6 de desembre del 2006

I ja en van 24...

Que cruel pot arribar a ser el perfil de Blogger... Fa uns minuts he entrat en el meu i he comprovat que ja m’havien canviat el 23 pel 24... I jo encara no m’he acostumat a aquest canvi! Que, de fet, ho és des de fa només una hora.

Rellegint el post que vaig escriure fa un any exactament sobre aquest mateix tema, he confirmat que hui podria tornar a escriure el mateix i continuar sent veritat, però també és cert que enguany, potser, hi ha un petit matís: tinc l’ànima una mica més lleugera i això em fa sentir millor.

La veritat és que no em puc queixar: tinc la meua família al costat, feina (una feina que m’apassiona i que no canviaria per RES del món), uns companys fantàstics a qui és molt fàcil estimar, uns amics que sempre hi són, per al que siga: un café, una abraçada, una llarga conversa... Però el que veritablement destacaria de hui és que els meus fantasmes i jo hem signat una treva i m’estan deixant passar un bon dia (moltíssimes gràcies, R., per la conversa d’ahir, de veritat!).

En fi, en que no és tan terrible fer 24 anys!

35 comentaris:

Anonymous Anònim ha dit...

MOLTES FELICITATS!!!

I que encara que no t'acostumes mai a què arribe l'ocasió de canviar-hi la xifra, que en siguen molts més. :)

6/12/06 12:53 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Això mateix, Èlsinor! Que, si no, mal averany...

6/12/06 12:55 p. m.  
Anonymous Anònim ha dit...

Collonnnnns!
Jo he fet l'invers 42!!!!!

I tampoc estic tan malament....

6/12/06 1:53 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Clar que no, Ignasi! A més, que jo em queixaré molt, però també vull arribar-hi!

6/12/06 2:06 p. m.  
Blogger Pere Tarter ha dit...

un bon amic també fa el seu aniversari avui. Ell compta els anys per decenis...
Felicitats als dos

6/12/06 3:31 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Doncs moltes gràcies Pere Tarter, i felicitats també al teu amic!

6/12/06 3:42 p. m.  
Blogger Awake at last ha dit...

Demà. Demà parlarem, XD

Muuuaks.

6/12/06 4:07 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Parlarem, i moltes coses més, Awake! FESTAAAA!!!

6/12/06 4:12 p. m.  
Anonymous Anònim ha dit...

Em penso que ja saps que estic, com si diguéssim, de baixa blocaire. Però he llegit a can Deric que avui feies anys i no puc estar-me de venir a felicitar-te. Que els disfrutis molt, maca, en companyia de tots aquests que estimes i que t'estimen, fins i tot els fantasmes que t'han regalat la treva ;)
Un petó!

6/12/06 7:26 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Moltíssimes gràcies, Isnel! Quina alegria llegir-te! Tranquil·la, que ho estic disfrutant de la millor manera possible! Se't troba molt a faltar per ací, espere que estigues bé i que la baixa no siga gaire llarga.

Una abraçada ben forta!

6/12/06 7:44 p. m.  
Anonymous Anònim ha dit...

ohhhhhhhhh perque no m ho has dit!!!!!!!!!!! molt malament aix ara em sento fatal! FELICITATS GUAPETONA!!!!!!! ET MATAREE PER NO AVISAR-ME!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

6/12/06 8:17 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Hahaha, no t'ho prengues així, Lost! Ho tindré en compte per a l'any que veeeeee...

Un beset!

6/12/06 8:30 p. m.  
Blogger Giorgio Grappa ha dit...

Moltes felicitats, Ainalma!

6/12/06 9:46 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Ei, Giorgio, quant de temps! Gràcies, moltes gràcies! Un beset.

6/12/06 9:55 p. m.  
Anonymous Anònim ha dit...

FELICITAAAAAAAAAATS!!!!!!!!!!! GUAPIIIIISSIIIMMMAAA!!!!!!!!!

per cert, jo en faig 26 el diumenge... ai quin mal ai quin mal xD t'entenc!!! però potser m'agradaria poder-ne tornar a fer 24 xD

petons maca maca!

7/12/06 12:00 a. m.  
Anonymous Anònim ha dit...

Arribo una mica tard, pero felicitats!! Que 24 no són res!!!

7/12/06 8:31 a. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Síiii, el dia 10, me'n recorde, Imma! Ja et felicitaré, ja. Un beset!

Dan, que no arribes tard, home! I això que 24 no són res... Depén de amb què es comparen!

7/12/06 9:53 a. m.  
Blogger nimue ha dit...

moltes felicitatssssss!!!! que jove eres, gamberraaaaaa! enveja que et tinc!!! :))

7/12/06 2:29 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Va, Nimue, com que enveja? Però si segur que tu estàs la mar de contenta amb la teua edat!!

;-)

Això, Núria, que en vinguen molts més (però que no es noten!).

Un beset!

7/12/06 11:44 p. m.  
Blogger Sandra ha dit...

F E L I C I T A T S !!!!!!

I que no et faci pena anar fent anys! Quan jo en tenia 24...
L'important és viure-ho a tope!

MUACS!

8/12/06 8:31 a. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Moltes gràcies, Sandra! Dona, supose que cada edat té el seu encant, no?

Un beset!

8/12/06 12:24 p. m.  
Blogger Iurema ha dit...

Oeeee

M'apunte a la llista per desitjar-te MOLTES FELICITATS, tot i que una mica tard... avui què és.. 8/12... bueno, què hi farem: FELICITATS!!! igualment :P

Per cert, no sabia que érem de la mateixa quinta!!!

8/12/06 4:37 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Ei, Iurema, quina alegria tornar-te a veure! Moltíssimes gràcies, i tranquil·la, que no fas tan tard! Per cert, quan penses tornar a la blogosfera??

Un beset!

8/12/06 6:32 p. m.  
Blogger DE TOT UN POQUET ha dit...

Felicitats! Que joveneta ets! Si saberes que jo ja he fet (i de llarg els 42)... Fins i tot l'altre dia un post em jugà una mala passada: de sobte em vaig "llevar" 2 anys de damunt...
Bo, el que et deia: QUE EN FACES MOLTS MÉSSSSSSSSSSSS
Àngel

8/12/06 8:19 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Joveneta, Valldalbaidí? Home, depén de amb qui em compares!! Però sí, que en faça més!

Gràcies, Guitape! Pensava que havies desaparegut de la blogosfera!

Una abraçada.

9/12/06 1:14 p. m.  
Blogger ALtraste ha dit...

Y yo que siempre llego tarde a todas las fiestas... tsk.

Lo siento : (

Una abraçada enoooorme i molts besets, rebonica!

Muà! <--- en valencià ; )

Besos y cosas, con velitas,

AL.

11/12/06 9:06 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Al! Tu mai arribes tard, carinyet! Una abraçada de Teletubby a tu també!

Un beset en valencià, muà! ;-)

11/12/06 10:16 p. m.  
Blogger l'home de la musica ha dit...

Ups! felicitaaaaats!!!! un dia tard suposo... però el més important es que ja vas cap el quart de segle!!! jejeje ;P

13/12/06 4:32 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Ui, que mal sona això, Home de la música!!!

13/12/06 6:20 p. m.  
Blogger Pedra Lletraferida ha dit...

F-E-L-I-C-I-T-A-T-S!!!!! Aixins, ben gròs, pintat en un bell mural d'uns 50 m d'alçada i uns 200 de llarg, amb fols blanc i lletres de colorins... ;)

14/12/06 10:57 a. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Pere!! Quina alegria, la teua visita!! Ei, tan gran serà el cartell?? Que guai! Això de les coloraines m'agrada...

14/12/06 5:12 p. m.  
Anonymous Anònim ha dit...

Buaaaaa! Jo he fet uns molts més!!! Buaaaa! I encara va la gent i em diu: "l'important és fer anys i arribar-hi, que hi ha molta gent que no arriba"
Ja ho sé, però no em consola. Porto molt malament el tema de l'edat!

14/12/06 7:34 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Va, Deric, que no serà per a tant! Almenys això és el que em diuen a mi... Com a tu, fer anys no me'n fa gens ni mica, de gràcia!.

Un beset.

14/12/06 10:17 p. m.  
Anonymous Anònim ha dit...

Que lluny que queden els 24. En tinc una mica més del doble. Amb 24 anys només feia tres mesos que havia començat a treballar en la primera escola, precisament la mateixa escola on havia estat alumne fins els 16.

21/12/06 6:58 a. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Hehe, jo vaig fer les pràctiques de magisteri a l'escola on havia estudiat, Ricard, això sí, però no sé si m'agradaria tornar com a mestra ja oficial... És diferent, no t'acostumes a estar a l'altra banda de la taula quan, en aquell mateix espai, has sigut xiqueta i has fet de les teues!

21/12/06 8:00 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici