per al que queda menys temps és per a tornar a l’escola, bé! Huit dies, bé! I crec que intentaré seguir els bons consells dels bons consellers que diuen que el que cal fer és aprofitar el temps que queda al màxim en lloc de lamentar-se per un moment que encara no ha arribat. A més, d’aquesta manera podrem cridar, al final de tot, això de: “!que me quiten lo bailao’!”. Bé, de moment, almenys, em compromet a intentar-ho.

19 comentaris:

Anonymous Anònim ha dit...

Dons...jo crec qe els dias de pluja tenen....no sè ben bè què...però alguna cosa. Moltes coses...;-)


Suenan ahora: Cocorosie's

9/4/07 2:24 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

A mi em posen trista, Empiezo a entender... Però no és cosa d'ara, només, sinó que sempre ha sigut així.

Ah, i benvinguda!

9/4/07 2:47 p. m.  
Blogger èlsinor ha dit...

Molt bé això del pis, sí: amor a primera vista, en diuen...però veig que continues sense curar-te la síndrome d'Estocolm; serà que les vacances estan sent massa curtes... :P

9/4/07 5:54 p. m.  
Blogger Awake at last ha dit...

La lluvia es buena para todo, no seas quejica, :-P

Mks.

9/4/07 6:20 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Voldràs dir massa llargues, no, Èlsinor? Mmmm, crec que amb aquesta pregunta confirme la continuïtat de la síndrome...

;-S

Menys per a eixir al carrer, Awake...

Besets a tots dos!

9/4/07 6:44 p. m.  
Blogger nimue ha dit...

veus, xiqueta, si treballares a Catalunya demà ja tornaries a la feina :P
Fes cas dels consells que sonen bé... ;)

Torne a donar-te l'enhorabona pel piset!! al final vas fer bé d'esperar-te! :)

Jo vull soooooooool!!!! jaaaaaaa!

9/4/07 9:54 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Els bons consells sempre s'han d'escoltar, Nimue, sens dubte!

I jo em pregunte: per què a Catalunya comenceu tan prompte les classes i ací tan tard? Això no està bé, no senyor, i menys encara amb dies de pluja! Jo també vull solet!!!

Una abraçada.

9/4/07 10:03 p. m.  
Blogger Deric ha dit...

Ikea tremola que ve l'Ainalma!!!

10/4/07 8:09 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Hahaha, noooo, Dèric, de moment hi ha altres llocs que haurien de tremolar primer!! (vegeu http://www.casashops.com/ES/frameset.htm)

10/4/07 8:26 p. m.  
Blogger Leticia ha dit...

Hola, tengo un blog sobre televisión, es nuevo, y me haría mucha ilusión que entraras. !!!! te dejo la dirección:

www.lamoscadelatele.blogspot.com

Muchas gracias y un saludo

11/4/07 8:50 a. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Prenc nota, Leticia!
Ens llegim.

11/4/07 2:33 p. m.  
Blogger Sandra ha dit...

FELICITATS PEL PISET!!!!!

A veure si aviat penges fotos al blog i el comparteixes amb nosaltres!

11/4/07 4:27 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Tan prompte com em donen les claus i estiga una mica més tranquil·la amb el tema dels bancs, Sandra, que em porten de cap! Però no ho dubtes que, de foto, n'hi haurà!

11/4/07 8:55 p. m.  
Anonymous Anònim ha dit...

Quan vaig ser propietari d’un pis, per primera vegada, em passava les vesprades assegut a una hamaca plegable, al bell mig del menjador, buit, mirant-me les parets que ara posseïa. Fins i tot em deixava anar i feia unes migdiades absurdes... Era el meu ventre matern, on podia refer-me a la tornada d’un llarg dia... En fi, que t’entenc perfectament. Sigues feliç!
Per cert, la pluja era genial, regalimant pels vidres del finestral del nou pis. Ànim!

12/4/07 12:14 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

De moment, Josepmanel, estic patint perquè encara no tinc les claus per poder fer-ho! Però, això sí, cada vegada que he d'anar a algun lloc intente passar per davant, encara que siga per veure-la només per fora... Xe, tinc unes ganes de seure a dins en una hamaca...

12/4/07 2:25 p. m.  
Anonymous Anònim ha dit...

Doncs a mi m'encanta la pluja. No sé, em dóna ànims, em fa rutllar molt més que no pas els dies i dies d'anticicló i sol permanent. Algú m'ha dit alguna vegada que, en una altra vida, potser vaig ser una flor d'ambients humits ;)
Enhorabona pel pis i gaudeix-ne tant com puguis.
1 petó molt fort.

15/4/07 8:49 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Doncs jo dec ser una miqueta gira-sol, Isnel, perquè quan no n'hi ha,de sol, em pose trista... Però també està bé que hi haja flors d'altre tipus, clar que sí!
D'això del pis, tranquil·la, que pense gaudir-ne al màxim, ja aniré contant.
Molts besets per a tu i per a l'Oleguer, i gràcies per la visita, que et trobàvem a faltar!

16/4/07 2:38 p. m.  
Blogger ALtraste ha dit...

Creo que usted y yo tenemos muchas cositas que contarnos. A ver si nos tomamos un cafelet y nos ponemos al día, guapetona : )

Un beset,

AL.

Felicidades por tu piso! y por tu aprobado!

Muá!

21/4/07 10:16 a. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Quan vulgues, Al, ja saps que estic a una trucada o a un sms... A més, que tinc ganes de veure't!

Un beset!

21/4/07 3:21 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici