30 de maig del 2006

41 x 1,78

Necessite unes sabates i hui n’he vistes unes que m’han agradat molt a l’aparador d’una sabateria.

Ainalma - Hola, bona vesprada. Em pot traure un 40-41 d’aquest model que té ací?
Dependenta - Un moment. (Temps d’espera). Ui, no tenim un número tan alt.
Ainalma - I d’aquest altre model?
Dependenta - No, tampoc no en tenim...

I això és la història de la meua vida amb les sabates. Espere trobar-ne algunes prompte. Però s’ha d’entendre: sóc molt alta i com a conseqüència tinc també un peu gran.

Quan per fi trobe calçat del meu número comença la segona batalla: no poden tenir taló. Que per què? Doncs pel motiu que ja he dit: sóc molt alta, massa alta per al meu gust, 1,78 cm per a ser exactes, i això no m’agrada gens. També tinc una explicació per a això: sempre he sigut la més alta de la classe, la “girafa”, la més alta del grup d'amics, he patit la incomoditat als autobusos quan he fet algun viatge, la dels seient de darrere dels cotxes quan no he tingut l’oportunitat de seure davant, he hagut de portar durant molts anys els pantalons una mica curts, fins que van decidir fer-los una mica més llargs... I un etcètera que no acabaria. Em fa gràcia quan sent això de: “doncs a mi m’agradaria ser una mica més alta...” Doncs vine, bonica, que jo et done els centímetres que em sobren! A vosaltres també us ha passat alguna vegada alguna cosa semblant? Ja sé que “mal de muchos, consuelo de tontos”, però mira...

21 comentaris:

Blogger nimue ha dit...

jo faig 1'72. També és prou però jo no em sent incomoda, la veritat, m'agrada la meua estatura. De totes maneres em sembla que aquestos 6 centímetres de diferència són més del que sembla. Tinc el mateix número de peu que tu i els problemes amb les sabates els he tingut tota la vida però ara ja no. Tinc milions de sabates sense taló, evidentment. L'adolescència sí que va ser dura en aquest sentit però ara no em passa. Sembla que els fabricants s'han adonat que les dones d'ara som més altes! almenys a València i Barcelona...

31/5/06 7:09 a. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Doncs hauré d'anar al nort, Nimue... Ja no m'ho prenc tan malament com quan era un xiqueta, però per a determinades coses continua sent un problema! Una abraçada.

31/5/06 7:46 a. m.  
Anonymous Anònim ha dit...

Si et serveix de consol Ainalma... jo tambe gasto el mateix numero de sabates que tu!!!
No soc tant alta (faig 1.73 o 74 no me'n recordo) pero conec la sensacio... em passava sobretot quan anava a l'escola i era la mes alta de la clase... :(
Pero tenim moltes avantatges!!!
I totes les models son alteeees!!!

31/5/06 1:30 p. m.  
Blogger Awake at last ha dit...

No te quejes, que yo tengo el pie más ancho que tú, bonica, XDDD

Besos!

31/5/06 4:40 p. m.  
Anonymous Anònim ha dit...

hola noieta! jo sóc baixeta, faig 1,60. Tinc un peu normalet un 39, però com que el tinc molt ample, perquè tota jo ´sóc ample, doncs em costa bastant trobar sabates que no em facin mal... Per sort les acabo trobant. Amb el tema roba ja... és una altra història! sort que ara les talles grans ja no estan tan arraconades com anys enrera, però tot ia així... quan vaig a talles grans a vegades són massa grans, i les talles "normals" són massa petites... aquí comença el dilema, no hi han talles entremig de les grans i les petites? jeje benu ja paro...

petons!!!!!!! i ànims!!!!

31/5/06 6:00 p. m.  
Blogger Giorgio Grappa ha dit...

M'agraden les xiques altes!

(També m'agraden les baixetes, però això ja ho diré en el bloc d'alguna xica baixeta: ara no toca ;-)

31/5/06 7:09 p. m.  
Blogger Giorgio Grappa ha dit...

Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.

31/5/06 7:09 p. m.  
Anonymous Anònim ha dit...

Jo medeixo el mateix que tu. El problema és que vaig crèixer molt ràpid i també vaig ser el més alt de la classe. A resultes d'això, quan era adolescent, vaig tenir un problema d'esquena, que segons el metge, venia provocat per arronsar-me més del compte per estar a l'alçada de la resta de companys de classe. Solució: havia de dormir amb un aparell ortopèdic dissenyat per un admirador de Torquemada. El problema d'esquena es va solucionar, això sí. Veus, també he tingut problemes d'alçada, jo.

31/5/06 9:25 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Nimue, perdó, abans volia dir "nord", no "nort"!

Unmei, veig que no sóc l'única "descontenta" amb la seua alçària després de llegir tots aquests comentaris... De totes maneres, això que dius dels avantatges és discutible... Les models també tenen un cos 10 (les que no estan primes), i no és el cas!

Awake, que el meu peu tampoc no és prim precisament, ja ho saps.

Imma, està vist que quan no és per una cosa és per una altra... Esperem que hi haja canvis algun dia (i pròxim!).

Giorgio, bo és saber-ho! ;-)

Omar, veig que no tinc cap dret a queixar-me, certament. En el meu cas no va passar de les rialles dels xiquets que aleshores eren els meus companys de classe... i ara supose que més o menys m'he acostumat a ser alta. En el seu moment també vaig començar a caminar com tu dius, però ho vaig corregir abans que arribaren problemes més seriosos, els meus pares van estar sempre al damunt perquè així fos.

Una abraçada a tots i totes, i bona nit!

31/5/06 11:14 p. m.  
Anonymous Anònim ha dit...

conec una nena que també fa un 41... però té 12 anys! 12! un 41!

1/6/06 11:33 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Els peus creixen ràpid, t'ho dic per experiència, Maiagust, però també solen deixar de fer-lo aviat si el creixement s'ha dut a terme molt prompte. O així ho espere, per aquesta nena!

2/6/06 12:24 a. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Està vist que no som perfectes, eh, Guitape? En aquests casos envege determinades personalitats que no tenen aquesta mena de problemes perquè els ho fan tot a mida... Estic bé, i la mare de moment també. Un beset!

2/6/06 7:18 a. m.  
Blogger Pedra Lletraferida ha dit...

Ainalma, dit sia amb el més gròs dels carinyos i la més respectuosa de les estimes: Vols dir que no en fas un grà massa? Vaja, és que jo medeixo el mateix que tu... ;)

2/6/06 4:38 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Ei, Pere, hola! El que passa és que no és el mateix per a un home que per a una dona. Aquesta és una mida bona per a un home, entra dins de la mitjana, però una dona d'aquesta alçària passa la mitjana per uns quants centímetres...

3/6/06 2:39 a. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Doncs paciència, Guitape, i bona sort. Espere que no trigues molt a trobar el teu vestit. Un beset.

3/6/06 9:20 p. m.  
Blogger Lost in Translation ha dit...

normalment sol passar que si t´agraden unes sabates no hagi del teu numero perque s´han acabat :( a mi sempre em passa. Llavors intentes anar a un altre puesto pero no hi ha el model que et feia ilusio...es com les talles,si vas a algun puesto com Zara. o trobes coses gegants o coses petites...ains

4/6/06 10:21 a. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Sí, això que dius també passa, Lost in translation, i més quan necessites una cosa determinada urgentment, veritat?

4/6/06 11:04 a. m.  
Blogger arckh ha dit...

doncs jo no aixeco un pam de terra però faig un 40...
el que flipo es que amb un 40-41 et diguin que no tenen números tan alts!! em diguessis un 45...

;*

6/6/06 1:08 p. m.  
Anonymous Anònim ha dit...

A mi em pasa sempre amb les bambes, em compro unes cada mitja vida perque els hi agafo sempre carinyo i em costa despendre'm d'elles xD i quan vaig...les uniques en el planeta que m'agraden en aquell moment no queden del meu numero!! quina rabia!!
Pd: sempre qdara anar descalç...
Petonets

6/6/06 2:43 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Doncs sí, Arckh, consideren el 41 un número alt. A més, això de 40-41 és per no espantar el dependent/a d'entrada...

Words, tant de bo poguérem anar descalços sense problemes. Tu saps que bé!!

6/6/06 5:37 p. m.  
Blogger Siriana ha dit...

Hola!
Estava buscant botigues de calçats per dona de talla gran i he trobat el teu blog. Jo feia un 41 justet, però ara fan un model de sabata (si es q busques sabates una mica maques) q es molt estret del davant, i sóc oficialment de la talla 42. I de bambes, suposo pq són més gruixudes, fa temps q faig un 44. Total, q només puc comprar d'home. Faig 1,76, i va compensat amb l'altura, es natural. I sóc primota (61kg), amb el q el problema de les talles de roba tb és un problema.
He trobat per internet una direcció q te la facilito per si et serveix: elclubdelpiegrande@hotmail.com , q segons diuen t'envien un llistat de botigues de sabates de peus grans. Jo avui els hi he enviat un mail, i esperaré impacient la seva resposta.

9/10/06 8:53 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici