21 d’abril del 2006

Ric o plore?

TORNE A TENIR ORDINADOR!!! (Bé, ordinadors, que al final em vaig comprar el portàtil...). Ara en tinc un per a connectar-me a internet i un altre per a treballar. Mira que bé! Només em faltes les ganes de fer feina...

Amb aquests dies d’abstinència, com em va dir algú, he pogut comprovar que veritablement estic enganxada a internet. I no és que normalment passe molt de temps connectada, però el meu quart d’hora diari, com a mínim, és sagrat.

Però com que no tot podia ser bo, aquest matí, quan he eixit de casa, he vist que ahir a la nit els astres es van alinear perquè els xoriços del meu barri tornaren a acostar-se al meu cotxe per furtar-me, per quarta vegada des que en tinc aquest, la gometa del netejaparabrisa. La primera vegada que em va passar ja em vaig assabentar que la vareta de ferro que porten dins la utilitzen per obrir altres cotxes... és el preu que he de pagar per haver comprat un Peugeot; però el que jo dic és: per què no busquen un altre babau, que a mi ja em tenen prou cremada!? Xe, que ja van quatre voltes! Es podrien quedar amb les mans enganxades al cotxe cada vegada que ho fan! O rebre una descàrrega elèctrica! O que els vinga mal de queixal! Em fan ser dolenta! Per poder llevar-me de damunt la mala llet que m’ha entrat no he tingut més remei que baixar al centre a comprar llibres... Per això, i perquè hui i demà estan a un 10% de descompte!

Què hi faig, riure o plorar?

14 comentaris:

Blogger Ainalma ha dit...

Això sense comptar els dos cops que he tingut amb el cotxe enguany, Guitape... Res de greu, però han passat, i això que abans no havia tingut cap accident-incident. Al meu col·le diuen que estem maleït o alguna cosa semblant, perquè no em passen coses només a mi...

22/4/06 9:54 a. m.  
Blogger Awake at last ha dit...

Mañana me cuentas.

Besos!

22/4/06 10:29 a. m.  
Anonymous Anònim ha dit...

bon dia ainalma!

22/4/06 10:42 a. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Awake, sí, demà et contaré.

Bondia, bon dia a tu també!

22/4/06 1:23 p. m.  
Blogger nimue ha dit...

riure, dona, riure, que ja tens ordinador i als del cotxe que els donen bon vent!

22/4/06 2:48 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Nimue, que els donen... ja pots imaginar què!

22/4/06 7:35 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Que al parquing no hi fan res, xiuxiueig?? A més, que no sempre pot estar al parquing, ha d'eixir! És que no hi ha dret a que la gent siga tan pocavergonya.

22/4/06 8:27 p. m.  
Anonymous Anònim ha dit...

Se m'acut una maledicció per als estropiciadors del teu pobre i innocent cotxe: la pròxima vegada que vagen a fotre't el parabrises, que se'ls caiga la pilila pel camal del pantaló i que no se n'adonen fins que l'hagen de fer servir. Hala!

22/4/06 11:03 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Hahaha, molt bo, usuario anónimo. A mi també se m'acuden unes quantes, però són massa fortes per escriure-les ací...

23/4/06 10:52 a. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Potser siga millor riure, Núria, tens raó. Ja que cap de les dues coses no em solucionarà res, almenys que m'allargue la vida, si és veritat el que diuen del somriure.

23/4/06 11:25 p. m.  
Blogger Iurema ha dit...

mira... riu perquè més val agafar-se les coses amb humor...
quan el meu pare es va comprar el cotxe fa un parell d'anys algun subnormal li va fer una ratlla la primera setmana. però no una ratlleta de res, no. una ratlla des del far de davant al del darrere, ben marcada i ben visible.
en serio... hi ha gent que té mala folla... Però no et sofoques, que no val la pena. El mal ja està fet, i no es pot fer gaire cosa, la veritat

besets sant jordians ;)

24/4/06 11:58 a. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Ben pensat, Iurema, és un "mal" menor. Però l'altre dia, quan vaig escriure el post, estava molt calenta amb el tema...

Ja et diré si m'ha netejat l'ànima, Núria!

Una abraçada.

25/4/06 7:46 a. m.  
Blogger Iurema ha dit...

ja m'ho vaig imaginar... la veritat és que és una putada però... què hi farem? aiaiai!

25/4/06 1:54 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

:D

Ara a concentrar-se en el que toca, Iurema: la tornada a la feina...

25/4/06 2:56 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici