1 de gener del 2008

BON ANY!

Cap d’any a Benidorm, a casa d’uns amics. Estic morta, me’n vaig a fer la migdiada ara mateix!

Continue sense internet a casa, el meu veí generós es veu que encara no ha tornat de vacances, i em toca vindre a casa dels pares, que ells sí que tenen veïns generosos tot l’any! Per això no em connecte tan sovint, per això no escric, per això no us llig... Però dilluns tornem a la feina, i entre altres coses, a tenir banda ampla en tota l’escola!!!

Visca el 7 de Gener!

Ah, i per cert... BON ANY A TOTES I A TOTS!

11 comentaris:

Blogger èlsinor ha dit...

"Visca el 7 de gener"??? Ui, ui, ui...! Que siga el de l'any que caiga en dissabte o diumenge... :P
I això sí, bon any a tu també :)

1/1/08 8:47 p. m.  
Blogger nimue ha dit...

el 7 de gener??
A Catalunya tornem a l'escola el 8, jeje... Tu estàs segura que has de tornar el 7? mira que si vas i està tancada...

que descanses! ;)

1/1/08 10:27 p. m.  
Blogger Pedra Lletraferida ha dit...

Bon Any Nou 2mil8 per a tú, Ainalma! Una abraçada!

1/1/08 11:49 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Que no, Èlsinor, que el 7 de gener que cau en dilluns també està molt bé, home!!

N'estic segura, Nimue, i els xiquets també ho saben, o siga que sola, sola, no m'hi trobaré a la porta!! Tu estàs segura que vosaltres comenceu el 8?? :-D

El que espere, Pedra, és que el pròxim 31 de desembre puguem dir tots que ha sigut un any fantàstic!

Besets!

2/1/08 1:32 p. m.  
Blogger Dan ha dit...

Si si! Que visca el 7 de gener!. Que començi la rutina d'una vegada, que tanta festa, tants excessos i tanta aglomeració acabarà amb tots nosaltres!
I molt bon any!!!

2/1/08 6:21 p. m.  
Blogger Striper ha dit...

Que tardi en arrivar el 7 de gener Boja..

3/1/08 7:23 a. m.  
Blogger mossèn ha dit...

molt ben fet !!! ... salut

3/1/08 8:59 p. m.  
Blogger nimue ha dit...

seguríssima, Ainalma! jo el dia 7 encara tinc vacances!

3/1/08 9:24 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Oi que m'entens, Dan?

Va, Striper, que si ho penses de segur que també trobes alguna cosa bona en el 7 de gener!

A que sí, Mossèn!?

Comprovat, Nimue, és que ací comencem el 7, però a la majoria de comunitats comenceu el 8. A que tenim sorts els valencians?? ;-P

4/1/08 12:52 p. m.  
Blogger zel ha dit...

Bon any, bonica, ja sé de què va això de no tenir internet, i ordinador, és com si perdessis un braç, com ens hem acostumat, eh? Fa pensar... Petons!

6/1/08 12:38 a. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Ei, Zel, sembla que torne a tenir-ne!!! De fet, ara mateix estic connectada des de casa.

I jo que sempre he negat que estava enganxada... Besets!

6/1/08 3:25 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici