2 de gener del 2007

Cap d'Any




Després de passar dos dies al costat del carrer que veieu a la foto (em va fer gràcia el nom, què hi farem?), ahir vaig tornar a casa. He passat Cap d’Any en un poble d’uns 300 habitants, enmig de la muntanya i amb la cobertura justa per al mòbil. Però ha estat bé. Tot ha sigut menjar, veure la televisió, menjar, jugar a les cartes, menjar, dormir, veure House en portugués (no, no l’entenc, però és que el DVD no tenia comandament a distància i no vam poder canviar l’idioma...), mejar, jugar al Cranium i més dormir i més menjar. Bona manera d’acabar un any i començar-ne un de nou, no? A més, ha sigut el primer any que he aconseguit menjar-me el raïm quan tocava; fins i tot anava una campanada per davant! Però vaig oblidar demanar-ne un desig...

A banda d’això, he tingut l’oportunitat de veure la neu (no l’he vista mai...), encara que de lluny, moooolt de lluny, en una muntanya que teníem al davant. He vist verd, el color aqueix que tant trobe a faltar per ací, cobrint el paisatge, he comprovat que existeix algun lloc on l’aigua ix més freda que a l’aixeta del meu col·legi i he tornat a comprovar que la gent que viu al poble és molt més agradable al tracte que la gent de ciutat de tota la vida. Fins i tot saluden quan es creuen amb tu pel carrer, encara que no et coneguen!

Ara toca descansar de tant de descans, actualitzar el bloc i celebrar que només queden 6 dies de vacances!!!


(Ah, per cert, FELIÇ 2007 A TOTHOM)

20 comentaris:

Blogger Awake at last ha dit...

En Mariola siempre hay nieve en invierno, no la ves más porque no quieres.

XD

Muuuuaks.

2/1/07 5:08 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Si hi ha neu em fa por agafar en cotxe per a anar-hi, Awake, ja ho saps...

2/1/07 5:10 p. m.  
Anonymous Anònim ha dit...

A mi també se'm va oblidar el desig...de totes maneres mai s'acomplien.
Espere que l'any nou et somriga. Besets.

2/1/07 6:16 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

A mi se'm va acomplir un dels dos que vaig demanar l'any passat, Vicent, i al juliol en fores testimoni!

Jo també desitge que l'any nou siga digne de recordar per a tu. Un beset!

2/1/07 6:24 p. m.  
Blogger èlsinor ha dit...

"Celebrar" que "només" queden sis dies de vacances?? Això teu sí que és una síndrome d'Estocolm de llibre de text, sí... :P

I a Vila-real, per cert, també hi ha un carrer anomenat de Sant Xuxim...però retolat "Sant Joaquim" (o "San Joaquín", que ara no n'estic segur).

I, last but not least, FELIÇ 2007 (i següents) també a tu :)

2/1/07 7:34 p. m.  
Blogger nimue ha dit...

doncs jo estava compartint el cap d'any amb un virus així que ni raïm ni res :(

m'alegre que t'ho passares bé! ale! que dins de no res tornem al col·le!

2/1/07 7:44 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Èlsinor, jo crec que aquesta síndrome acabarà passant... No sé, és la primera vegada que la patisc.

El nom del carrer és que ens va fer gràcia, anàvem a la carnisseria, i allà estava! Vaig haver de fer-ne una foto.

Ja ho he llegit, Nimue, espere que ja estigues bé del tot. I sí, ara mateix al col·le!

Per cert, no sé com però anit vaig somniar amb vosaltres dos (de Nimue, n'he vist alguna foto, però d'Èlsinor, no!) I amb algú més de per ací... Molt estrany: tornava a anar a la universitat i entre classe i classe vaig prendre un café amb vosaltres!

Un beset!

2/1/07 8:18 p. m.  
Blogger èlsinor ha dit...

Ah, doncs quan vulgues, hehehe...

(I sobre les fotos, punxa ací)

2/1/07 9:08 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Ei, sí, havia vist aquesta foto amb Unmei, Èlsinor, però no t'hi associava!
El somni ha sigut estrany, no recorde ni la cara que t'hi he posat!

2/1/07 9:20 p. m.  
Blogger Iurema ha dit...

Ui... Sant Xoxim?? En quin poble has estat?? A prop del meu n'hi ha un parell que celebren aquestes festes :)

3/1/07 4:22 p. m.  
Blogger Iurema ha dit...

per cert, acabe d'actualitzar el blog a la nova versió. no sé si ho he fet bé :S

ains, ains!!!
bon any!!!

3/1/07 5:39 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Hola Iurema! No crec que siga cap poble dels que pugues pensar, aquest és a la província d'Alacant...

Has tingut algun problema per a fer l'actualització? Va, que segur que ho has fet bé, dona! Ja ens contaràs.

Un beset, i Bon Any a tu també!!!

4/1/07 1:08 a. m.  
Blogger Lost in Translation ha dit...

quin bon cap d´any noieta! sonava molt be. Em sembla fascinant que mai hagis vist la neu!

4/1/07 2:46 a. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

D'enguany no passa, Lost, que anirem a veure-la amb els alumnes, i aquesta excursió no me la perd per res!

4/1/07 10:48 a. m.  
Blogger DE TOT UN POQUET ha dit...

Jo mai he aconseguit menjar-me el raïm amb el temps que cal (o calga). I del desig ja no us dic res. Ara bé, si l'any que acabem d'encetar és "quasi" tan bo -tret de tres o quatre cosetes- com el passat ja podríem signar. No us sembla?
Bon ANY 2007.

4/1/07 7:20 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Home, Valldalbaidí, jo signe sense pensar-m'ho! Però mira que oblidar el desig... (I el raïm, el vaig poder acabar perquè estava tot pelat i sense llavors).

Feliç 2007!

4/1/07 7:24 p. m.  
Blogger DE TOT UN POQUET ha dit...

És que no m'agrada el raïm pelat. I se m'oblidà el desig perquè prou faena tenia menjant-me'l i intentant d'empassar-me'l bé.
Àngel

6/1/07 7:06 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Clar, massa coses per fer alhora, no, Valldalbaidí? Jo solc deixar el desig ja pensat, però és que enguany, ni recordar-me'n!

6/1/07 7:10 p. m.  
Blogger Giorgio Grappa ha dit...

Apa, estaràs contenta, altra volta a classe! Passa-t'ho bé, bonica :-) , i que continues sempre amb eixes ganes de tornar a la "fàbrica".

8/1/07 11:52 a. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Síií! Ja hi som, Giorgio, tornem a la realitat!! M'encanta...

:-D

9/1/07 7:58 a. m.  

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici