16 de maig del 2006

Sense perquè

Hi ha una cançó d'Ana Belén que m'agrada especialment des de la primera vegada que la vaig sentir, i des de llavors l'he sentida infinitat de vegades perquè, el disc on ix, és un dels meus preferits i té ja uns quants anys... Vaja que, d'oportunitats, n'he tingudes. Malgrat tot, mai no l'he avorrida. No és de les conegudes, però és una d'aqueixes cançons que aconsegueix posar-me els pèls de punta amb una sola frase, en aquest cas: "por querer y dejarme la piel nunca pediré perdón". Sentiu-la, llegiu-la, i ja em contareu.



Powered by Castpost

14 comentaris:

Blogger Iurema ha dit...

La lletra és molt bonica.
A més, em recorda a una persona que fou molt especial per a mi

:)

17/5/06 1:16 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

M'alegre que t'haja agradat, Iurema! Això de recordar-nos algú és el que solen tenir les cançons (o algunes cançons, segons els casos).

17/5/06 6:32 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Ui, no conec la cançó que dius, Guitape, però promet buscar-la. La veritat és que "Quemar-se los pies" sí que deixa una miqueta fluix, però bé, hi ha dies en què el cos també demana això, no? Besets.

17/5/06 10:56 p. m.  
Blogger Awake at last ha dit...

Vale.

Me ha gustado.


¡¡PERO NO SE LO DIGAS A NADIE!!

XDDD

Besos!

18/5/06 12:12 a. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

No sé, no sé, Awake, això de lo dir-li-ho a ningú...
Sabia que t'agradaria, ja t'ho vaig dir. Un beset!

18/5/06 7:10 a. m.  
Blogger nimue ha dit...

gràcies pel regalet :)

19/5/06 9:02 p. m.  
Blogger Giorgio Grappa ha dit...

He tornat.

;-)

19/5/06 10:52 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

M'alegre que t'haja agradat, Nimue. Hi ha tanta música per escoltar...

Giorgio, eh... BENVINGUT (de nou)!!! Quina alegria!

Un beset a tots dos.

20/5/06 1:50 a. m.  
Anonymous Anònim ha dit...

Uf. Sí que remouen coses, sí, segons quines lletres...
Un bes molt fort ;)

20/5/06 8:23 a. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Ei, Isnel, quant de temps sense veure't per ací! És el que té la música... Supose que per això, entre d'altres coses, em dedique al que em dedique. Una abraçada ben forta!

20/5/06 10:44 a. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

És de veres, Núria. I, en alguns moments, va arribar a ser fins i tot feridora.

20/5/06 2:52 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Doncs aleshores compartim gustos, Núria! Però també crec que em passa això perquè solc associar una música a cada moment, o a algunes persones, o a algunes èpoques... N'hi ha tantes!

21/5/06 6:41 p. m.  
Blogger Giorgio Grappa ha dit...

Hola, Ainalma!
Sembla que era una qüestió de l'Explorer (tu fas servir l'Explorer?), que no sabia com interpretar algun tipus de error en la plantilla del meu bloc (mentre que el Firefox i l'Opera el llegien tan tranquils). Però, ja veus, ja ho he solucionat.

Besets!

21/5/06 8:51 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Sí, Giorgio, utilitze l'Explorer, però com ben dius, aquesta vesprada ja he pogut accedir al teu bloc!

Una abraçada!

21/5/06 9:08 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici