31 de març del 2007

Per defecte, un resum

Bé, volia escriure hui sense falta per explicar moooooltes coses, però a mesura que vaig mirant l'agenda m'atabale una miqueta més per tot el que he de fer, de manera que no em puc allargar gaire... Però us en faig un resum!

Aquesta setmana ha sigut d'exàmens amb els nanos (s'acaba el trimestre!!), amb la qual cosa i, encara que no ho vulguem, hem anat una miqueta de bòlit a l'escola.

Ahir va ser l'aniversari de dos companys del col·le, i diguem-ne que ho vam estar celebrant i brindant per ells des de migdia fins a la nit. Ains, jo que mai no m'havia emborratxat... (D'acord, el meu estat també fa que no puga estar escrivint ara mateix molt de temps).

I el més important de tot... (que sonen els tambors!)... (que no deixen de tocar)... M'he comprat un pis! De manera que ja us aniré contant com va tot, que me'l donen d'ací a dos mesos! Estic moooolt il·lusionada!! Ains...

Bé, que me'n vaig a dormir una miqueta més, que aquesta nit també tinc soparet...

19 comentaris:

Blogger nimue ha dit...

xiqueta!! ja eres propietària!!
enhorabonaaaa!! :))
Segons sembla la setmaneta passada ens ha fet anar a tots una mica de cap, eh! esperem que la pròxima serà més tranquil·leta... ;)
b7s!

31/3/07 9:03 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Sííí, Nimue, però encara em queden uns mesos per poder gaudir-ne.
La setmana, com dius, per a no parar, però ha estat genial!

Un beset.

31/3/07 10:17 p. m.  
Blogger Giorgio Grappa ha dit...

Ole! Ole! Ja tens hipoteca! Que majooooooor... :-P

Felicitats, bonica! Que el gaudisques a base de bé!

1/4/07 1:02 a. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Doncs sí, Giorgio, en no res seré casada amb el banc... Però tindré el meu piset!! Ains, que bonic que és!

:-D

1/4/07 9:53 a. m.  
Blogger Awake at last ha dit...

Tres azucareros te voy a comprar, XD

Muuuaks.

1/4/07 2:06 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Nooo, millor el setrill, Awake!

1/4/07 2:08 p. m.  
Blogger èlsinor ha dit...

Vaja, vaja, benvinguda al club, ainalma: això es mereix un boooon brindis... xD :P

1/4/07 4:48 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Eps, doncs brindem, Èlsinor! Ara, a gaudir-lo.
Una abraçada.

1/4/07 5:39 p. m.  
Blogger Deric ha dit...

Benvinguda al club dels hipotecats!

4/4/07 10:10 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Amb "molt" de gust, Deric, per la part positiva!

4/4/07 10:25 p. m.  
Blogger Waipu Joan ha dit...

ui, hipoteca.......quin horror!

5/4/07 8:45 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Però pensem en la part positiva, Joan: un pis!!

5/4/07 9:17 p. m.  
Blogger Lost in Translation ha dit...

felicitats guapa!!ja tenia la teva info de primera ma ;)

6/4/07 2:53 p. m.  
Blogger Iurema ha dit...

dow! enhorabona! que et vaja tot bé en la teva nova vida, doncs!

mmm... mai no t'havies emborratxat? ara sí que em fas sentir malament!! jjjjjj

besets, bonica!

6/4/07 4:04 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Sí, Lost, i tan de primera mà!!

Moltes gràcies,Iurema, i no, mai ho havia fet abans... Quina llàstima d'anys, eh?
;-P

Un beset a les dos!

6/4/07 5:38 p. m.  
Blogger DE TOT UN POQUET ha dit...

Enhorabona! I que et vaja molt bé! Sempre ens alegra saber que hi ha bones notícies entre els amics, coneguts i saludats, Àngel

6/4/07 6:40 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Gràcies, Valldalbaidí! Ja us aniré contant com va la cosa. Quines ganes tinc que me'l donen!!

6/4/07 7:07 p. m.  
Blogger DE TOT UN POQUET ha dit...

No t'he oblidat, sols passava que no m'admetia comentaris... no sé per quin motiu...
Bé, ja hem tornat a classe, però queden unes 9 setmanetes i au... estiu per tal de descansar i fer el que ens rote...
Àngel

17/4/07 7:09 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Jo no vull descansar, Valldalbaidí!! (alguns em matarien per fer aquest comentari...).

17/4/07 8:23 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici