4 de març del 2007

Carta a la Primavera

Estimada Primavera,

Ara que s’acosta el teu equinocci m’agradaria demanar-te un desig, ja que mai no te n’he demanat cap. Desitjaria, per damunt de tot, una bona capacitat d’organització del temps (la necessitaria en més aspectes, la capacitat d’organització, però el que més em preocupa ara és aquest...), perquè darrerament, no sé com ho faig, però no trobe estones buides per a fer les coses que realment hauria de fer ni moltes d’altres que faria per gust. No trobe temps per a llegir el munt de novel·les que s’acumulen a la tauleta de nit, ni per a fer aquell treball que he de lliurar d’ací poc, ni per a estudiar aquell examen que tinc a final de mes, ni per a llegir els blocs amics, ni per a escriure en el meu propi! I, malgrat la quantitat d’assumptes que porte a sobre i que també són importants, no deixe de pensar en tot això que també hauria de tenir un lloc en el meu horari.

Et done les gràcies a la bestreta!

Eternament agraïda i desitjosa de la teua arribada,

Ainalma.

22 comentaris:

Blogger Awake at last ha dit...

Al Corte Inglés es a quien tendrías que pedirle tanta cosa, al fin y al cabo es quien la anuncia (con adelanto) todos los años, XD

Mks.

4/3/07 4:11 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

És que no crec en ell, Awake...

4/3/07 5:01 p. m.  
Blogger èlsinor ha dit...

Almenys te'n podràs resquitar una mica en arribar Pasqua, si més no en fer més lleuger el munt de novel·les que dius que tens per a llegir... :)

4/3/07 5:04 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Això espere, Èlsinor, però el problema és que alguna d'aquestes novel·les té a veure amb l'examen que he de fer... Se m'amuntega la faena!!

4/3/07 5:19 p. m.  
Blogger DE TOT UN POQUET ha dit...

Que bo seria poder-ho aconseguir! Però és tan difícil tenir temps per a tot el que tu dius... és tan difícil... si et consola, em passa el mateix...
Àngel

4/3/07 7:13 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

És que abans el tenia, Valldalbaidí, l'any passat el tenia, i feia més coses que enguany. Què ha passat?

4/3/07 8:52 p. m.  
Blogger Deric ha dit...

puc signar també aquesta carta???

5/3/07 9:14 a. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Clar, Deric, queda oberta a tots aquells que compartisquen desig amb mi!

5/3/07 9:15 p. m.  
Blogger l'home de la musica ha dit...

Doncs a mi l'estimada Primavera em fa tirar d'antihistamínics a xorros!!! vaig fet una sopa tota l'estimada primavera... :(

6/3/07 6:07 a. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Sí, la veritat és que la gent que patiu d'al·lèrgies ho passeu malament, Home de la música... Però havia de demanar aquest desig!

6/3/07 7:16 a. m.  
Blogger nimue ha dit...

em sembla molt sensat demanar desitjos a la primavera. Millor que als reis mags, naturalment que sí! Visca la primaveraaaa!

6/3/07 5:04 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Visca!! Ara només espere que siga més formal que els reis mags a l'hora de fer realitat els somnis, Nimue...

6/3/07 8:14 p. m.  
Blogger Giorgio Grappa ha dit...

Primavera, hormones, alumnes rebotats... No, la veritat és que preferisc mil voltes la tardor. Ja sé, ja sé, ara li toca el torn a la Prima. Espere que et concedisca el teu desig :-) .

9/3/07 7:33 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Jo també ho espere, Giorgio, que vaig de bòlit!

9/3/07 8:30 p. m.  
Blogger Unknown ha dit...

El temps?? Que es aixo??
Mira hi ha dies que m'agradaria que duressin 48 hores i d'altres que duressin nomes 4!
Hem d'aprofitar el temps xiqueta, com mes bonament puguem!!!

:D

10/3/07 12:15 a. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Encara que els dies tingueren 48 hores, Unmei, trobaria la manera de perdre-les, no ho dubtes...

10/3/07 7:55 p. m.  
Blogger Alls cuits mai couen ha dit...

m'afegeixo a la teva petició!

salut!

11/3/07 7:15 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Ui, cada vegada m'esteu demostrant més i més gent que no sóc l'única amb aquest problema, ^Emma^!

Benvinguda, i salut a tu també!

11/3/07 8:35 p. m.  
Blogger Deric ha dit...

hola! bon dia primavera!

12/3/07 10:15 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Bon dia?? Ja, Deric?? Uff, uff, uff...

13/3/07 8:20 p. m.  
Anonymous Anònim ha dit...

CARTA DE LA PRIMAVERA, Ma del Mar Bonet

Febrer m'ha duit la carta tan precisa
vol que els lilàs s'obrin pel dits
i en el cor m'hi creixi una palmera
que exigent que ve la Primavera!

Que exigent que ve la Primavera
i el meu cor tan malaltís
tinc por que es cremi dintre la foguera
(no puc desfer-me del seu encís)

No puc desfer-me del seu encís,
obrir les branques, ballar amb ella,
pentinar-me al seu vent la cabellera,
cantar la lluna de les seves nits

Cantar la lluna de les seves nits
cantar vermells de la tardor
cantar el silenci de la nova neu
cantar si torna el dolorós amor

Cantar si torna el dolorós amor
i néixer un poc més en l'intent
i créixer un poc més cada entretemps
i volar amb el vent i les noves llavors

Volar amb el vent i les noves llavors
qui sap on el vent ens portarà?
a dins del cor d'una terra antiga
o creixeré en el fons de la mar.

5/6/07 11:44 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Gràcies, D., no la coneixia!

7/6/07 10:04 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici