12 de febrer del 2008

El dia a dia

És increïble com amb el temps arribem a acostumar-nos a les rutines… I les arribem, fins i tot, a necessitar. Fa dues setmanes que no vaig a assajar amb el meu cor perquè l’horari i els dies em coincideixen amb un curs que estic fent de direcció coral, i el trobe a faltar com l’aire! Ara, tampoc no em penedisc perquè el curs és genial, m’encanta, encara que en algun moment ho passe malament, sobretot quan pense que em toca a mi eixir a dirigir… Què hi farem? La por escènica és difícil de llevar. Els gestos que a altres els veig tan bonics, en mi els veig ridículs, artificials, forçats. Però, malgrat tot, m’agrada. Incongruències meues…

S’acosta el dia de la resolució provisional del concurs de trasllats. Dues setmanes per al primer ensurt. No negaré que a la nit em costa agafar la son pensant en això. Però ja em coneixeu. A més, que tinc massa motivacions en aquesta escola… I massa temps per a repetir-me que l’home és l’únic animal que ensopega dues vegades en la mateixa pedra. Jo m’entenc…

D’altra banda, he de dir que estic moooolt contenta amb la tornada de la Nimue! S’ha de continuar endavant, botant els entrebancs i agafant forces de qualsevol raconet per a fer front a allò que ens posa a prova. (I no val això de: ja podries predicar amb l’exemple...). Moltes gràcies, xiqueta, de part de tots nosaltres!!!

I ara no estaria de més que me n’anés a fer alguna cosa de profit, que sóc a l’escola i porte enganxada a Internet des de les 9 del matí! Però hi ha una explicació, eh? Ahir el veí va decidir no connectar-se… En això també sé que m’enteneu.

11 comentaris:

Blogger nimue ha dit...

molta sort en el concurs de trasllats! Sé exactament com et deus sentir! Quines ganes tinc que s'acaben ja aquestes estones de "no sé on aniré a parar" i que ens deixen quedar-nos on volem quedar-nos, mecatxislamar...

I moltes gràcies per haver estat ahí... ;)

12/2/08 10:19 a. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Jo vull pensar que algun dia tindrem l'estabilitat que necessitem, Nimue, però mentrestant... Us informaré, no ho dubteu.

I de gràcies res, que no es mereixen!

Un beset!

12/2/08 11:15 a. m.  
Blogger Giorgio Grappa ha dit...

"Fa dues setmanes que no vaig a assajar amb el meu cor..."

Fotre! I on te l'has deixat, criatura? Vés amb compte, que amb aquestes coses no s'hi juga. Que no t'han contat mai cap conte tradicional? Les personetes que van pel món deixant-se el cor en qualsevol lloc acaben sempre en mans d'alguna bruixa o d'algun bruixot malencarats...

"En això també sé que m’enteneu."

T'entenem, t'entenem. Sort dels veïns amables...

Besets, i sort amb l'adjudicació.

12/2/08 5:33 p. m.  
Blogger èlsinor ha dit...

Precisament el fet de vore'm ridícul, artificial i forçat és el que m'impedeix a mi fer ni un mal pas de ball :(
Ah, i que tingues sort amb el concurs de trasllats, i ja ens en diràs alguna cosa :)

12/2/08 10:17 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Xe, Giorgio, potser hauria d'haver posat "coral"... però si no, no t'hauria donat joc per a tant :-P

Moltes gràcies, i besets a tu també!

Ui, amb el ball també em passa el mateix, Èlsinor! Per això procure evitar-ho... I clar que contaré, home, que ací em patireu per a bé, i per a ... no vull pensar-ho!

12/2/08 10:52 p. m.  
Blogger DE TOT UN POQUET ha dit...

Ja s'acosta: molta sort!!!!

13/2/08 12:40 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Sí, Valldalbaidí... Jo ho lamente pels que m'han de suportar tots aquests dies...

13/2/08 2:14 p. m.  
Blogger mossèn ha dit...

jo ho entenc tot ... fins i tot el gènesis !!! ... salut

15/2/08 7:16 a. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Ja, Mossèn, i per això jo confie tan sovint en el vostre bon enteniment...

15/2/08 11:13 a. m.  
Blogger zel ha dit...

Ei, ei, ei i ei! Què es això de tantes hores? Et tornaràs com aquells japonesos, a qui tiren el menjar per la bústia!!!!!


Tot anirà bé, ja veuràsssss!
Petons.

16/2/08 5:26 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Tampoc no en són tantes, Zel... I quant a l'altre tema, ja queda menys!

Besets!

16/2/08 6:58 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici