26 de setembre del 2007

Em traslladaré alguna vegada?

No tinc vergonya, tinc el bloc abandonat!!! Però tot té una explicació, eh? Vaig de cap, com sempre.

El pis el tinc pràcticament enllestit, em falten quatre coses que, per a què enganyar-nos, no m’impedeixen el trasllat, és més la mandra que em fa fer-lo (barres de les cortines i cortines, el menjador, les coses que hauran d’anar dins els armaris de la cuina...). La setmana que ve m’han dit que em porten el menjardor (excepte el sofà i la tele, que ja els tinc), i les barres de les cortines vaig a buscar-les aquesta vesprada, a veure si algú me les posa el cap de setmana. Per fi comence a veure una casa de debò, i m’encanta! Ara només em falta posar una data per a deixar la casa dels pares i anar-me’n a viure a la meua (que encara sona estrany, això de “meua”). Però jo pense que és qüestió de setmanes, perquè ara estic en el moment eixe en què tens la meitat de la roba, sabetes, i més coses en un pis, i l’altra meitat en l’altre, i em toca estar en els dos cada matí per poder anar com vull (què passa? És el primer trasllat que faig i ningú no m’ha dit que això és un embolic!).

Ahir vaig començar a fer classes particulars de valencià a dos persones. Estava nerviosíssima! Però va anar bé, la veritat. És una cosa que m’abellia fer, el que passa és que mai no deixe de qüestionar-me a mi mateixa, de pensar si ho faré bé, de si estic preparada per a fer-ho. Però en fi, que la pràctica fa mestres, o això diuen.

Estic intentant desenganxar-me d’internet. De fet, ja m’he llevat internet a casa dels pares (encara que amb el portàtil agafe senyal d’algú i, clar, no es pot deixar escapar...), i he d’acostumar-me perquè al pis nou encara no hi ha RES, ni telèfon ni internet (i pel que he vist, tampoc no tinc encara veïns generosos...).

Els ànims comencen a estar millor, cosa bona! Comence a tenir una certa estabilitat. Cada cosa al seu lloc, i com més aviat, millor! I de moment, així estem. Com sempre he dit, fent camí a poc a poc i un pas darrere de l’altre.

16 comentaris:

Blogger Awake at last ha dit...

Ay, que ya habla como un adulto, quééé maaayooooor, XDDD

Mks.

(EL Picasso SIGUE ROTO, me v'y a morí, ains...)

26/9/07 3:42 p. m.  
Blogger mossèn ha dit...

molt ben fet ... vas pel bon camí ... salut

26/9/07 6:10 p. m.  
Blogger DE TOT UN POQUET ha dit...

Bé, sé que ho aconseguiràs (però no ens deixes sense els teus textos)
I una petició (quan pugues... això sí... sense problemes): fes el joc de les llengües... Ixen coses molt "valuoses"... mira la xarxa... de moment som pocs però podem estendre-ho (i si cal, fer-li-ho arribar a Camps...perquè faça ell mateix la tria.
Bona vesprada

26/9/07 7:22 p. m.  
Blogger èlsinor ha dit...

Doncs sí, ara que ho dius, sí que ets una poca-vergonya per tindre'ns tan abandonats, sí... :D :P
I ara, au!, enlaira't, deixa el niu i cap a la teua pròpia llar, que ja és hora :)
Per cert, sabies que al Regne Unit 'aprofitar-se' d'un veí generós és delicte?

26/9/07 9:15 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Millor no et dic res, Awake...

Això espere, Mossèn, ja veurem!

No, Valldalbaidí, no deixaré el bloc. Si no puc escriure a casa, ho faré a l'escola, com he fet hui. I, per cert, què és això del joc de les llengües? Mai no n'he sentit a parlar.

Ei, Èlsinor, m'acabes de llevar un pes de damunt, jo pensava que ací també era il·legal aprofitar la bondat dels veïns! Mira, ja em quede més tranquil·la!! ;-)

26/9/07 10:27 p. m.  
Blogger nimue ha dit...

xiqueta! doncs m'alegre molt que les coses vagen milloret i espere que et faces l'ànim de traslladar-te de veritat ben aviat! que com a casa d'una no s'està enlloc! ;)

27/9/07 7:00 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Això em diu tothom, Nimue, però, com ja he dit, és qüestió de posar-me una data perquè, si no, no em faig l'ànim. És que són tantes coses per traslladar... Bé, són tants llibres per traslladar...

;-)

27/9/07 9:51 p. m.  
Blogger Giorgio Grappa ha dit...

Embolic... de llibres! Em sona familiar...

Ànim, xiqueta, que el dia que els tingues tots juntets a la mateixa prestatgeria, et semblarà un paradís.

27/9/07 11:03 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Mmmm, sí, no m'ho creuré, Giorgio! A més, és que encara no tinc prestatgeria!!!

28/9/07 11:20 a. m.  
Blogger Iurema ha dit...

ai, quina emoció!!!

jo piraria avui mateix de casa els meus pares i me n'aniria ja!!! les coses sempre les tens a mitges (jo ara mateix tinc 1/4 al meu nou pis, 1/4 a casa dels meus pares i 1/2 a casa de la meva àvia! però m'és igual... ara que jo vaig marxar fa 7 anys de casa i, a no ser que no siga estrictament necessari, no pense tornar...

molta sort en la teva nova vida!!!! volem fotos del pis JA!!!!

28/9/07 12:11 p. m.  
Blogger DE TOT UN POQUET ha dit...

Vés al meu bloc o al d'Esclafamuntanyes i voràs un post recent sobre en quines llengües s'han d'impartir les diverses assignatures arran del que digué el nostre president Camps. I quan pugues el fas.
Gràcies

28/9/07 6:44 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Ostres, Iurema, encara puc dir que tinc sort que ho tinc tot repartit només en 2 cases!! Espere fer-ho tot prompte, aprofitaré els dies de festa d'ara d'octubre per a això. Ja us contaré...

I de les fotos, no patisques, que en tindreu. El que passa és que encara no n'he fet, ara que està pràcticament acabat!

Vaig ara mateix, Valldalbaidí, que tinc curiositat!

Besets!

28/9/07 8:29 p. m.  
Blogger ALtraste ha dit...

Seguro que te está quedando de lujo. Me alegro de que estés más animada. Estas cosas hacen mucha ilusión.

Un abrazo,

AL.

30/9/07 5:43 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Ei, Al, vine-te'n un dia, el veus, i ens fem un café o un te, el que preferisques!

Besets!

30/9/07 7:26 p. m.  
Anonymous Anònim ha dit...

Estaràs bé, ainalma, en aquest nou pis, ja veuràs. I no et trenquis el cap amb les cortines, les barres de les cortines i tot plegat. No cal que ho tinguis tot a punt per fer-hi l'entrada "oficial". Perquè també fa molta il·lusió anar fent cosetes mentre hi ets. És més: és quan ja hi vius, que veus exactament què et fa falta i com vols les coses.
A mi també m'agradaria veure alguna foto... ;)

30/9/07 10:39 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Si al final no vaig comprar res, Isnel... M'esperaré a aquesta setmana, que en teoria em porten el menjador. I sí, en tindreu, de fotos!!!

1/10/07 10:16 a. m.  

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici