8 de novembre del 2007

Notícies

L’altre dia va vindre una amiga a casa. Feia temps que no sèiem i parlàvem tant de temps i d’aquesta manera, la veritat, però em pense que ella ho necessitava de debò. Em va deixar de pedra: està embarassada. A ella també li va agafar per sorpresa i em va dir que havia passat una setmana terrible, sense saber què fer (no ho buscava; ni s’ho plantejava), però que al final havia decidit continuar endavant. I la veritat és que, malgrat tot, està il·lusionada! Això, almenys, està bé.

No sé, em costa veure-la com a mare. Supose que m’hi acostumaré, sobretot quan comence a notar-se la panxeta!!! De moment, ja començàrem a pensar possibles noms, tant si és xic com si és xica. Ella prefereix un xic, però no sé jo... De moment és passa prompte per a saber res, deu estar d’un mes o cinc setmanes com a molt, segons calcula ella. El metge li ho confirmarà aviat. Jo, de moment, ja li he dit que el xiquet/a ja té una tia més!!! Xe, que em fa il·lusió a mi també!!!

Només espere que tot vaja bé, que els futurs pares continuen amb la mateixa alegria que fins ara i que no s’amoïnen gaire per tots els canvis i imprevistos que es presenten en la seua vida. Que tot se solucione aviat i que les coses laborals també isquen com han d’eixir, que ara ho necessitaran més que mai.

Molta sort, i FELICITATS!!!

11 comentaris:

Blogger èlsinor ha dit...

Doncs sí que és valenta, sí, la teua amiga! Però mira, ja que ha decidit continuar-hi, doncs endavant i que siga per a bé...i moltes felicitats!

Ep, futura tia, i no me la malcries, a la criatureta :)

8/11/07 9:41 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Noooo, Èlsinor... Malcriar jo??? Jajaja.

La veritat és que la futura mare li ha posat un bon parell...

8/11/07 9:55 p. m.  
Blogger èlsinor ha dit...

Veus? Doncs a mi et deixe que em malcries tot el que vulgues, hehehe...

8/11/07 10:40 p. m.  
Blogger Awake at last ha dit...

:-O

Mks.

8/11/07 11:47 p. m.  
Blogger Iurema ha dit...

I a mi que aquestes coses em semblen encara de "majors"?? Tot i així, de vegades ho penso i també, malgrat tot, si em trobés en la mateixa situació faria el mateix que la teva amiga ;)

9/11/07 8:35 a. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Xe, Èlsinor, que al final et prendré la paraula!

Sí, Awake.

Jo preferisc no pensar en això de moment, Iurema, però imagine que també faria el mateix.

Besets!

9/11/07 11:37 a. m.  
Blogger nimue ha dit...

però què li passa a tot el món! tot el món està embarassat!!!!
moltes felicitats per a la teua amiga i espere que tinga molt sort!

jeje, la meua nebodeta ja ha nascut... ;)

9/11/07 12:00 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Ei, felicitats, tieta!!! Doncs sí, deu estar de moda ara això de tenir fills... Però jo no pense enganxar-m'hi!

Besets!

9/11/07 12:41 p. m.  
Blogger Deric ha dit...

Jo tinc un nom! Jo tinc un nom!: Deric!

9/11/07 6:02 p. m.  
Blogger mossèn ha dit...

ara, venen amb 2500 euros sota el braç ... salut

9/11/07 8:59 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

No volen noms en valecià, Déric, ho sent... Jo també ho he intentat, però res.

En aquests casos mai no ve malament una ajudeta, Mossèn!

10/11/07 9:20 a. m.  

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici