24 de gener del 2007

Adéu, Carbonilla...

Ahir va ser un dia dur. I és que no és gens senzill acomiadar-se d’algú a qui estimes, encara que aquest algú tinga les orelles grans i siga pelut. Encara que aquest algú siga un conill. Ja vaig contar-vos, no fa gaire, que teníem una amigueta nova a l’escola, Carbonilla, una conilleta toy negra preciosa. Enamoradeta, em tenia! Però de Nadal ençà havia començat a desenvolupar un comportament una mica agressiu que fins ara no havia tingut i això, en una escola, és un perill. Vam haver de prendre mesures. Parlàrem amb l’encarregat de la botiga on la compràrem i l’home ens digué que era molt estrany que un conill es llancés a mossegar (ho ha fet unes quantes vegades i, “per sort”, no als xiquets...) perquè no són animals agressius, de manera que ens va dir que la hi portàrem i que ell se l’enduria a casa, que en tenia més. Al final ens la van canviar per un altre conill. Bé, conill... Se suposa que ho és, però ja en penjaré alguna foto i em direu... Jo el descriuria com una boleta de pèl amb orelles. Eh, que això sí, d’orelles, sí que en té, l’animalet... Ja té nom, es diu Beethoven.

El camí de tornada amb el nou conill va ser difícil. Mirava Beethoven entre llàgrimes i no podia deixar de pensar en la meua Carbonilla. Mai no hauria imaginat que es pogués arribar a estimar tant un animalet. Sé que estarà bé i ben cuidada, però la trobaré molt a faltar. També sé que la nostra responsabilitat com a docents està per damunt de la nostra voluntat, i que això era el que havíem de fer, però això no fa el tràngol més suau. Mentre anàvem en el cotxe, la meua companya (i també amiga, per sort) intentava animar-me, canviar de tema, però jo necessitava plorar, em sentia malament i no volia que ningú em digués res. El cas és que, quan estic així, acabe parlant de manera poc adient i puc arribar a ferir les persones que estime, cosa de la qual després acabe penedida. Doble patiment. Angelet meu, quina paciència que té!

En fi, que hui que estan els ànims una miqueta més calmats volia aprofitar per a escriure açò en record de Carbonilla, la conilleta més bonica de tot Alacant!

18 comentaris:

Blogger Giorgio Grappa ha dit...

Li heu posat Beethoven per les orelles? Com que aquell era sord... Com sou! Vinga, anima eixa careta, que la Carbonilla estarà bé, amb més conillets per a jugar a conillets (i mai millor dit).

Ah! i volem una foto del Beethoven, que tal i com l'has descrit, de segur que és simpatiquíssim!

25/1/07 12:24 a. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Exacte, Giorgio, per les orelles i per un comentari que se'm va acudir fer... Però, eh!, amb molt de respecte envers Beethoven, que sent gran admiració i devoció per aquest home!!

En tindreu una foto, segurament, la setmana que ve.

25/1/07 7:49 a. m.  
Blogger Lost in Translation ha dit...

ho sento per tu i per la carbonilla :(

25/1/07 12:47 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Ui, i per tots els qui la teníem, Lost, que ens l'estimàvem de debò...

25/1/07 1:20 p. m.  
Blogger nimue ha dit...

ale... pobreta Carbonilla! :( espere que serà feliç on se l'emporten i que el Beethoven t'ajudarà a que se¡t passe el disgust... b7s!

25/1/07 2:18 p. m.  
Blogger Giorgio Grappa ha dit...

Ja he vist la foto de la Carbonilla, està graciosíssima al costat de l'ordinador (només li faltava tindre les potetes damunt del teclat, com si estigués escrivint un email ;-).

25/1/07 4:37 p. m.  
Blogger èlsinor ha dit...

Ui! Què li vau fer a la pobra Carbonilla? La vàreu traure al sol? La vau banyar? O li vàreu donar menjar després de mitjanit?? :D

La veritat és que jo també me les estime molt, les conilletes...

Però au, va, no hi penses més, que, al cap i a la fi, per a ella ha sigut millor així; i a més no l'heu perduda a ella, sinó que heu guanyat el Beethoven. :)

25/1/07 8:03 p. m.  
Blogger Deric ha dit...

jo vaig tenir una gossa durant una setmana però em destrossava el pis i, tot i que no podia tenir-la, quan em vaig separar d'ella, em va costar molt i això que es quedava en una casa enorme i amb hectàrees de jardí.

25/1/07 8:08 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Jo també espere que siga molt feliç, Nimue, i que conega un bon conill que la faça més feliç encara ;-) , que amb nosaltres patia síndrome d'abstinència... Un beset!

És que mai no arribava a temps de fer-li la foto, Giorgio, però quan la deixàvem a la taula se n'anava directa al teclat! Feia goig veure-la caminant-hi. Alguna vegada va reiniciar l'equip i tot!

Èlsinor, per a mi que va ser la síndrome d'abstinència que comentava a la Nimue, que no la portava gaire bé... Xe, era bonica fins i tot quan m'arrapava les mans!

Saber que estarà bé no sempre és un consol, eh, Deric? Nosaltres la teníem des d'octubre, i supose que em dol tant, entre altres coses, perquè ha sigut la primera mascota que "he" tingut.

25/1/07 8:56 p. m.  
Blogger Lost in Translation ha dit...

la carbonilla estarà bé, no et preocupis. Sort amb el Beethoven!

26/1/07 12:26 a. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Gràcies, Lost. Espere que tot vaja bé amb aquest conill, ja t'aniré contant...

26/1/07 7:50 a. m.  
Blogger Awake at last ha dit...

A saber qué le poníais en la comida...

XD

Muuuuuuaks.

28/1/07 1:18 a. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Awake, menjava de tot el que pot menjar un conill... Potser va ser la beguda, que de tant en tant hi posàvem mistela en lloc d'aigua, però ja saps, per fer-la més de la terreta...

;-P

Un beset.

28/1/07 8:56 a. m.  
Anonymous Anònim ha dit...

exacte perquè sempre penses que podries haver fet més, encara que no sigui veritat

28/1/07 7:01 p. m.  
Blogger l'home de la musica ha dit...

Ai... clar que fa mal... jo no m'imagino lluny del meu "Golfillo"... Però és clar, en un cole amb nens, no et pots arriscar... Segur que estroba bé, però ara has de donar-li carinyo al Bethoveen, que és ell pobret qui deu estar espantat i anyorat.

29/1/07 5:56 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

El cas és que la trobe a faltar, Deric, i més del que em pense...

Home de la música, ja procure donar carinyet al Beethoven, ja... La veritat és que s'ho està guanyant...

29/1/07 7:36 p. m.  
Blogger DE TOT UN POQUET ha dit...

T'entenc perfectament: ja saps què ens passà a nosaltres amb whisky. Com que la setmana passada vaig estar tan ocupat, encara no havia llegit aquest post. Per cert, nosaltres encara no tenim un altre gosset. Les meues nebodes en volen un que siga fill de la mare de Whisky i jo estic plantejant-me de tenir-ne un a casa.
I, si vols, plora... et comprenc.
Àngel

31/1/07 7:06 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

No patisques, que no fas tard, Valldalbaidí! Sí que em recorde del Whisky... Almenys a mi em queda l'esperança que estarà bé i serà feliç, encara que açò no és un consol davant la pèrdua. Pel que fa a això de plorar, no és que volguera, és que ho necessitava.
Menys mal que Beethoven ja ha aconseguit guanyar-se el coret de tots!

31/1/07 11:00 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici