16 de desembre del 2006

Acabant el trimestre

S’acaba el trimestre i cal córrer per tenir-lo tot preparat a temps: els exàmens, les notes, el teatre amb els nens, les nadales per a l’últim dia de classe, la paperassa... Fins ara estava relaxada, potser perquè sóc molt despistada i ni havia mirat el calendari, però aquesta darrera setmana no he tingut més remei que posar-me les piles!

Dilluns vaig fer als nens un examen de Valencià (que bé! Per a mi, almenys...), d’accentuació, concretament, i m’he adonat que m’encanta explicar gramàtica, m’encisa parlar de llengua, m’apassiona veure com, a poc a poc, van comprenent la complexitat del sistema lingüístic. Xe, si no fóra perquè la música m’agrada tant...

La setmana que ve els hauré de fer un altre examen, però de Coneixement del Medi. Això ja no m’agrada tant... Reconec que hi ha coses interessants i que estic aprenent de tot alhora que els xiquets, però no puc negar que sóc de lletres fins al moll de l’os. Ains, quin remei!

Però no és època només d’exàmens, no, que també estan els dinars i els SOPARS. Ahir vam tindre el nostre, el de l’escola, i, malgrat ser poqueta gent, ho vam passar d’allò més bé! La veritat és que feia temps que no reia tant, i després de la setmaneta que he passat ho necessitava.

En fi, que així estem, fent de tot, i a cent per hora. I el pitjor és que, malgrat tot, no vull que arriben les vacances...

21 comentaris:

Anonymous Anònim ha dit...

Ui, ui, ui: així que fent-hi els deures a última hora, com els xiquets?? Deu de ser la sensació d'estar al límit, caminant-hi vora el precipici i amb l'adrenalina disparada, el motiu que vages de bòlit... :D

I, per a reblar el clau, això de no voler que hi arriben les vacances em fa pensar que, a més de ser una ostatge del treball, en pateixes la síndrome d'Estocolm. :P

17/12/06 1:47 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Èlsinor, jo sempre ho deixe TOT per a última hora! Així em va... A més, que sota pressió treballe millor.

La síndrome d'Estocolm, dius? També s'aplica aquest terme quan és el segrestat qui ha triat els seus segrestadors, i no a l'inrevés? És un dubte que tinc...

;-)

17/12/06 2:27 p. m.  
Blogger Pere Tarter ha dit...

despertes entuasiasme, no comprenc perquè estas malferida pel desti.

17/12/06 5:49 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Ho vaig estar,Pere Tarter, per això vaig crear aquest bloc. Hui no li tornaria a posar aquest títol, però ja està fet i no vull canviar-lo, seria un embolic.

Una abraçada!

17/12/06 6:02 p. m.  
Blogger Awake at last ha dit...

Sí le puedes cambiar el título, mientras no cambies la dirección, :-P

Muuuuaks.

17/12/06 9:36 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Ja ho sé, Awake, però com que continuaria apareixent el títol a la barra d'adreces... Total, que fa igual.

(No t'he escrit cap correu perquè no hi ha res a contar d'això que em preguntares.)

Un beset!

18/12/06 7:46 a. m.  
Blogger nimue ha dit...

siiii1 nosaltres vam fer el sopar de nadal la setmana passada. Apotèosic!! l'únic bo del nadal!!!

18/12/06 7:58 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Tu també pateixes la síndrome d'Estocolm de què parla Èlsinor, Nimue? Vaaa, tot siga pels sopars amb els companys!

18/12/06 10:24 p. m.  
Blogger l'home de la musica ha dit...

I en aquestes èpoques tant assenyalades els hi poses examens als nens??? et denunciare a... a... al congres internacional de nens que no volen examens al nadal, hala!!!! o sigui, al C.I.N.N.V.E.N.H.!.

20/12/06 4:13 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Que cruel sóc, eh, Home de la música? Sí, sí, denuncia'm, que m'ho he guanyat! (A veure si els reis em porten carbó d'eixe que tant m'agrada...)

20/12/06 6:49 p. m.  
Blogger Pedra Lletraferida ha dit...

En els meus dies d'estudiant d'assiganatures vàries i de diverses trapelleries de carrer, també enyorava els dies de classe en estar de vacances. Em refotia molt l'estar sense el dia a dia. Tant de bò pogués tornar-hi, als meus ben posats anyets, a aquelles escoles. Si fa no fa l'any que vé... ;)

20/12/06 10:40 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Oi que tu m'entens, Pedra? M'agrada la meua rutina, no vull vacances!

20/12/06 10:42 p. m.  
Anonymous Anònim ha dit...

escolta tu no em pots aprovar la carrera? ets profe! podras fer algun invent!

21/12/06 1:50 a. m.  
Blogger Iurema ha dit...

jo vaig tenir fa dos dies un dinar. amb amic invisible inclòs

21/12/06 10:16 a. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Mmm, no sé, deixa'm que ho pense, d'acord, Lost? Ara, el que també pots fer és escriure la carta als Reis d'Orient i demanar-los-ho també, per si els meus contactes es queden curts! ;-)

Xe, Iurema, jo m'he quedat enguany sense amic invisible, que no l'han volgut fer al col·le! Són bons moments, sí senyora.

Un beset!

21/12/06 7:57 p. m.  
Anonymous Anònim ha dit...

bones vacances!!! I a preparar el nou trimestre amb ganes!

22/12/06 9:53 a. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

De ganes, en tinc, Deric! El que no m'abelleixen gens són les vacances!!!

22/12/06 7:52 p. m.  
Blogger ALtraste ha dit...

Sansacabó y chim pum.

Felices fiestas, preciosa.

Un abrazo mu gordo,

AL.

23/12/06 2:33 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Hola Al! S'ha acabat del tot al final? Fins al gener, que isques de dubtes altra vegada? Xiqueta, a veure si ens veiem aquestes vacances, no?

Un beset, i una abraçada!

23/12/06 5:04 p. m.  
Anonymous Anònim ha dit...

Fes filologia, please. Series estupenda. La UOC?

5/6/07 11:36 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

És una cosa que m'he plantejat, D., però ara mateix no és el moment.

7/6/07 10:01 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici