13 de març del 2007

Examen

El dia 24 tinc un examen que no vull fer. Bé, vull el títol que m’atorgaria, però no vull haver de fer l’examen! Em fa por, mooooolta por. És de valencià. Tremole només de pensar-ho. Modernització de textos medievals, redaccions, traduccions, correccions i un oral... el meu darrer malson. Necessite un 7 per a aprovar-lo i han d’estar aprovades cadascuna de les parts. Ja sé que no serveix de res tot això, però no vull, no vull, no vull, no vull!
Qui em manaria a mi ficar-me en totes aquestes coses...

21 comentaris:

Blogger èlsinor ha dit...

Uuuhm... vols que et recorde això de "càrrega que plau, no pesa"? :P
Béééé..., doncs no ho faré, i, a canvi, t'hi desitjaré molta sort i tranquil·litat mentre arriba la data :)

13/3/07 9:32 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Sí pesa, Èlsinor, sí pesa! Ains, que no volies dir-ho... Necessite tranquil·litat abans, durant i després de l'examen, a més d'un miracle per poder aprovar-lo.

13/3/07 9:37 p. m.  
Blogger Lost in Translation ha dit...

em recordes molt a mi abans de superar aquesta por. Mira no et puc dir la paraula magica pero t´asseguro que es questio de ficar collons al tema, de debo. jo he trigat 5 anys en superar aquesta por escenica. Al final vaig arribar alla, em trmolava tot el cos i mira, em vaig deixar portar per la situacio, de la qual vaig sortir mooooolt beneficiada i orgullosa amb el meu aprovat.
Davant meu es van carregar 4 o 5 persones pero bueno, de debo anim.

14/3/07 1:32 a. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

N'hauré de ficar, Lost, quan els trobe. Tinc ganes que passe ja eixe dia.

14/3/07 7:07 a. m.  
Blogger Pedra Lletraferida ha dit...

Vist el panorama que se't presenta al capdavant, i vist també que el pes és feixuc, només et queda deixar anar el llast que et suposa viure-ho amb tensió, nervis i angúnies.
Creu en tú mateixa i en les teves inmenses posibilitats, perquè n'estàs preparada sobradament.
Així com t'explique ho vaig fer quan l'examen de conduïr. Vaig oblidar-me'n de tot i de tots, de l'ambient, de les circumstàncies, de les taxes, de "què diran", em vaig abstreure literalment... I em va sortir rodó!.
El día 24 serem molts al teu costat, Ainalma, i aquí restarem en l'espera de que ens donguis la bonanova del "+ k un 7", d'acord?.

Salutacions cordials!

14/3/07 9:44 a. m.  
Blogger Unknown ha dit...

Ainalma, molts anims xiqueta!!
Menja xocolata i cues de pansa que van be per la memoria!! I endavaaaaant!!! :D

14/3/07 5:56 p. m.  
Blogger nimue ha dit...

vingaaaaaa! que eres una artista de la llenguaaaaa! que jo ho séeeee! anirà molt bé, xiqueta! :)

14/3/07 8:01 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

A mi no sol funcionar-me eixa tàctica, Pedra... No sóc capaç d'abstreure'm, i menys quan parlem, entre altres coses, d'un examen oral. HORROR!

Ui, doncs dec tindre molta memòria, Unmei, perquè, de xocolata, en menge un fum! ;-)

Permet-me que ho dubte, Nimue, que hi ha coses i coses... I aquest examen em fa tremolar, ves per on!

14/3/07 10:53 p. m.  
Blogger Awake at last ha dit...

Hay que joderse con la valencianófila, XDDD

Mks.

14/3/07 11:49 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Però ja em coneixes, Awake, què hi farem? :-(

15/3/07 7:51 a. m.  
Blogger l'home de la musica ha dit...

Va home!!! no et facis la dura i posat a estudiar!!! que segur que aprobes! ;P

15/3/07 5:23 p. m.  
Blogger Iurema ha dit...

ui!! quines assignatures més estranyes!!! jo és que sóc de ciències...
però molta sort, que si li pilles la gràcia, segur que l'assignatura és bonica i tot !!! ;)

15/3/07 6:05 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

És que es fa costera amunt, Home de la música... I mira que m'agrada, eh?

Iurema, no és una assignatura exactament, però sí, és bonic. Si no, no ho estaria fent. D'ara endavant tot el que faça serà per gust.

15/3/07 10:59 p. m.  
Blogger Odalric ha dit...

Ànims! Segur que tot anirà bé...

17/3/07 10:41 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

No ho sé, Odalric, ja us contaré.
I, per cert, benvingut!

18/3/07 1:55 p. m.  
Blogger DE TOT UN POQUET ha dit...

Tranquil.la, que si escrius com ho fas ací, aproves... SEGUR!!!
ÀNIMS I MOLTA SORT!
Àngel

18/3/07 5:54 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

El que és escriure, escric igual en tots els llocs, Valldalbaidí, però actualitzar i traduir textos és una altra història! Ains, quins nervis!

18/3/07 6:05 p. m.  
Blogger Alls cuits mai couen ha dit...

Ei! Moltíssima sort de debò! Segur que s'ho val l'exàmen!

VA encara queden uns quants dies per agafar forces!

18/3/07 7:15 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Forces no, ^Emma^, història de la llengua i de la literatura, per si de cas!
Moltíssimes gràcies!

18/3/07 7:18 p. m.  
Blogger Deric ha dit...

no hi pensis i tira-t'hi de cap!

20/3/07 9:59 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Necessite una empenta, Deric... Lamentablement, funcione així.

20/3/07 10:08 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici