15 de novembre del 2007

CARPE DIEM

Ja fa un mes que visc sola. M’agrada, em sent bé en general, em sent bé a casa en particular, sent que he trobat el meu lloc. Em sorprén. Em sorprenc. És una cosa que no hauria imaginat mai, no sé, sempre havia pensat que tardaria més a deixar la casa dels pares. Però no em penedisc. És més, crec que ara era el moment adequat, abans hauria sigut massa precipitat.

Tinc la mateixa sensació a l’escola. El canvi ha sigut molt gran, però al cap i a la fi ha sigut tornar a un lloc ja conegut i amb gent també coneguda. M’hi trobe a gust, l’alumnat comença a deixar-se “ensinistrar”i em fa passar-ho d’allò més bé la majoria dels dies. Em recorden molt sovint el motiu pel qual vaig triar aquesta professió i no cap altra.

Però hi ha dies que sent que vaig a la carrera. M’abelleix passar una vesprada asseguda al sofà, sola, sense res a fer. Fa setmanes que no puc fer-ho. I me’n queden unes quantes en què continuaré igual. Demà a la vesprada, classes particulars, dissabte, tot el dia d’examen, diumenge, visita a un poble del costat, dilluns, curs de coeducació, dimarts, possible preparació d’un grup de treball, dimecres, visita al metge, dijous, curs altra vegada... I més coses que estic aprofitant a fer a migdia! Però, per molt que remugue, estic fent el que m’agrada, i com diu ma mare, “sarna con gusto no pica”.

En fi, que de moment tot va rodat, i que espere que continue així per molt de temps. Ara, per si de cas, aprofitaré el moment al màxim.

CARPE DIEM!

13 comentaris:

Blogger èlsinor ha dit...

Doncs ara, vivint sola, tindràs més llibertat per a escollir què fer o què no fer, i quan fer-ho o no fer-ho...i tot sense haver de donar-li explicacions a ningú ni de demanar-hi permís. Ja voràs com t'hi acostumes de seguida ;)

16/11/07 12:02 a. m.  
Blogger Giorgio Grappa ha dit...

Ai, sí: la independència no té preu. Que en gaudisques!

16/11/07 7:53 a. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

No, si ja m'hi he acostumat, Èlsinor... De fet, crec que el primer dia ja vaig fer-ho! ;-P

Ho faig, Giorgio, ho faig! Moltes gràcies!!!

16/11/07 11:18 a. m.  
Blogger nimue ha dit...

ale! i això que la hiperactiva era jo! :PP Xiqueta, que no hi ha res com viure independent i sense haver de donar explicacions a ningú! :)

16/11/07 5:05 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Ni que ho digues, Nimue, però, pel que fa al tema de la hiperactivitat... No servisc ni per a cordonar-te les sabates! ;-P

16/11/07 8:41 p. m.  
Anonymous Anònim ha dit...

Ui, com t'entenc quan dius que no trobes el moment de seure al sofà sense fer res... Maremeva, com t'entenc! ;)

17/11/07 9:25 p. m.  
Blogger zel ha dit...

Ufff, el sofà, quan sec, m'adormo a l'acte, de pet! Així és que no hi sec gaire, per si de cas. Vinga que ens ensinistrem mútuament, pobrissons d'ells que ens aguanten PER FORÇA!!!!!!^Petons

17/11/07 11:11 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Ostres, Isnel, que tu a més tens el menudet... Per què no faran els dies amb més hores??

Per força, Zel, però encara no s'han queixat, que això ja és molt!

Besets!

18/11/07 9:03 p. m.  
Blogger Striper ha dit...

Segur que cada cop t'eniras trobant millor a caseta, per cert els alumnes s'ensinistren?

20/11/07 5:52 p. m.  
Blogger Alls cuits mai couen ha dit...

no tens pas una habitació.... jeje

salut!

20/11/07 11:53 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Home, Striper, alguns t'assegure que sí... Encara que seria més interessant ensinistrar els pares!

Doncs sí, Alls, tinc una per a convidats ;-)

21/11/07 9:37 a. m.  
Blogger mossèn ha dit...

fas b� molt b� ... salut

24/11/07 10:28 a. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Això espere, Mossèn!

25/11/07 6:11 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici