24 de desembre del 2006

Nadal...??

Ja ha tornat a arribar Nadal i, amb ell, tot allò que es repeteix any rere any: felicitacions, missatges, bones paraules, somriures acompanyats d’un “Bon Nadal”... I, perdoneu que en dubte, però tot això es fa perquè és Nadal i toca, o perquè el cor així ho dicta?

Estic farta de veure com en aquesta època de l’any el telèfon sona més que mai, la gent que en qualsevol altre moment no pensa en tu gens ni mica, ara agafa l’agenda i et truca perquè és Nadal, perquè ha passat molt de temps pensant en tu, però ara ho ha fet, i a veure si l’any que ve tenim una miqueta més de temps i podem prendre aquell café que teníem pendent... O millor encara: els missatges al mòbil, aquells que es reenvien sense pensar gaire en qui és el destinatari. Total, estan pensats per no haver de calfar-se el cap enviant una felicitació personalitzada. Que són molt bonics, sí, no ho negue, però són tots iguals. Com les targetes típiques... Si no saps què dir, fins i tot en internet pots trobar paraules adients per a qui siga. Potser és que jo sóc rareta fins i tot en això, però preferisc enviar la meitat de felicitacions i escriure el que sent de tot cor, preferisc passar una setmana sencera pensant què posar a una persona en qüestió a aprofitar eixa setmana omplint vint targetes idèntiques.

Tal volta el problema és que no sé ser hipòcrita, no he practicat gaire aquesta faceta que tan sovint mostra l’ésser humà. M’encanta la gent que saps que no et pot ni veure, i ara et posa el millor dels seus somriures per a dir-te “Bon Nadal” (ho ho ho) o “Felices festes!” mentre per dins va remugant vés a saber què. Són gent que, sens dubte, ha nascut per al teatre! No hi ha millors actors que ells.

I després aquella dèria de tothom per creure que, com que és Nadal, has de ser feliç, molt feliç! Doncs, mireu, és una època com qualsevol altra, i si estic feliç ho estaré no perquè siga Nadal, sinó perquè ho estic, i au. I si no ho estic, és perquè potser no intente amagar els meus problemes per estar en aquestes dates.

En fi, que tot això és un invent per tenir il·lusionats els xiquets (que és l’única cosa bona que hi trobe) i per a acabar d’omplir,una miqueta més, les butxaques d’El Corte Inglés.

Bones vacances a tots els que les tingueu i les vulgueu aprofitar!

22 comentaris:

Anonymous Anònim ha dit...

Doncs mira, jo enguany he fet una mica de tot: he enviat missatges al mòbil (dos models en castellà i dos en valencià, però escrits per mi) a familiars i amics primer, i després he telefonat només a uns quants, el nombre dels quals ampliaré entre aquesta nit i la Nit de Cap d'Any; a banda, un parell de targetes electròniques.
Ara bé, als companys de treball els he desitjat bones festes a qui realment volia; per compromís, no, que és una cosa que em desagrada molt, tanta hipocresia i tant de bes per uns pocs dies que estaràs sense vore't.

24/12/06 7:16 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Jo vaig felicitar els meus companys de feina perquè així em va nàixer, ho desitjava de veritat. Supose que després felicitaré algú més, però m'estic limitant, bàsicament, a respondre felicitacions...

24/12/06 7:29 p. m.  
Blogger nimue ha dit...

nadal caca...

bones vacacances i a descansar, això sí. B7

24/12/06 8:23 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Sàvies paraules les teues, Nimue!

Però jo no vull vacances, jo vull tornar a l'escola!!!

24/12/06 8:53 p. m.  
Anonymous Anònim ha dit...

El "ho ho ho" m'ha arribat a l'ànima (et puc imaginar vestida de roig i amb unes llargues barbes blanques postises...). En canvi, això de "no vull vacances", m'ha arribat al fetge! Parafrasejant la Nimue, treball caca!

25/12/06 9:15 a. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Ai, ai, ai, Giorgio... És cert que, en un altre temps, jo mateixa m'hauria esglaiat de sentir aquestes paraules dels meus llavis, però enguany és tan, tan, tan diferent! De manera que torne a dir, i ben fort, NO VULL VACANCES!

(Per cert, estàs millor?)

Un beset.

25/12/06 11:37 a. m.  
Anonymous Anònim ha dit...

Bon Nadal, amiga....

Per què no????

25/12/06 10:18 p. m.  
Blogger Iurema ha dit...

doncss sí, ainalma, veig que sóc de les teves. el nadal em fa venir indigestió. necessite l'alcohol per suportar-ho... hic! :S

25/12/06 10:38 p. m.  
Anonymous Anònim ha dit...

Espero que estés de mejor humor el jueves, XD

Muuuuaks.

26/12/06 1:36 a. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Bon Nadal a tu també, Ignasi!

Doncs bevem, Iurema, bevem! Salut!

Segur que sí, Awake. És que he patit una estranya síndrome anomenada "prevacacional"...

26/12/06 9:02 a. m.  
Blogger DE TOT UN POQUET ha dit...

D'acord... Has llegit "lo" de Lluís Llach a Muro d'Alcoi el 27 de gener?
Bé, a mi el que em passa és que em falten dies de vacances...
Fins prompte
Àngel

27/12/06 7:25 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

El 27 de gener, Valldalbaidí? Xe, crec que ho tindré malament... Hi ha un concert del Messies de Haendel, en valencià, a Algemesí. Tenen com a tradició la seua interpretació l'últim cap de setmana de gener. Ho confirmaré i ja et diré alguna cosa, d'acord? Gràcies per avisar!!!

27/12/06 8:01 p. m.  
Blogger Sandra ha dit...

És cert que el tema del Nadal està exageradíssim, però a mi m'agrada perquè no deixa de ser una excusa, com ho podria ser qualsevol altra, per reunir-te amb amics d'aquells que no veus tan sovint...

Un petó! Bon Nadal!

28/12/06 1:40 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Això sí, Sandra, però només quan no tenen massa compromisos amb la família! Que eixa és una altra...

Un beset, i Bon Nadal a tu també!

28/12/06 5:21 p. m.  
Anonymous Anònim ha dit...

Que tinguis una molt bona entrada d'any!

29/12/06 8:55 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Moltíssimes gràcies, Deric, i el mateix et desitge a tu!

29/12/06 9:38 p. m.  
Blogger l'home de la musica ha dit...

A les dates que hi som, jo ja et dic bona entrada a l'any 2007 i bones festes!!!

30/12/06 9:18 a. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

El mateix et desitge, Home de la música! En dinar me’n vaig a passar la festa fora, a la tornada ens veiem!

Un beset.

30/12/06 10:57 a. m.  
Blogger arckh ha dit...

tens tota la raó del món. les festes de nadal l'únic sentit que tenen és per la ilusió dels petits de la casa, que si el caga tió, les sabates a fora plenes de caramles, l'arbre de nadal, els reis... per la resta son unes vacance més, tot i que no et negaré que rodejar la taula de tota la família em fa certa gràcia, ja que tinc bona part de culpa en no fer-ho durant l'any. I l'ho dels regals... saps? jo no n'he comprat mai cap!!! si, en part és pq la meva economia no m'ho permet, però per altra banda tb, sempre he sigut de les que els regals els fabrico amb les meves pròpies mans (i ja fa anys que he superat la fase de "dibuixet per la nevera")!! ;P

(i mira jo sóc de les que no passo mai i ara se'm dóna per felicitar l'any.... ;P lo bo de les vacances es que et dónen temps!)

feliç entrada al 2007!!!!

;*

30/12/06 2:49 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Eixe és el problema de les vacances, Arckh: massa temps lliure i, de vegades, poques coses interessants en què emplear-lo... Però bé, alguna cosa es fa que fa gràcia, aquests dies.

Una besaeta, i feliç entrada a tu també!

30/12/06 3:55 p. m.  
Anonymous Anònim ha dit...

Who knows where to download XRumer 5.0 Palladium?
Help, please. All recommend this program to effectively advertise on the Internet, this is the best program!

20/11/09 11:49 p. m.  
Anonymous Anònim ha dit...

ItyQdr [url=http://www.outletmonclerspacciopiumini.com/]Moncler[/url] FycAll http://www.outletmonclerspacciopiumini.com/

KbtGjp [url=http://www.nikefreevnikefree.com/]Nike Free V2[/url] GljScw http://www.nikefreevnikefree.com/

BvnMlb [url=http://www.outletmonclerspaccio.com/]Moncler[/url] IggDpz http://www.outletmonclerspaccio.com/

TtjKow [url=http://www.Jakker2canadagoose.com/]Canada Goose Parka[/url] MmnUgz http://www.Jakker2canadagoose.com/

QvjDfj [url=http://www.parkajakker4canadagoose.com/]Canada Goose Parka[/url] CwxPvd http://www.parkajakker4canadagoose.com/

BwzLub [url=http://www.jakke2canadagoose.com/]Goose Jakker[/url] XxrNrf http://www.jakke2canadagoose.com/

UnwNvw [url=http://www.canadagoosefromcanada.com/]Canada Goose Jakke[/url] FjiLai http://www.canadagoosefromcanada.com/

28/11/12 9:13 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici