8 de gener del 2008

La tornada al col·le

La tornada a l’escola sempre l’he sentida amb una mena de neguit a l’estómac. I la nit anterior... Recordeu quan éreu menuts i al dia següent hi havia una excursió, que estàveu tan excitats i expectants que no podíeu dormir? Doncs igual. Vaig comprovar no sé quantes vegades que, efectivament, havia posat el despertador, que l’havia posat a l’hora correcta, i malgrat tot continuava amb la sensació que no em despertaria, que faria tard... I si hi ha una cosa que odie és fer tard. De fet, les classes comencen a les 9 del matí i normalment arribe al col·le a les 8:30h. Manies. Costums. Però no, després de moltes voltes al llit abans d’aconseguir adormir-me, em vaig despertar a les 5, després a les 6, i a les 7 ho va fer el despertador. Pensava que em costaria més alçar-me, i sobretot tenint en compte que, durant les vacances, cap dia no m’he alçat abans de les 10, però no, vaig votar del llit i prou descansada.

Al col·le va ser com si no hagueren hagut vacances, com si ens haguérem vist el dia anterior, almenys amb els xiquets. Hi va haver moltes faltes d’assistència, però també molta emoció i ganes de contar les vacances, els regals de reis, les visites als seus països... Són increïbles, aquestes criatures.

I d’altra banda, una gran notícia: el meu veí generós ha tornat!! Torne a tenir internet a casa!! Però a canvi la llum de l’edifici se’n va cada nit un parell de vegades, fins que baixa algun veí a connectar-la altra vegada. Això és el que té tenir llum d’obra, què hi farem...

Per cert, enguany no he caigut en el tòpic, no he fet cap propòsit d’any nou. Primer, perquè no m’abelleix, i segon, perquè sé que l’any passat en vaig fer un i en febrer ja no recordava quin era, amb la qual cosa, millor posar-se objectius a (molt) curt termini, que serà l’única manera d’intentar acomplir-los. I vosaltres, hi heu caigut?

14 comentaris:

Blogger èlsinor ha dit...

Mira, doncs jo te'n suggeriré un, de propòsit d'any nou: gaudir de les vacances i no desitjar el retorn a la feina :P
Ah, i dóna-li les gràcies de part meua al teu veí generós per permetre'ns tindre't una altra vegada amb nosaltres...

8/1/08 9:56 a. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Però si jo gaudisc de les vacances, Èlsinor, però això no m'impedeix desitjar tornar a la feina, a la rutina, que no sé per què la gent l'odia tant. Continue pensant que enguany no em faré cap propòsit.

I això del veí està més complicat, més que res perquè no tinc ni idea de qui pot ser, deu ser de l'edifici de davant, però vés a saber...

8/1/08 10:29 a. m.  
Blogger arckh ha dit...

jo no faig mai propòsits q no els compleixo!! (com casi tothom, oi?)

aix... com anyoro la tornada al cole... y el cole!!

bon any xiqueta!!

;*

8/1/08 4:26 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Propòsits? Per a què, no, Arckh? Decisió encertada, la d'enguany...

Molt bon any a tu també!

8/1/08 4:45 p. m.  
Blogger nimue ha dit...

ai, xiqueta... jo tenia moltes ganetes de tornar al cole però ja saps com tinc l'ambientillo "extraescolar", la veritat és que he acabat el dia una mica xafada... Anem de mal en pitjor. Ni he pensat en fer propòsits, la veritat. Ara només tinc una plorera que no m'aguante.

8/1/08 9:56 p. m.  
Blogger mossèn ha dit...

caure, caure ... la son de les orelles !!! ... salut

9/1/08 7:34 a. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Els extraescolars són el pitjor que pot haver-hi, què vaig a contar-te, però confie que prompte se solucionarà, d'una manera o d'una altra, i espere que siga per a bé. Almenys, que les coses tornen a la "normalitat". Has d'animar-te, com siga!! Per favor... :-)

9/1/08 8:41 a. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Ai, no em parles de la son, Mossèn, que ja torne a sentir-la!!!

9/1/08 8:42 a. m.  
Blogger stel ha dit...

doncs jo me n'he fet un, bé, crec que me'l deuria fer l'u o dos de gener i de moment funciona més o menys i és que volia tornar a dibuixar amb regularitat i la meva agenda nova ara per ara esta pleneta de dibuixos amb més o menys gràcia.
feia temps que no passava a llegir-te, en fi, bon any
^^

11/1/08 2:17 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Molt bon any a tu també, Stel, i espere que no deixes enrere el teu propòsit i que continues dibuixant. La gràcia... tant fa, el més important és gaudir amb el que faces!

11/1/08 5:03 p. m.  
Blogger isnel ha dit...

Jo en faig un munt, de propòsits, cada any. Així, entre tants, segur que algun es compleix ;)
Per a tu, un 2008 ple de coses maques, que te les mereixes, bonica!
Petonets :)

13/1/08 9:13 a. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Ben pensat, Isnel, però l'altre dia vaig decidir que si he de fer algun propòsit, el faré al matí i per a intentar dur-lo a terme durant el dia. Ja veurem...

Molt bon any per a tu també i per a l'Oleguer!

13/1/08 8:41 p. m.  
Blogger ALtraste ha dit...

Yo no quería ir al cole pero... era peor la vergüenza que sentiría si me quedase en casa : p

Ains... qué lejos quedaron esos tiempos de "mamá, hazme un justificante para no ir al cole que me duele la cabezaaaaa".

Besitos y cosas y feliz año y todo eso : )

Muá!

AL.

14/1/08 6:23 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

La situació és diferent, Al... Encara que espere que aquest trimestre canvien les coses pel col·le del mercat ;-)

15/1/08 9:28 a. m.  

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici