4 de maig del 2006

El "marró" del quatre

Això era i no era una jove alacantina que es feia dir Altraste i que, en un moment de lluentor, va decidir passar-me un "meme"... Quants en porte ja? Quatre? Ah, no, que aquest és el tema del de hui... No cal que us explique en què consisteix perquè us n'adonareu de seguida. Que comence el joc!

Quatre treballs que he tingut:

1. Professora particular de primària en general.
2. Professora particular de música.
3. Professora de guitarra.
4. Mestra.

Quatre pel·lícules que puc veure repetidament:

1. Los chicos del coro.
2. Harry Potter (qualsevol).
3. Quédate a mi lado.
4. Notting Hill.

Quatre llocs on he viscut:

1. Alacant.
2. Alacant.
3. Alacant.
4. A veure si endevineu on... ALACANT!

Quatre programes de televisió que m'agraden:
(també sèries?)

1. Hospital Central.
2. House.
3. C.S.I.
4. Auto-indefinits.

Quatre programes de televisió que em van agradar:

1. Compañeros.
2. La bola del drac.
3. Farmacia de guardia.
4. Siete vidas.

Quatre llocs on he anat de vacances:

1. París.
2. El Marroc.
3. El Bonillo (Albacete).
4. Bocairent (València).

Quatre dels meus plats preferits:

1. Amanida de pasta.
2. Canelons (però només els de ma mare...).
3. Escalivada (sense peix, que no en menge).
4. Creïlles fregides amb un ou fregit.

Quatre pàgines web que visite diàriament:

1. Aquesta pàgina.
2. Hotmail.
3. Stepv.
4. Conselleria.

Quatre llocs on m'agradaria ser ara mateix:

1. A Viena.
2. A Itàlia.
3. En una casa rural, amb una xemeneia encesa i neu a l'exterior (mai no he vist la neu...).
4. Al llit...

Quatre còmics que recomane:

1. Zipi y Zape.
2. Zipi y Zape.
3. Zipi y Zape.
4. Zipi y Zape.

(Sí, d'acord, ha sigut l'únic còmic que he llegit en aquests 23 anys)

Quatre llibres o sèries de llibres que recomane:

1. Harry Potter, de J.K. Rowling.
2. L'ombra del vent, de Carlos Ruiz Zafón.
3. Carme Riera (no cal especificar-ne cap).
4. Les set aromes del món, d'Alfred Bosch.

Quatre persones a qui passe aquest "meme" (si voleu, eh? Sense cap obligació):

1. Nimue.
2. Iurema.
3. Lost child.
4. Guitape.

I conte contat, conte acabat. Me'n vaig al quart lloc on he dit que m'agradaria ser ara mateix, que m'està esperant un llibre. Bona nit a tots!

18 comentaris:

Blogger Pedra Lletraferida ha dit...

Ainalma: Coincideixo en moltes de les coses que ens dius en aquest "meme", sobretot pel que fa a pel-lícules, programes de TV i plats preferits.
Et llegeixo! (Tanco el blog).

5/5/06 9:01 a. m.  
Blogger arckh ha dit...

ooooh... tu si que ets professora de totes, totes!! jo no he repetit de cap feina... el meu currículum és un popurri força curiós!!!

;*

5/5/06 11:54 a. m.  
Blogger Iurema ha dit...

:S

m'ha tocat el marron... :P

hauré de pensar, pensar, pensar...

^^

5/5/06 12:50 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Pedra, no, per favor, no ens deixes! No pots acomiadar-te amb aquestes tres paraules, són força radicals... Que no saps que no m'agraden els comiats?

Arckh, supose que sí, que la vocació em ve de joveneta, de moooolt joveneta ;-P

Iurema, sí, ja sé que és un marró, però com he dit, només és voluntari. Jo m'he limitat a proposar gent...

Una abraçada!

5/5/06 1:16 p. m.  
Blogger Pedra Lletraferida ha dit...

Ainalma: "no és un adéu per sempre és solsament per un instant", o si ho prefereixes, no és un comiat, només que tanco la meua paradeta per anar a fer la punyeta a la paradeta dels demés, com la teua... Hehehe
Això sí: Ens escrivim i et llegeixo!

5/5/06 1:43 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Em deixes més tranquil·la, Pedra.

Ok, Guitape, a veure quina sorpresa trobem per ca teua.

5/5/06 4:17 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Núria, si vols llegir alguna cosa de Carme Riera, et recomane, per a començar, "Te deix, amor, la mar com a penyora". Ja em contaràs!

6/5/06 10:41 a. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Doncs sí, Núria, és de Carme Riera. Però de moment, com ben dius, el més important és concentrar-te en la selectivitat, que per a la resta de coses hi ha temps. Ummm, crec que m'he d'aplicar el conte amb les oposicions...

7/5/06 12:19 p. m.  
Anonymous Anònim ha dit...

mira, aquest meme el trobo divertit!!
jeje!!
petona mca!!!!!!!

7/5/06 10:03 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Doncs ja saps, Imma, sorprén-nos amb el quatre! Una abraçada.

8/5/06 7:47 a. m.  
Blogger Iurema ha dit...

ainalmeta, ja està!!! he tardat, però "más vale tarde(entre las sabas), que nunca (entre las piernas)"!!! jajajaajaj em va agradar, això dels refranys!! ara a tothora ho penso!!!

per cert, la novel·la de "et deix, amor, la mar com a penyora" creia que la tenia a casa, ho vaig buscar mil cops, a ma mare també li sonava! però no estava!!! des de que ho vas dir que li tinc ganes, així que quan m'acabe els llibres que estic llegint, vaig a la biblioteca i l'agafe!!! :P

besets!

8/5/06 4:19 p. m.  
Blogger Iurema ha dit...

perdó... abans volia dir "entre las sábanas" i no "entre las sabas" ajajajaj!!!

8/5/06 4:20 p. m.  
Anonymous Anònim ha dit...

El problema del Lost Child és que està desaparegut, com el propi nom indica, i no sé jo si un desaparegut estarà per la feina... Això sí, el continuem buscant: tenim la meitat dels detectius del món mundial sobre les seues petjades, amb fitxages força curiosos. Si el veus, ja saps que hi ha recompensa ;-) .

8/5/06 7:53 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Iurema, busca el llibre, que no te'n penediràs, t'ho assegure. I tranquil·la, que a mi últimament em passa el mateix amb els refranys... I com que, a més, no sé callar, els dic en veu alta...

Continue buscant el Lost child, el que encara no sé és si la recompensa serà del meu gust... No ens heu donat cap pista! Jo, de moment, li deixe l'encàrrec, per si es deixa veure uns instants.

8/5/06 9:05 p. m.  
Blogger Iurema ha dit...

aiaiai! t'he deixat la resposta al teu comentari al meu blog... :S No pretenia posar la pota... espero que no t'hagi sapigut greu!

beset

9/5/06 9:44 a. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

No patisques, Iurema, vaig a veure'l ara mateix!

9/5/06 10:47 a. m.  
Anonymous Anònim ha dit...

A mi la feina de mestra també em ve de vocació però he fet altres cosetes. I... el llibre de la Carme Riera queda apuntat per la propera lectura. ;)
pd: A això de no haver vist neu s'hi ha de posar remei!

13/5/06 8:24 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Amb el llibre, no te'n penediràs, Petjada, i a la neu ja veurem, cal anar a la muntanya, perquè a Alacant capital mai no neva.

13/5/06 11:05 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici