22 de febrer del 2007

i.

Normalment em queixe bastant dient que duc una vida una mica avorrida, molt monòtona, però la veritat és que sempre hi ha algun moment en el dia que ho canvia tot i ofereix eixe puntet d’originalitat. Normalment pense que no tinc anècdotes divertides a contar, però hui sí que en tinc! Ahir m’ho vaig passar d’allò més bé, ara us contaré el perquè.

No fa gaire vaig saber que Lluís Llach oferiria un concert a la Universitat d’Alacant dins de la gira de comiat que està fent pertot arreu. Ara, com no, jo me’n vaig assabentar quan ja s’havien esgotat totes les entrades... Ah, per cert, el concert va ser ahir, que se m’ha oblidat dir-ho abans. El cas és que volia anar a un concert del Llach des de feia temps perquè mai no hi havia anat a cap i em feia il·lusió, per què negar-ho? I més sabent que podia ser l’última oportunitat... Doncs bé, després de saber que una hora abans del concert traurien a la venda unes quantes entrades que la universitat havia reservat (unes 90), en eixir del col·legi me’n vaig anar cap allà per començar a fer cua, a veure si hi havia sort... La veritat és que jo ja havia aconseguit una invitació, però en volia una altra per a una amiga que també estava molt interessada a anar-hi. I estant a la cua, va ocórrer el miracle! Vaig veure passar per allà dos coneguts (treballadors de la universitat) i vaig baixar a saludar-los. Una, la dona d’un company, que em va dir que tenia una entrada de sobra, per si la volia, i li vaig dir que sí sense dubtar-ho, i mentre parlàvem de tot això va aparéixer l’altre, que, després d’oferir-me el mateix, em va dir que necessitava dues persones per vendre a l’entrada del concert els cd’s i els llibres que portava el Llach, i em va dir que si m’interessava. I com que una servidora no sap dir que no, allà que se’n va anar, i allà que va ficar també la seua amiga (una altra que tampoc sol dir que no...). El cas és que vam entrar sense entrades, vam estar venent els cd’s i els llibres abans i després del concert, enmig vam sentir les cançons, al final ens van donar una petita comissió de les vendes i com a comiat vam poder baixar a saludar el Llach en persona! I, és clar, després de tot això em va costar més de dues hores poder adormir-me!

Hui m’ha costat alçar-me, no ho negaré, però va pagar la pena, tornaria a fer-ho (i no em referisc a alçar-me, és clar, sinó a això del concert...). A més, hui és un dia que tinc marcat al calendari des de fa temps perquè hui fa dos anys que vaig entrar per primera vegada en una classe, que em vaig estrenar com a profe! I, què voleu que us diga... encara no he perdut la il·lusió d’aquell 22 de febrer de 2005 (ara, la por ha disminuït considerablement!).

19 comentaris:

Blogger Awake at last ha dit...

Las pocas ganas de hacerle caso al despertador tampoco desaparecen, XD

Mks.

22/2/07 11:24 p. m.  
Anonymous Anònim ha dit...

Felicitats pels dos anys! i me n'alegro molt que estiguis feliç! xD petonets maca!

22/2/07 11:44 p. m.  
Blogger Giorgio Grappa ha dit...

Ostres, el Lluís! No m'estranya que no pogueres adormir-te... Però de segur que al final posaves cara d'angelet dormidet :-P

23/2/07 12:47 a. m.  
Blogger èlsinor ha dit...

Ja veig que al final va resultar un molt bon vespre amb el concert...i un molt bon dia amb l'aniversari :)

23/2/07 1:41 a. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

No, Awake, això no desapareix mai, em pense ;-)

Ei Imma! Moltes gràcies, bonica, ja ens ho contaràs tu també quan arribes, eh? Un beset!

Noooo, Giorgio, d'angelet fotudet, que tinc un refredat que no em deixa dormir, amb tanta tos...

Èlsinor, sens dubte, un dia per a recordar i, sobretot, per a contar!!

Molts besets!

23/2/07 8:08 a. m.  
Anonymous Anònim ha dit...

Jo també vaig anar a un dels últims concerts de Llach a Barcelona, m'ho vaig passar molt bé.
Encara que no vaig tenir la sort de poder-lo saludar.

23/2/07 9:24 a. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Hehe, això nostre és que va ser tota una sort, Valqui! ;-)

23/2/07 12:41 p. m.  
Blogger nimue ha dit...

doncs jo sóc de les que els últims deu anys he anat perseguint a Llach per tots els concerts que ha fet i que m'han agafat prop. Durant la gira del Nu vaig veure el mateix concert quatre vegades en quatre pobles diferents. Un dia me'l van presentar i és un amor d'home. No m'estranya que estigueres emocionada! xiqueta! quina sort i quina aventura!! :))

i com pots dir que la teua vida és monotona?? la vida dels mestres és la menys monòtona del món!!! per això m'encanta!!!!

23/2/07 6:01 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

És que jo el vaig descobrir una mica tard, Nimue, per això només he anat a aquest concert. Però sí, tota una aventura, ni que ho digues.

Sobre això de la monotonia... bé, potser no m'he expressat del tot correctament: volia dir monotonia fora de l'escola! ;-D

23/2/07 9:02 p. m.  
Blogger Iurema ha dit...

jo fa molt que no vaig a un concert. l'últim va ser a barcelona l'any passat. un que feia amb feliu ventura, gratis, al mig del carrer (no recorde ni on). aquí és més difícil aconseguir entrades. sé que per allà baix està fent molts concerts (ma mare ja ha anat a dos aquests últims mesos!!!). m'agradaria poder veure'l per acomiadar-me. però confie en que algun dia ens tornaran la plaça de bous i ens vindrà a veure ;) ja m'enteneu

besets!

24/2/07 9:44 a. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Recorde haver venut algun cd on cantava amb el Feliu Ventura, Iurema! ;-) Jo, com ja he dit, el vaig descobrir fa uns tres anys, abans no havia sentit a parlar del Lluís Llach, però mira... I tu tranquil·la, que de segur que arriba a temps a fer algun concert en eixa plaça de bous!!

Un beset.

24/2/07 10:40 a. m.  
Anonymous Anònim ha dit...

Veig que som companys d'ofici i, modestament, volia convidar-te a visitar el meu blog (cat.bloctum.com/josepmanel) per si et ve de gust, llegir algunes de les cosetes que jo deixe caure allí sobre l'ofici compartit. Bo, siga com siga, perdó per l'atreviment.

27/2/07 6:52 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

No patisques, Josepmanel, que sempre és bo trobar blocs d'altres companys de feina! Vaig a visitar la teua pàgina.

Benvingut!

27/2/07 9:07 p. m.  
Blogger Deric ha dit...

què enxufada, no?!
Jo només he anat a un concert del Llach i ja en vaig tenir prou, va ser fa un parell d'anys i després del concert, com jo estava amb els organitzadors, vaig poder anar a saludar-lo també i fer-me fotos amb ell (em sembla que a l'antic bloc la tinc penjada) i va ser molt amable, la veritat.

28/2/07 9:39 a. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

I em dius a mi enxufada, Deric!? ;-P
La veritat és que sí que és un home molt amable, a nosaltres ens va atendre amb un somriure després de dues hores i mitja de concert sense descans...

28/2/07 10:39 p. m.  
Blogger Lost in Translation ha dit...

on pares noieta?

2/3/07 11:01 a. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Uff, Lost, perduda pertot arreu!

2/3/07 1:21 p. m.  
Blogger Lupus Minor ha dit...

Ensumo carn fresca... i no és la de Beethoven.

4/3/07 12:10 a. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Ui, quant de temps, Sr. Lupus! Però espere que el retorn no siga amb la intenció d'omplir l'estómac per aquest espai... :-S

4/3/07 10:53 a. m.  

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici