19 de novembre del 2006

365 dies

Qui ho diria, però hui fa un any d’aquell primer post, un post que pretenia qui sap què, un any de l’obertura d’aquest blog sense saber ben bé quina havia de ser la seua funció. Hui la tinc una miqueta més clara. Com comentava no fa gaire amb algú, no sóc molt donada a parlar, però això no vol dir que no necessite exterioritzar el que sent, el que visc, i l’escriptura és la millor manera que he trobat per fer-ho. Al llarg d’aquests dotze mesos he compartit amb tots vosaltres infinitat de coses: dubtes, pors, somnis, experiències, alegries, records, secrets... Coses que poca gent del meu voltant coneix, però que per ací són més senzilles de contar. Puc considerar-lo com un racó d’escapada, un lloc on veure’m des d’una altra perspectiva i on poder llegir diferents opinions i maneres de veure les coses sobre un mateix tema gràcies als vostres comentaris.

D’altra banda, aquest espai m’ha permés conéixer (amb les seues limitacions, clar està) gent vertaderament interessant. M’ha oferit també l’oportunitat de conéixer una miqueta millor algunes persones que ja coneixia i de deixar que elles em conegueren a mi. Una mostra de com em trobe de bé per ací és que fins ara no he sentit la temptació de tancar, ni crec que la senta pel moment. Malgrat la fredor que pot haver-hi per internet, aquests raconets solen ser espais de bona companyia, de complicitats compartides i de vivències alienes de què aprendre. I espere que així siga per molt de temps!

Moltes gràcies a tots els que alguna vegada m’heu llegit, als que m’heu comentat i als que fins i tot us heu atrevit a escriure algun correu! Recordeu sempre que cada paraula és un tresor valuosíssim que no hem de deixar de regalar-nos siga pel mitjà que siga.

20 comentaris:

Anonymous Anònim ha dit...

Moltes felicitats per aquest primer any de bloc, i que en siguen molts més...almenys mentre en tingues ganes!

19/11/06 4:38 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Pel moment continuaré tenint-les, Èlsinor! Hi ha dies en què escriure és una necessitat...

19/11/06 4:46 p. m.  
Blogger Awake at last ha dit...

Te compraré un pastel la próxima vez que nos veamos, XD

Muuuaks.

19/11/06 6:13 p. m.  
Blogger Pedra Lletraferida ha dit...

Les gràcies son totes teves, Ainalma! Ja saps on som! Ha estat un veritable plaer trobar-te i coneixer-te! Que sigui per molts anys!

19/11/06 6:15 p. m.  
Blogger nimue ha dit...

guapa! moltes felicitats! el teu blog és genial i tu també! muaks! :)

19/11/06 6:27 p. m.  
Anonymous Anònim ha dit...

un blog es una porta a moltes coses :)
felicitats per aquest anyet. Es molt bonic. I ens has permes coneixerte :)

19/11/06 8:54 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Puc triar el sabor, Awake, el puc triar?? Flam de torró! Ja saps que és una de les meues perdicions...

Que així siga, Pedra! (Almenys és aquesta la intenció)

Gràcies, Nimue! El teu blog va ser dels primers que vaig descobrir , i si no haguera estat per tu mai no hauria sabut com penjar cap cançó!

Un blog pot ser màgic, Lost! I saps què és el millor de tot? Que també us he conegut, a vosaltres.

Molts besets!!

19/11/06 11:00 p. m.  
Blogger Sandra ha dit...

I gràcies a tu també! M'anima molt poder llegir els teus posts!
M'alegro que no pensis tancar.

20/11/06 1:06 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Vaja, m'alegra sentir això, Sandra! Un beset, bonica.

20/11/06 1:22 p. m.  
Anonymous Anònim ha dit...

M'encanta la última frase del post!
I felicitats! Aquest és un món estrany que aporta moltes coses bones.

21/11/06 9:43 a. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Un moment d'inspiració, Deric... Sí que aporta coses bones, sobretot gent interessantíssima!!!

21/11/06 12:54 p. m.  
Blogger DE TOT UN POQUET ha dit...

Enhorabona! Una coseta: saps com vaig començar açò del bloc? Amb un alumne (un poquet fatxa) que em va dir com s'obria un bloc. Aleshores ho vaig fer. És aquest que tinc al blogspot (ara inoperatiu... sols per contestar-vos a vosaltres, i, uns dies després d'any nou (mon pare havia faltat el 20 de desembre) vaig sentir com una força per donar-me d'alta al vilaweb. I fins avui. I crec que, de moment, no defalliré. Bona vesprada. I ànims des de Benicolet.

21/11/06 7:33 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Jo vaig començar per Isnel (la tinc enllaçada), que sempre que li deixava algun comentari em deia que per què no me'n feia un, de bloc! I mira, com que sempre he sentit la necessitat d'escriure quan els sentiments m'han desbordat, vaig haver de donar-me d'alta...

21/11/06 8:49 p. m.  
Blogger l'home de la musica ha dit...

FELICITAAAAATS!!! a veure quan arribo jo!!! i ara cap als 200 eh???

24/11/06 8:15 a. m.  
Blogger namaga ha dit...

és que ets un solet, un beset

24/11/06 11:13 a. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Cap als 200, Home de la música? Cap als 200 què?

Un petó ben fort, Namagueta!

25/11/06 12:29 p. m.  
Blogger Lupus Minor ha dit...

Felicitats! Espera, espera, que destape la botella de cava... POP! Au, ja està: xin-xin!

25/11/06 12:57 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Brindem, Lupus! Ara, que m'ha sorprés trobar un homellop amb botella de cava inclosa...
;-)

25/11/06 1:21 p. m.  
Anonymous Anònim ha dit...

Feliç primer aniversari blocarie. I a continuar per molts anys.

20/12/06 11:11 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Això espere, Ricard! Continuar-hi significaria que encara tinc coses a contar, i això sempre és bo.

21/12/06 8:01 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici