31 de juliol del 2007

De boda!

Després de molts mesos d’espera, de més de quatre hores asseguda en la cadira de la sala d’espera d’un notari, PER FI M’HE CASAT!!! Amb el banc i per a molts anys, però ja va bé! Que ja tinc el pis, vaja. És una sensació estranya, la d’obrir la porta de MA casa, de caminar-hi sabent que serà el meu espai. M’agrada.

(NO M’HO CREEEEEEEC) Ja he penjat les cortines de la dutxa, més mones... En faré alguna foto i la penjaré per ací. Demà compraré llums i espills per als banys i totes les xorrades que em fan falta ara, i a veure si a poc a poc es va omplint allò.

El que més em fot? Que qualsevol dia vindran a canviar-me unes rajoles del terra que estan malament (el marbre està foradat o té alguna que altra coseta...) I clar, quan ja sembla que tot comença a tenir aspecte de pis nou, plaffff, més obra. Però què hi farem? Que menys que deixar-ho tot bé (i que la promotora se’n faça càrrec!).

Ains, m’he passat tota la vesprada netejant i netejant i estic feta pols. Hui me n’aniré prompte al llit, que demà toca més del mateix. Ja us n’aniré contant.

Bona nit!

23 comentaris:

Blogger Giorgio Grappa ha dit...

Redéu quin ensurt que m'has donat! Com se t'acut dir "PER FI M’HE CASAT!!!" així, en majúscules? Fins que he llegit que era amb el banc (i jo havia llegit "de blanc") no se m'ha passat el disgust. En lo que em fot a mi que les xiques boniques, simpàtiques, intel·ligents i interessants es casen...

Ale, que siga en hora bona! I que hi pugues fer moltes festes per celebrar-ho!

31/7/07 11:01 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Ei, Giorgio, doncs anava de blanc!! I això del matrimoni... Home, aquest almenys sabem que durarà, garantia que no se'n té amb cap altre, no?

;-P

31/7/07 11:30 p. m.  
Blogger Awake at last ha dit...

¿Pero tienes ya la habitabilidad o qué?


Mks.

1/8/07 12:25 a. m.  
Anonymous Anònim ha dit...

Això, això. Jo m'apunte al pragmatisme d'awake, què hi ha de l'habitabilitat? Ho dic perquè en quant torne de vacances pense ser de les primeres a estrenar el matrimoni.
Per cert, repetisc l'IES.
Moltes besades i enhoresbones.

1/8/07 1:47 a. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

No, Awake i D., sense habitabilitat, però he fet que els de la promotora signen un document molt interessant...

I, per descomptat, quan vulgueu, ja sabeu on sóc!

1/8/07 8:43 a. m.  
Blogger mossèn ha dit...

felicitats, benvinguda als club dels hipotecats !!! ... salut

1/8/07 11:31 a. m.  
Blogger nimue ha dit...

hi ha hipoteques que duren més que molts matrimonis! Enhorabona! :)

1/8/07 7:05 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Sí, Mossèn! Com diu una amiga, ja estic dins de l'estadística dels hipotecats de per vida!

No m'estranya, Nimue... Jo et diria que hi ha hipoteques que duren més d'una vida!!!

Besets.

1/8/07 9:40 p. m.  
Blogger DE TOT UN POQUET ha dit...

Mira, jo ja fa anys que tinc una mena de pis i encara no tinc cap cortina... ja ens aniràs dient com et va tot...

2/8/07 12:47 a. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Clar, Valldalbaidí, no ho dubtes!! Hi ha tantes coses a fer allà...

2/8/07 9:12 a. m.  
Anonymous Anònim ha dit...

guaaaaaaapaa guaaaaaaaaaaaapaaaaaaaa estic tan emocionada!!!!! guaaapaaaaa!!!! et vaig llegint molt sovint encara que no comenti, però ara en tenia ganes! perquè vaig llegir lo de les adjudicacions i a mi encara em faltava una setmana de patiments més i finalment tot ha anat bé!

ii res que a veure si poses fotos del piset!!! :)))))

petons maca maca!

3/8/07 11:36 a. m.  
Blogger èlsinor ha dit...

Hehehe...i això, ja que al teu marit no li sabrà greu...¿i si a la foto de les cortines de la dutxa ixes tu també? Dins de la dutxa, vull dir, embolicant-t'hi i traient una cama cap a fora...uhmmm... Fins i tot la podria reproduir al post dels diumenges >:)

:D :D

3/8/07 12:47 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Imma! Quina alegria!!! I que bé que tot t'haja anat bé. Clar que posaré fotos del piset, però haureu d'esperar que estiga una miqueta més decent! Mareta meua, quanta feina queda encara per fer-hi!

Bon intent, Èlsinor! A veure si al següent ho aconsegueixes!

;-P

Besets a tots dos!

3/8/07 10:25 p. m.  
Blogger èlsinor ha dit...

Uuuhmm...a vore si és veritat ;)

4/8/07 1:29 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Qüestió d'anar provant, com tot en aquesta vida.

:-D

4/8/07 9:37 p. m.  
Blogger Lost in Translation ha dit...

m he esptantat!!!!!!!! al principi creia que t havies casat amb un home!!!!!!! osti osti osti! fotos fotos fotosssssssss

5/8/07 8:34 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Hahaha, em sembla que l'ensurt ha sigut generalitzat, Lost! Tranquil·la, que penjaré fotos quan estiga una miqueta més presentable... (net, pintat, moblat...)

Un beset!

5/8/07 9:48 p. m.  
Blogger ALtraste ha dit...

¿Pa cuántos años te has casado? : p

Sin duda será tu compañera más fiel, la hipoteca.

Yo de momento sigo de ocupa... mientras no me echen...

Enhorabuena guapetona, tomo nota del bombón con hielo. Cuando quieras/puedas me das un toque, ¿ok?.

Ea, besos y cosas. Tiro a deshacer maletas.

AL.

8/8/07 11:08 a. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Per a molts anys, Al! Sobre això de quedar, aquesta setmana o la que ve et telefonaré, d'acord? A veure si amb una mica de sort ja tinc els llums posats...

Besets!

8/8/07 2:23 p. m.  
Blogger Unknown ha dit...

Que be Ainalma!!!
Feia temps que no et venia a visitar i he vist que ja tens el cole que has volgut escollir i ara casa nova i teva!!! Deus estar força contenta!!!
(jo també m'espantat dona! pero mira que casar-t'hi amb el banc! :p)
Besets guapi!!

11/8/07 1:23 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Xe, Unmei, tu també m'has cregut capaç de casar-me de veres?? Ai, ai, ai... Sí que ha sigut una sort tot plegat, sí, no em puc queixar.

Un beset!

11/8/07 1:53 p. m.  
Blogger Antoni Esteve ha dit...

Felicitats pel pis, però no tant per la hipoteca, tot i que crec que actualment tenir una hipoteca es un bon simptoma per estrany que sembli.

Una abraçada!

11/8/07 11:20 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Digues que sí, Antoni, que ja tinc una cosa a deixar als meus fills, si alguna vegada els tinc, i no em referisc precisament al pis! ;-P

Besets!

11/8/07 11:39 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici