15 de juny del 2006

Un tros de la meua felicitat

L’any passat, per aquestes dates, vaig viure una setmana d’allò més intensa, una setmana de plors, nervis, alegries i més plors, una setmana que tinc ben segur que no oblidaré mai. I tot va ser per un examen, qui ho diria... Però un examen que desitjava aprovar amb totes les meus forces, amb tota la meua ànima perquè, des de feia un parell d’anys, aprovar-lo s’havia convertit en un dels meus somnis, un d’aquells que fins l’any passat m’entossudia a anomenar impossibles. I ho vaig aconseguir encara no sé ben bé com. Bé, sí, vaig estudiar molt, però el temps que hi vaig dedicar no el valore tant com el que puc dedicar a altres coses, per exemple, perquè realment m’agradava el que estava fent, per tant no era tan traumàtic deixar una hora o dues a la vesprada per estudiar o repassar.

Però els nervis... ai mare, per a veure’m, era! Hui ho pense i encara m’espante de recordar com ho vaig passar de malament, com tremolava, com plorava. I jo sé que hi ha molta gent que no ho entén, però és que era tan important per a mi... En aquell moment, més important que les oposicions. De fet, no m’hi vaig presentar perquè només volia estudiar l’altre examen. Per manca de temps d’estudi no seria el suspens. Però VAIG APROVAR! I vaig sentir la necessitat de cridar-ho al vent, HO HAVIA ACONSEGUIT! Em vaig creure, durant bastant temps, la persona més feliç del món.

La veritat és que fins i tot hui ho recorde, somric i continue amb aquella pregunta al cap: com ho vaig aconseguir? Malgrat aquest any transcorregut encara no m’ho acabe de creure, però la veritat és que no m’importa gaire perquè encara em dura aquella mossegada de cel, aquell bocí de felicitat.

7 comentaris:

Blogger Awake at last ha dit...

Hem, hay causas colaterales que no mencionas, hem, XDDDDD

Besos!

15/6/06 11:54 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Em vaig sentir orgullosa de mi mateixa, Guitape, i supose que encara m'hi sent!

Awake, quines causes?? Ni motivacions tampoc, bonica! Això ja em venia d'abans, i ho saps.

16/6/06 7:39 a. m.  
Blogger nimue ha dit...

les coses que s'aconsegueixen per mèrits tenen molt bon sabor, eh!
:)

16/6/06 6:29 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Ni que ho digues, Nimue... mmmm (Ainalma amb cara de felicitat-satisfacció)

16/6/06 8:42 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.

16/6/06 9:23 p. m.  
Blogger Iurema ha dit...

uish! creia que parlaves de les opos! bé, de totes maneres m'alegre molt de que les coses t'hagueren anat tan bé. els esforços sempre valen la pena, fins i tot quan el resultat no és el que esperàvem ;)

20/6/06 1:10 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Les opos... ai! les opos... Dilluns comence el primer examen!
Sí, Iurema, paga la pena, però ja que t'esforces, doncs que isca bé, no? Jeje, Un beset!

20/6/06 1:46 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici