21 de maig del 2006

De comunió

Hui he anat de comunió (contra la meua voluntat). No m'agrada aquesta mena d'actes on he d'anar per compromís (perquè els meus pares m'obliguen, qui conduiria si jo no hi anara?), on he de escoltar mil vegades això de: Ay! Esta es tu hija? Madre mía que grande que está! I tantes coses com aquesta que se solen dir en aquests casos...
Després està el tema de la meua família. Som dotze cosins, dels quals jo sóc la més petita, amb una diferència d'onze anys amb la cosina que em segueix, i la majoria d'ells amb els seus homes o dones i una mitjana de dos fills per matrimoni. Un bon grapat de gent, vaja. El problema, però, és que gairebé no tenim relació. Supose que per la diferència d'edat, que ara ja no es nota, però abans era important, mai no he tingut gaire tracte amb ells, i això s'acaba notant quan et posen al seu costat al restaurant i no hi ha tema de conversa. Pitjor encara: quan per atzar (maleït atzar...) acabes asseguda davant de l'home d'una de les teues cosines a qui no suportes... Coses que passen, no?
Però entre temes banals per l'oïda esquerra i crítiques de tot allò que es movia per la dreta, he vist el fill del meu cosí, un xiquet que acaba de fer un any i que encara no coneixia. Crec que és el meu nebot segon, o una cosa així, perquè és el fill del meu cosí-germà. És preciós, amb la careta rodona, els braços i les cames ben plenes i uns ulls gegants. I ha passat el que havia de passat: m'he quedat bocabadada mirant-lo, fins que al final no he pogut més que agafar-lo en braços i reprimir les ganes que tenia de menjar-me'l. És que és una coseta tan tendra... Supose que deu ser també que m'ha agafat en un dia d'aquests que tinc "tontos" o més sensible del que toca, però m'he quedat més bé abraçant el xiquet... Ja que no puc abraçar altres persones, em conforme amb el meu nou cosinet descobert. Qui sap quan el tornaré a veure.

22 comentaris:

Blogger nimue ha dit...

veus, quan només som cinc de familia aquestes coses no ens passen, jeje... l'última comunió que vaig anar fa més de 18 anys i va ser la de la meua germana! jorrrrr...

21/5/06 9:40 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Quina enveja, Nimue! A mi no m'ha valgut ni l'excusa que havia de quedar-me a casa per a estudiar oposicions...

21/5/06 9:47 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Moltíssimes gràcies, Guitape, ja l'he rebut! Però no estic tan segura d'això de rebre'l si el demanara... Hi ha gent que no és així, saps?

22/5/06 7:45 a. m.  
Anonymous Anònim ha dit...

Per sort, ja ni me'n recorde de l'última comunió a la que vaig anar. Som poca família, i això de vegades té els seus avantatges.Segur que el xiquet també s'ha trobat molt bé mentre l'abraçaves...

22/5/06 8:33 a. m.  
Blogger Iurema ha dit...

Pos sí. Ara arriba el temps de la BBC (Bodes, Batejos i Comunions). La veritat és que és un engorro, peruqè has de fer el paperina tota l'estona. Jo en tinc una diumenge que ve i les bodes... les bodes ja vénen!!!

22/5/06 1:41 p. m.  
Blogger Lupus Minor ha dit...

Comprenc bé eixe sentiment de voler menjar-te'l. Però, per què et vas reprimir?

22/5/06 2:41 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

No sé si es va trobar bé o no, Vicent, encara no sap parlar. Hauria d'abraçar algú amb la capacitat del llenguatge ja desenvolupada per poder comprovar si aquest benestar que sent quan abrace algú és mutu.

22/5/06 7:44 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Guitape, això ho vaig admetre fa molt, per molt que no m'agrade reconéixer-lo. Què hi farem?

22/5/06 7:45 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Sí, Iurema, és època. Jo no sé que li agafa, a la gent, per fer tota aquesta mena de coses...

22/5/06 7:46 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Lupus minor, la meua família m'observava! No podria haver gaudit veritablement del menjar amb tants ulls fixats en mi!

22/5/06 7:48 p. m.  
Blogger Awake at last ha dit...

XDDDDD, així m'agrada, just el que havies de dir, XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Petons!

(¡¡ESPÍRITUUU, SAL DE MI CUERPO, YO NO HABLO VALENCIANO, AAAAAARHGHGRHTEGUJSÑJD!!!)

XDDDD

22/5/06 9:20 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

T'ha agradat, Awake? Suposava que no et defraudaria.
Com no vols que s'apegue alguna coseta sent amiga meua??
Un beset...

22/5/06 9:38 p. m.  
Anonymous Anònim ha dit...

és que mira qu en són de tendres i bonics els bebès! !!!!!

23/5/06 6:04 p. m.  
Blogger ALtraste ha dit...

En mi familia la única que ha comulgado he sido yo, de hecho, soy la única bautizada (todo esto casi sin interearme ni tener vela en el asunto) así que de eso me libro. Mis primos son todos unos apóstatas del diablo (jojojojo). Bueno, tal vez no tanto : p todos son menores que yo.

Ojito con los niños, empiezas por querer comerte a tu sobrino y acabas chupándole la cabeza a un alumno como si de una gamba navideña se tratase.

Ea, que me las piro. Nos vemos mañana.

Besos y cosas,

AL.

23/5/06 6:34 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Imma, un encant! Tant de bo tingués una foto i la pogués penjar.

Altraste, MAI, sents? MAI, se m'acudiria xuclar el cap a un alumne... No els he provats, però em pense que els polls no són un dels meus plats preferits...

23/5/06 8:41 p. m.  
Anonymous Anònim ha dit...

Tranquil·la, ainalma. Quan tinguis ganes d'abraçar xiquets petits, m'ho dius, que te'n deixaré un tooooooooot per tu. Un petó, bonica!

24/5/06 12:06 a. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Moltes gràcies per l'oferiment, Isnel! Et prenc la paraula, eh? Un beset!

24/5/06 7:43 a. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Hehe, Núria, si jo fos ma mare, davant aquest comentari diria: doncs ja saps com es fan, filla... (supose que per això intente evitar determinats comentaris quan ella és al meu costat).

24/5/06 11:14 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Sí, jo també tinc clar això, Núria, però també tinc clar que primer m'agradaria buscar-los un pare! ;-)

25/5/06 9:15 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Clar, ja, si ens posem a demanar... Però està difícil la cosa, eh?

26/5/06 7:25 a. m.  
Blogger Pedra Lletraferida ha dit...

Del tema "family" (t'has posat d'acord amb la Nimue, potser?) em remeteixo a les paraules dites en el seu dia, en el seu moment i en un pedaç de peli per en Don Vito Corleone: "!Ai, la família!", mentres feia un gest molt conegut amb els dits plegats cap amunt... Hehehe... ;)
Passo tant jo de la gentada que no em vol per a res, només que per a vejenades, prejudicis i comentaris barroers!.
Una pregunta al vol, per si me la vols respondre (o no): creus que se t'ha despertat allò que en diuen "instint maternal" i que alguns entesos en la matèria diuen que teniu -tard o d'hora, ai las!- totes les fèmines?.
Et llegeixo!

26/5/06 11:52 a. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

"Instint maternal"?? Que va, Pedra! Crec que haurà de passar més temps, si és veritat això que es desperta en totes nosaltres...

26/5/06 12:16 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici