21 d’agost del 2007

De bòlit...

Estic cansada. Molt cansada. Porte des del dia que em donaren les claus del pis fent faena, i encara no he tingut un dia només per a mi. Ara mateix, en aquests moments, no puc amb la meua ànima, però trobava a faltar escriure ací alguna coseta, que he tingut el bloc abandonadet aquest estiu.

Porte dos dies pintant el pis amb una amiga com una boja perquè demà m’han de polir el terra. És una animalada, la que hem feta, perquè el pis és gran, però bé... Supose que en uns dies ens haurà passat el mal de braços i de mans, de cames i de cos sencer!

No tinc ganes de veure ningú, ni de parlar amb ningú. Vull gitar-me i alçar-me despús-demà! Però demà he d’estar allà altra vegada a les 8 del matí. Vull que arribe setembre i agafar “vacances”, descansar!!!

I la setmana que ve, em porten part dels mobles. I tinc un fum de “compromisos” socials que encara hauran d’esperar una miqueta més perquè no puc amb tot, perquè no puc anar tan ràpid com voldria, perquè són massa coses les que encara hi ha per fer, perquè, per molt que m’agradaria, a principis de setembre encara no podré estar instal·lada en ma casa nova.

Aaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhrrrrrrrrrrrrrggggggggggggggg (això últim és un crit...).

23 comentaris:

Blogger DE TOT UN POQUET ha dit...

De vegades, descansem millor durant els dies de cada dia que durant les vacances... des de Xerés de la Frontera... ho necessitava.

21/8/07 8:44 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Hale, Valldalbaidí, que lluny te n'has anat!!! Sí que és de veres que en el dia a dia descansem més, sí. Tu veus? Ja no em sent tan rareta...

21/8/07 9:38 p. m.  
Anonymous Anònim ha dit...

Què cansat que és això dels canvis de pis i de les reformes! Uff! Només de llegir-ho i pensar-ho ja em canso.

22/8/07 7:39 a. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

No m'estranya, Ricard... Ea, ara mateix me'n vaig al pis altra vegada!

(No duc gens bé això d'alçar-me abans que el sol)

22/8/07 7:42 a. m.  
Blogger nimue ha dit...

xiqueta! no patisques! que et queden moooolts anys de viure en aquest pis! si no és a principis de setembre, serà a finals, no?
I ben bonic que estarà quedant. B7s.

22/8/07 8:34 a. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Bé, les pintores no eren professionals, Nimue, però no ha quedat malament! Ja en faré alguna foto i la penjaré!!

Un beset!

22/8/07 2:15 p. m.  
Blogger mossèn ha dit...

catxins !!! ... a descansar pos ... salut

22/8/07 5:42 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Mare meua quan agafe el llit aquesta nit, Mossèn!

22/8/07 7:08 p. m.  
Blogger èlsinor ha dit...

Si és que no m'estranya, que per a tu l'arribada de setembre siga com l'arribada de les vacances... :P
De totes maneres t'ho hauries d'haver agafat amb més calma i anar-hi més poc a poc, i així no t'hauries vist ofegada com ara; i és que, com deia l'emperador August, FESTINA LENTE (és a dir, "afanya't a poc a poc").

22/8/07 9:39 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

L'Emperador era savi, Èlsinor: a poc a poc, però no deixes d'afanyar-te! Eps, que cadascú ho interpreta a la seua manera...

És que tinc ganes de veure-ho ja tot acabat.

22/8/07 11:03 p. m.  
Blogger Giorgio Grappa ha dit...

Ale quina enveja! Amb una mica de sort, serà la teua última mudança. Jo, en canvi, no estic tenint tanta feina, però dins d'alguns anys (sospite que no gaires, coneixent el meu historial) em tocarà tornar a botar d'ací.

Besets, bonica, i gaudeix del que ens queda de l'estiu!

22/8/07 11:06 p. m.  
Blogger ALtraste ha dit...

Paciencia xiqueta!!! Que acabas de empezar!!! No tengas prisa, estas cosas da gusto ir haciéndolas poco a poco. Cou una cama y una mesa te sobra para empezar... ya verás qué agustito vas a estar. Cuando yo me vine a vivir aquí aún estaba de obras. No tuve un salon "operativo" hasta meses después... más de medio año después.

Ya veras como necesitas muy poco para sentirte "como en casa" : )

Un besazo y descansa. Estas cosas hay que disfrutarlas.

AL.

23/8/07 8:06 a. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Això "d'ùltima mudança" sona bé, Giorgio, a veure si és veritat, que em fa una mandra només pensar-ho...

El que passa, Al, és que durant el curs no m'abellirà fer res de tot açò, per això ho he de deixar tot enllestit ara. Malgrat tot, jo també estaré allà sense menjador "operatiu", almenys, un mes, fins que me'l porten...

;-P

Besets!

23/8/07 9:05 a. m.  
Blogger Dèlia ha dit...

Semblava que no ho diria mai, però jo també tinc ganes que arribe setembre!!!!
Espere que ningú ho utilitze mai en contra meua...

23/8/07 12:46 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Tu estàs segura del que acabes de dir, Dèlia?

I quant això de no utilitzar-ho mai en contra teua... Tot depén que no s'utilitze contra mi abans!

:-P

23/8/07 6:46 p. m.  
Blogger Awake at last ha dit...

Pero qué burra eres...

XD

Mks.

24/8/07 11:23 a. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Ja em coneixes, Awake, no cal que et conten res...

24/8/07 12:39 p. m.  
Blogger guitarpe ha dit...

Hola ainalma.
Espero que cuando lo tengas todo arreglado te olvides de los agobios del presente.
Besos
Guitarpé

24/8/07 1:20 p. m.  
Blogger èlsinor ha dit...

Hehehe, dèlia, ainalma, que això de setembre m'ho esteu deixant en safata de plata... :P

24/8/07 6:39 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Ei, Guitarpé, quant de temps!! Això ho pots tenir ben segur: quan tot estiga enllestit, a dormir i a descansar!

Xe, Èlsinor, que tu mai no has desitjat l'arribada de setembre???

24/8/07 10:02 p. m.  
Anonymous Anònim ha dit...

Jo no vull que arribi setembre, jo no vull que arribi setembre, jo no vull que arribi setembre... M'ofereixo voluntària per ajudar a pintar, traslladar, moure mobles de lloc o el que sigui a canvi que no arribi setembre.
;)

26/8/07 5:29 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Ui, Isnel, jo em pense que encara que m'ajudares a fer totes eixes coses, setembre arribaria tard o d'hora... Però en fi, que si vols provar per si de cas, el trasllat encara el tinc pendent ;-P

26/8/07 11:24 p. m.  
Anonymous Anònim ha dit...

M'agrada la valuosa informació que s'ofereix als seus articles. Puc marcar el seu weblog i compten amb els meus fills de prova fins aquí en general. Estic una mica positives que seran informat bastant un munt de coses noves aquí que ningú!

16/2/13 7:36 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici