24 d’abril del 2007

Proposta general

Porte unes setmanes de bojos a causa d’un canvi d’hàbits imminent. M’explique: mentre que abans, durant l’hora del pati, eixia al pati amb un diari a les mans (encara que molts dies fora només per llegir l’horòscop i riure de les bajanades que hi ha escrites), ara isc amb revistes de decoració, estils, tendències... Perquè sí, perquè d’ací a no res tindré un pis per omplir. Quan tinc temps lliure vaig a llocs on abans no entrava ni pagant, tipus Leroy Merlín, Bricoking i altres botigues de mobles. I m’estic estressant una miqueta! Sé més o menys (més o menys...) el que vull, però del que he vist fins ara hi ha poques coses que m’agraden.

Però bé, el motiu d’aquest post és fer una mena d’enquesta sobre el color que posaríeu en les diferents habitacions. Per traure’n idees, més que res (sóc obsessiva del color blau, però tota la casa blava... va a ser que no!). Compteu que hi ha el rebedor, el corredor, el menjador, dos habitacions i una tercera que empraré d’estudi. I compteu també que la pintaré jo... A veure què ix d’ací...

(Gràcies per la vostra col·laboració!!!)

19 comentaris:

Blogger èlsinor ha dit...

Ara s'estila pintar cada habitació d'un color crema diferent i reconec que no sol quedar malament, però jo, des que vaig comprar el meu pis fa uns anys, encara no l'he pintat i l'he deixat com estava: a la gota i de color blanc...però és que al capdavall sóc un clàssic (tot i que, quan em llance, és a per totes) :)

24/4/07 7:09 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Això és el que vull, Èlsinor, pintar cada habitació d'un color diferent (encara que rebedor i corredor podrien anar del mateix color). Però és que, a més, diuen que s'estila pintar, dins d'una mateixa habitació, amb dos colors diferents, combinant-los... I amb tot això ja em perd.
I, per cert, les parets són llises.

24/4/07 7:40 p. m.  
Blogger Pedra Lletraferida ha dit...

Com l'Èlsinor, sóc tot un clàssic de les parets llises i ben blanques. Sembla com si no hi hagués res que faci topar la mirada. M'encanta!.
Si pogués, oitant que sí que pintava tot el teu pis de tons blavosos, un per a cada estada!... Hehehe.
Ja has provat a anar a IKEA? Que potser en tens un a prop?. A mí em va treure d'un bon atzucac, donat que la relació qualitat-preu és de lo milloret, i a més, modern.

Salutacions cordials, i un consell: mica en mica s'omple... el piset de l'Ainalma.

24/4/07 7:45 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Home, Pedra, l'Ikea que tinc més a prop és el de Múrcia. Ja m'hi deixaré caure, ja...

Ei, que no trobaré per ací algú que no siga tan fidel al blanc com jo ho sóc al blau? ;-)

24/4/07 8:02 p. m.  
Blogger Deric ha dit...

el pis nou ja venia pintat i no el vaig canviar, però el vell el tenia pintat amb una habitació de cada color: el rebador i passadís una pared groga i l'altre gris perquè deien que aquesta combinació donava més amplitud; el menjador blanc; el lavabo gris; la meva habitació amb 2 pareds blaves i 2 groc pàl.lid; l'habitació petita de color verd, una paret verd fosc, les altres verd clar; el despatx de color granate; la cuina blanca i vermella.
Ja veus, tenia un arc de sant martí a casa!

24/4/07 10:12 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Doncs una cosa així és el que vull, Déric. És que està tot tan blanc... La cuina és color crema, un dels banys blau i l'altre marronet. També em deia una amiga això de pintar una paret d'un color més fosc i les altres més clares però, com sempre, el dilema és quins colors triar. Ahir, de moment, ja vaig agafar un catàleg de colors per a les pintures, a veure si això em dóna alguna idea més.

Moltes gràcies!

25/4/07 7:47 a. m.  
Blogger Giorgio Grappa ha dit...

Negreeeeee! El dormitori, negre i en estil gòtic, que li dóna molt de morbooooooo! I amb moltes cadenes i sogues i llàtigs!

(Hi hi hi hi!)

25/4/07 5:40 p. m.  
Blogger nimue ha dit...

jo sóc molt negada per a temes de decoració però no m'agraden gens les parets pintades de blanc. Això ho tinc ben clar. Tampoc m'agrada gens el marró en qualsevol modalitat. Això de pintar les parets en diferents tons del mateix color sembla que és la moda ara i pel que he vist per ahi queda bonic... Jo, en ma casa quan la tinga, tindré una habitació en diferents tonalitats de color rosa. Capritxo.

25/4/07 6:35 p. m.  
Blogger ALtraste ha dit...

Rosa-barbie-chicle-fashion, digo, fuxia. Toda la casa fuxia.

Toda : p

(ya estoy dejando las drogas... tranquila)

AL.

Ah, y los besos y las cosas : *

25/4/07 9:26 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Nooo, Giorgio, això quedaria bé en l'habitació de Mr. Snape, però per a un angelet com jo, no... ;-P

El meu problema és, potser, Nimue, que he vist massa colors que m'agraden. A veure si puc penjar algunes fotos d'unes mostres que he agafat aquesta vesprada, i així l'ajuda és més directa! De tota manera, el problema crec que és la combinació, i que quede bé. Ja veurem...

Molt bé, Altraste, sabent això de les drogues em quede molt més tranquil·la!

Besets a tots!

25/4/07 10:35 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Perdoneu si tarde uns dies ara a respondre els vostres comentaris, però m'ha entrat un virus a l'ordinador i no puc iniciar windows... Em tocarà formatar. De tota manera, dilluns podré connectar-me al col·le!!

Un beset, i bon cap de setmana.

27/4/07 12:50 p. m.  
Blogger Sandra ha dit...

Doncs a mi m'agraden les habitacionsde color càlis: taronja clar, groc ocre, ...
També he vist un menjador modern que era blanc amb una columns pintada de vermell i el sofà vermell (quedava força xulo).

Ja em diràs com queda...
; )

27/4/07 1:10 p. m.  
Blogger DE TOT UN POQUET ha dit...

JO jugaria entre el groc, blau i un roget...
Àngel

27/4/07 7:02 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

A mi també em tiren més els colors càlids, Sandra, i crec que més o menys ja m'he decidit pels colors...

Aquests colors hi seran, Valldalbaidí, i algun lila també.

27/4/07 7:37 p. m.  
Blogger Alls cuits mai couen ha dit...

ei ainalma! a mi m'agraden les habitacions que tenen una pare pintada per exemple vermell fort, les altres dues rosa fluixet i una de blanca, i així am totes les habitacions i diferents colors! Que et sembla? El taronja i el gris tambe van perfectes!!!

29/4/07 12:55 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Penjaré fotos dels colors que m'agraden, ^Emma^, segurament demà. A veure què us semblen! Una tirant a taronja i un altre color sí que en tindre...

29/4/07 8:28 p. m.  
Blogger Lupus Minor ha dit...

Et cap un bosc en alguna cambra? Un bosc amb Caputxetes Vermelles innocents i tendres?

2/5/07 9:08 a. m.  
Anonymous Anònim ha dit...

Hola! un bloc realment interessant.Tornaré a visitar-te.
Ens veiem ;0)

Robert

2/5/07 8:59 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Ja m'agradaria a mi, Lupus, que hi cabés un bosc! Però, de tota manera, encara que el tinguera no entrarien Caputxetes Vermelles innocent ni tendres... No conec cap noia d'aquestes!

Benvingut, Robert! I tu, que no tens bloc?

3/5/07 8:29 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici