7 d’octubre del 2007

Ja tinc data

(Glups, em pense que l'objectiu no estava del tot net... Fa molt que no agafe la càmera, la repetiré un altre dia! Bé, això és part del menjador, és a dir, on encara em falten els mobles...)


M’he posat una data: entre els dies 15 i 16. Això suposa que aquesta setmana tindré moooolta feina i que hauré d’aprofitar els dos dies de festa al màxim. Uf, no imaginava que podria dir això, però m’alegre de tenir dos dies més! Encara que només és pel tema que és, eh? No penseu...

La feina al col·le està anant prou bé, llevat d’una classe o dos que costen de portar. Per la resta, ho estic passant genial. M’he fet un propòsit: aprendre a tocar el caixó gitano. Em costarà, però vull fer-ho! Qualsevol dels meus alumnes es pot convertir en un mestre per a mi. I, a més, ells també treballaran molt i faran una cosa que els costa moltíssim per la vergonya que els fa: cantar. Però tenim un pacte, i és que ells canten a classe quan hagen de fer-ho i jo jugaré a final de curs en el partit de futbol de mestres contra alumnes. Estan encantats amb la idea!

El pis continua pràcticament igual, encara no m’han portat el menjador. Però ja he deixat allà l’escriptori, l’ordinador i dos caixes plenes de llibres. Va tot tan a poc a poc... Però em fa igual, me n’aniré estiga com estiga en la data límit. El que encara no he fet ha sigut una foto per a penjar ací, però demà sense falta la tindreu, actualitzaré aquest post i en penjaré una. Ara, no responc de com eixirà que, per sort, no m’he de guanyar la vida com a fotògrafa...

21 comentaris:

Blogger zel ha dit...

Ja et veig amb totes les andròmines de futbolista, sort que jo treballo amb petits, ara que em demanen totes les bogeries del món. Aquesta setmana passada cuidant una granota... que no va menjar res... i divendres objectiu tornar-la a la bassa.... Vinga, som-hi que són una "monada", ah, fotos del caixò i tu tocant!

7/10/07 9:21 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Ui, Zel, això últim que demanes és més difícil! Ja tinc prou amb els nanos, que em diuen "aaai, seeeeño, si tocas como las paaaayas". Però ja els he explicat que ells ho porten en la sang i jo no, i sembla que ho han entés.

Ostres, una granota! Jo cuidava un conill el curs passat...

7/10/07 9:36 p. m.  
Blogger DE TOT UN POQUET ha dit...

Veus? Tot arriba. Me n'alegre...
Àngel

7/10/07 11:11 p. m.  
Blogger Awake at last ha dit...

Pero la cámara que tienes no es mala, saldrá bien, :-D

Mks.

7/10/07 11:19 p. m.  
Blogger nimue ha dit...

ei! doncs ara que jo he començat a ballar flamenc, si tu toques el caixó podem fer un duo i els xiquets que ens toquen les palmes! ;)

ben fet això de posar-te una data encara que no estiga tot fet. Ja aniràs portant llibres i coses a poc a poc. b7s!

8/10/07 7:26 a. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Això sembla, Valldalbaidí!! Quins nervis!!!

No és qüestió de la càmera, Awake, sinó de la fotògrafa. I que és molt difícil que isca l'habitació sencera!

No ho havia pensat, Nimue, però estaria bé això del duo!
Ja veuràs aquesta nit la foto ;-)

Besets!

8/10/07 8:07 a. m.  
Blogger èlsinor ha dit...

Per a la foto, recorda la idea que et vaig donar en un comentari anterior de la dutxa... >;)

8/10/07 11:41 a. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

I tu recorda el que vaig contestar-te, Èlsinor! Però, vaja, que pots continuar intentant-ho, cap problema ;-P

8/10/07 2:23 p. m.  
Blogger mossèn ha dit...

enhorabona ... heu pogut fotografiar "orbs" !!! ... salut

8/10/07 8:05 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Hehe, sí, això m'agrada més que la idea de l'objectiu tacat, Mossèn!

8/10/07 8:10 p. m.  
Blogger Giorgio Grappa ha dit...

Alaaa! Quan d'espai! Estàs reservant-lo per al piano?
;-)

9/10/07 5:02 p. m.  
Blogger nimue ha dit...

que xulo el menjador! jo sóc partidària de posar quantes menys coses millor al menjador. Al despatx ja és una altra cosa perquè estan els llibres! ;)

9/10/07 7:55 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

A que sí, Giorgio? El que passa és que falta encara el moble, la tauleta de centre i la taula gran, que anirà en la part del menjador que no ha eixit en la foto, per qüestió de perspectiva, vaja, que tot no cap en l'objectiu (brut, arggg). Perquè el piano anirà a l'estudi, així els llibres no estan tan solets, Nimue. De tota manera, és això, que com que és gran, els mobles no li llevaran molt d'espai ;-)

9/10/07 9:57 p. m.  
Blogger Giorgio Grappa ha dit...

Piano i llibres: la millor decoració per a una casa!

9/10/07 11:56 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Doncs això és el que jo dic, Giorgio, el que passa és que hi ha molta gent que no ho entén així, ni tan sols per a l'estudi...

10/10/07 8:01 a. m.  
Blogger Jobove - Reus ha dit...

"ocu" amb un pis és posa molta cosa i no és treu res, dintre d'uns anys no hi cabràs

salutacions des de Reus
només passavem a saludarte

10/10/07 11:55 a. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Ostres, doncs espere que això no em passe, Té la mà Maria... Supose que tot és qüestió d'organització, no?

I gràcies per la salutació!!

10/10/07 12:47 p. m.  
Blogger Iurema ha dit...

què bé!! quanta llum!! el teu propi pis!! és que a mi aquestes coses em fan una il·Lusió!! vull un pis! vull un pis!!

10/10/07 3:50 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Ui, doncs quan més llum té és al matí, Iurema, que té orientació nord, i aquesta foto la vaig fer BEN entrada la vesprada...

Sí que fa il·lusió, sí, hi ha vegades en què encara no m'ho acabe de creure!

10/10/07 5:15 p. m.  
Blogger Deric ha dit...

no si espai ja tens

10/10/07 9:17 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

És que és gran Déric, és gran... Però quan hi pose els mobles que falten minvarà una mica.

10/10/07 9:21 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici