9 de gener del 2007

De tornada!

Torne a l’aula, el meu hàbitat, amb les meues feres, amb la meua felicitat! M’encanten, m’encisen, m’enamoren!! (Bé, sí, també m’empipen de tant en tant... Però se m’oblida de seguida). Moltes vegades em pregunte si estaré fent bé o no la meua feina, és un dubte que sempre tindré, supose, perquè tinc ben arrelada la idea que sempre es pot millorar, però del que estic ben segura és que sóc feliç mentre la faig i que, ara mateix, no la canviaria per res del món.

I després d’aquestes línies, me’n torne al meu nuvolet. Sé que molts no ho enteneu, que penseu que això meu és una estranya síndrome d’Estocolm digna d’estudi... :-P Que sí, que jo reconec que açò meu no és gaire normal, però poder arribar a la feina amb il·lusió, un gran somriure i un nus a l’estómac de pura emoció no és una cosa que puga fer tothom. Ara bé, tant de bo fos així, perquè és l’únic antídot possible contra el so del despertador!!!

20 comentaris:

Blogger Giorgio Grappa ha dit...

Bon dia, matinera!

Enveja sana és el que sentim (jo, almenys), i res més. Que et dure, com a mínim, fins a la jubilació :-) .

10/1/07 8:53 a. m.  
Blogger l'home de la musica ha dit...

Jo vaig cantant allò de "estas son las mañanitas" de camí a la feina... sobretot les dels dilluns!!!

10/1/07 1:05 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Doncs sí, Giorgio, fins a la jubilació com a mínim! Però la veritat és que si les classes començaren a les 11 en lloc de començar a les 9 seria molt millor...

;-P

Home de la música, jo vaig cantant això de "hoy puede ser un gran día, duro con él!"

Un beset!

10/1/07 1:33 p. m.  
Blogger Sandra ha dit...

Quina sort Ainalma, quina sort Home de la música!
Ja m'agradaria que la meva feina m'agradés d'aquesta manera. No és que em desagradi del tot, hi ha coses molt maques, però tantíssimes pressions...

10/1/07 5:20 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Supose que és qüestió "d'oblidar" aquestes pressions de què parles en eixir per la porta i quedar-te només amb les coses bones de la jornada, Sandra. Per supervivència, més que res...

10/1/07 10:53 p. m.  
Blogger èlsinor ha dit...

Hehehe, mea culpa: el de la síndrome d'Estocolm sóc jo...; ara bé, no dic res de què estigues contenta i feliç al treball, sinó de què a les vacances només estigues pensant en tornar-hi.

10/1/07 11:29 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

És que és causa i conseqüència, Èlsinor. És, si no recorde malament, com allò de les premisses: si "x", aleshores "y".

11/1/07 7:25 a. m.  
Blogger Iurema ha dit...

sindrome?? què va!! quina sort, si tant t'agrada tant la teva feina! disfruta-la, xiqueta... t'encanta i a més et paguen! si estàs tan encantada segur que ets una bona mestra.

muaks!

11/1/07 1:41 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Ja la gaudisc, Iurema, ja! I pel que fa a això de ser bona mestra... diguem-ne que ho intente amb totes les meues forces!

11/1/07 8:54 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Igualada, pel que he vist, no, L'ombra del drac? Fa temps vaig conéixer algú que també vivia a Igualada, malgrat ser de Xixona...

Un nord-americà que sent L'ham de foc?? Increïble! Però m'encanta!!

12/1/07 8:00 a. m.  
Blogger Awake at last ha dit...

Masoca.

XD

Mos veiem el dissabte.

Muuuaks.

12/1/07 10:16 a. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

De masoca res, Awake! Si és que són mé bonics...

Dissabte et conte com ha anat la setmana. Un beset.

12/1/07 11:28 a. m.  
Blogger Lost in Translation ha dit...

hola bonica. Et trobo a faltar pel msn..no coincidim?

14/1/07 1:06 a. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Hola Lost! És que aquesta setmana no he tingut temps de gairebé res, però aquesta vesprada hi seré! A veure si tenim sort. Un beset!

14/1/07 12:56 p. m.  
Anonymous Anònim ha dit...

a mi també m'agrda molt i molt la meva feina, i m'enamora i i i... però, però a vegades tinc tanta tanta son!!! jeje

petons maca!!!!!!!

14/1/07 7:02 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

És que la mandra és molt apegalosa, Imma: se'ns posa al costat i ja no ens la llevem de damunt! ;-P

Una abraçada!!

14/1/07 7:03 p. m.  
Blogger DE TOT UN POQUET ha dit...

Jo també gaudisc molt de la meua feina (és la mateixa que la que fa Ainalma). Ara bé, si llegiu algun dels meus posts sobre la qualitat de l'educació podeu pensar que no és així, però ni molt menys... jo sóc d'aquells que, si tornara a nàixer, triaria ensenyar (però com diuen els grans "sabent el que sé ara").
Bona vesprada...
Àngel

14/1/07 7:24 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Ei, Valldalbaidí! Com ha anat la primera setmana de feina? Cal tornar a ensinistrar les feres? ;-P

Pel que fa a això que dius, supose que si jo tornara a nàixer també tornaria a triar la mateixa professió. A més, que "el hombre es el único animal que tropieza dos veces con la misma piedra", no? En el meu cas, ensopegaria amb la mateixa pedra una vegada i una altra!

Una abraçada.

14/1/07 7:35 p. m.  
Blogger DE TOT UN POQUET ha dit...

Sí, però han tornat bastant calmadetes... amb afecte, Àngel

15/1/07 6:49 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Això està bé, això està bé... Que, malgrat tot, cal recuperar-se de tanta festa i com més difícil ho posen, pitjor per a tots!

16/1/07 7:56 a. m.  

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici