12 de setembre del 2006

Dies llargs (i productius!)

Parauleta de nena bona que tenia intenció d’escriure un post des de la setmana passada. Però, mireu, coses que passen, que entre una cosa i una altra se m’ha complicat tot i ha sigut impossible seure davant de l’ordinador més de 10 minuts. Sí, sí, d’acord... m’ho complique tot jo soleta. El curs ha començat, de moment sembla que amb bon peu, i m’ha enganxat fins al punt que no trobe el moment d’anar-me’n de l’escola, sempre trobe alguna cosa a fer abans de tancar portes. Gairebé podria dir que em tiren perquè me’n vaja a dinar! Però no sóc jo sola qui fa això, per sort he trobat uns companys molt treballadors, dinàmics i amb ganes de fer coses. Arribe a casa tard, dine i me’n vaig corrent a la piscina, que era un dels propòsits d’any nou que m’havia fet (ja sabeu que l’any nou dels mestres és l’1 de setembre, veritat?), o siga, que fa una setmana només que vaig a nadar. I la veritat és que costa molt després de tant de temps! Feia més d’un any que no hi anava i estava totalment desentrenada, però en un parell de dies ja he aconseguit arribar als 70 llargs (abans en feia entre 80 i 90) en 55 minuts, que és el temps que donen. I en eixir de la piscina, a un curs. M’he apuntat aquest matí, i acabe a les 21h., en teoria, i mentre arribe a casa i tot, ja són les 21,30, l’hora de sopar i d’anar-se’n al llit a veure CSI, Hospital Central o el que toque eixe dia. Fa 10 dies que no agafe un llibre, i això que sóc addicta a la lectura! Però em sent bé, molt bé, la veritat. Continua fent-me la guitza el so del despertador, i això no canviarà en tot el curs, n’estic segura, però el café està fent el seu paper.

En només uns dies, 2 en concret, que és el temps que fa que els xiquets són a l’escola amb nosaltres, he aprés un fum de coses: he aprés que no hi ha res com el somriure d’un xiquet després d’analitzar-te durant uns segons en què no t’ha llevat els ulls de sobre (clar, ets la profe nova!), que de vegades és més important el desig de voler comunicar-se que el fet de parlar una mateixa llengua, que hi ha abraçades que no tenen preu, que les llàgrimes dels primers dies de col·le acaben calmant-se i, sobretot, que potser ha sigut una sort aterrar on sóc enguany en lloc de repetir col·le perquè això em donarà l’oportunitat (impagable!) de posar-me a prova a mi mateixa en tots els sentits, de conéixer noves maneres de treballar i d’aprendre dia a dia de la gent que tindré al voltant (d’això últim, n’estic més que segura: ja he començat a fer-ho).

Ara només em falta el més difícil de tot: saber organitzar-me per poder tenir també una miqueta de temps per al blog! Doneu-me uns dies i ho solucionaré, parauleta de nena bona altra vegada.

18 comentaris:

Blogger Ainalma ha dit...

Gràcies, Guitape! Ja aniré contant cosetes. Però sí, de moment estic molt il·lusionada.

Un beset!

12/9/06 9:56 p. m.  
Blogger nimue ha dit...

quina enveja!! jo tinc unes ganes boges de començar ja però amb la mitja jornada que tinc no em toca fins dijous. Està molt bé perquè tinc molt de temps per estudiar però de pensar que avui tot el món estava en l'insti en plan "primer dia" i jo estava en casa... jorrrrr :(

Espere que trobes temps per descansar i que et dure l'entusiasme! :)

12/9/06 10:10 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Però Nimue, encara que no tingues classe, sempre pots anar a prendre el café a l'hora del pati amb els companys, no? I després, no sé, pots estudiar al departament...

Sí que descanse, però a la nit. I l'entusiasme, jo també espere que continue, almenys fins al 30 de juny! Un beset.

12/9/06 10:19 p. m.  
Blogger èlsinor ha dit...

Doncs sí que has començat forta! Estàs segura que només et prens cafeïna?? :D

13/9/06 1:01 a. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Èlsinor, com deia una antiga professora meua, "segur, morir-se!". Home, jo confie en la gent del bar del costat del col·le, però mai no se sap... A veure quant em dura aquesta força!

13/9/06 8:09 a. m.  
Blogger nimue ha dit...

no, xiqueta, no puc anar a fer-me el café a l'hora del pati perquè l'institut el tinc a 1hora i mitja de casa :((
I el trobe molt a faltar! Estic buscant pis per allà i quan el trobe si que podre anar a esmorzar amb ells. Estudiar al departament?? Tu no saps la marxa que tinc jo per allà! no podria estudiar! em passaria el dia fent vida social amb qui estiguera per allà!

A veure si trobe ja el meu piset!

13/9/06 8:39 a. m.  
Blogger Iurema ha dit...

mmm... m'alegre que tornes amb tanta energia!!! passa-me'n una miqueta, que avui fa molt mal temps per bcn i hi ha mooooolta mandra!!!

per cert, en quant a llibres, m'he comprat el de Carme Riera, però encara no l'he començat. És el següent en quant acabe Tombuctú (de Paul Auster, que per cert te'l recomane molt si tens alguna estoneta!!!)

b7s!!

13/9/06 11:57 a. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Ei, és de veres, Nimue! No recordava la distància. Doncs això, que a veure si trobes pis prop de l'insti, que la vida social també és necessària, tot no pot ser estudiar... Molta sort!

Núria, molta alegria, però també esgotament!! Hui no puc amb la meua ànima. Acabe d'eixir de la piscina, he fet altra vegada 70 llargs, i a les 17h. entre al curs que estic fent. Uff.

Iurema, ací va fer mal temps ahir, que va ploure a migdia, però només una estoneta, per a tacar-me el cotxe una mica més... Quin llibre has comprat de Carme Riera? "Te deix, amor, la mar com a penyora"? "Jo pos per testimoni les gavines"? "La meitat de l'ànima"? Tant se va, qualsevol t'agradarà! I prenc nota del que em recomanes, he de traure temps per a la lectura tard o d'hora. Espere haver-me organitzat en uns dies!

Molts besets a totes!

13/9/06 4:57 p. m.  
Blogger Pep ... però posa-li Angu, també ha dit...

70 llargs! Per l'amor de Déu, què fas fent classes? Abandona i ves a les Olimpíades, a guanyar medalles i medallons i tot això. La glòria olímpica, en diuen!!!

Doncs això, duro amb la canalla!

Petonets

14/9/06 4:34 p. m.  
Blogger ALtraste ha dit...

Hoy le pasé a mis niños oriolanos la partitura de Doña Cotifina. La fotocopia es del Siringa y está, cómo no, en valenciano.

A algunos les ha salido un sarpullido.

"A veh, eto qué eh? queh lo que poneahíi?"


Besos y cosas.

AL.

14/9/06 7:51 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Nooo, Pep, que nadar és un esport solitari i acaba fent-se avorridíssim! Per a una estoneta està bé, però per a dedicar-s'hi... Jo em quede amb els xiquets, que fan barallar més. I això de "duro amb la canalla"... Millor, com en diuen, "una de cal i otra de arena".

Per cert, hui he arribat als 80 llargs! :-)

Altraste, hui he fet la meua primera classe de valencià... Millor ni et dic amb quina cara m'han mirat els alemanys!! Perquè, clar, alguna paraula solta coneixen en castellà, i ara bé la boja de torn i els diu que el color del seu arxivador no és "azul", sinó "blau". Sense paraules... Però bé, no em rendiré, que aquests acaben dient almenys bon dia com que em dic com tu ja saps! ;-)

Un beset!

14/9/06 9:05 p. m.  
Anonymous Anònim ha dit...

apa! doncs a robar hores de son, com jo!

15/9/06 1:06 a. m.  
Blogger Giorgio Grappa ha dit...

He he he he! Que sí, Ainalma, que ho hem repetit tantes voltes, els del gremi, això que ara estrenem any, que no només ho saben, sinó posen careta de "Ja està bé de catxondeo!" cada volta que ho tornen a veure ;-) .

Alemanys, no sé, però jo he començat hui i he entrat en un 4t ESO, i, de trenta, en tenia huit amb cognom eslau, un d'àrab (magrebí, supose) i un altre més que ni tan sols he pogut intuir de quina llengua venia. La torre de Babel, xiqueta. I, de valencià, poquet, que si nó se m'assusten i demanen l'exempció.

Ànim, i no t'ho agafes amb tanta alegria, que encara ens faràs quedar mal als demés :-P .

15/9/06 4:01 p. m.  
Blogger Awake at last ha dit...

Per al blog y per les amigues, bo-ni-ca, "dos horas, tres como mucho", :-p

Muuuaks

15/9/06 11:13 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

És que el que intente, Deric, és no furtar-ne cap! Però de vegades és impossible no fer-ho, cert.

Ai, Giorgio, que pel que contes, en proporció jo tinc més alumnes estrangers que tu! 2 de 4 es converteixen en un 50%. ;-) Però aquests xiquets tenen ganes d'aprendre, i a mi no m'importa fer teatre a classe, o el que calga, perquè entenguen el que estic dient. No puc evitar estar contenta, estic vivint una experiència inoblidable! (Però porte també una setmane una miqueta "sensible" recordant els meus xiquets de l'any passat... Irremeiable també).

Awake, que ens coneixem! A les 6 arribe (a les 7 pense jo...). He de preparar un fum de coses i descansar, no saps el ritme que he agafat aquesta setmana! Demà et contaré.

Que si costa, Xiuxiueig? A més, jo, que sóc així d'animal (i que els animals em perdonen per la comparació...) ho he agafat tot de cop. Vés amb compte i recupera el ritme a poc a poc, que després passa el que passa, i arribarà el matí en què alçar-te siga la tasca més difícil que hages fet en molt de temps!

16/9/06 1:34 p. m.  
Blogger l'home de la musica ha dit...

Ole la positivitat que portes al cos nena!!!! aixi arribaras lluny!!! (encara que sigui fent llargs a la pisci)

Segueix aixi!!!!

18/9/06 5:11 p. m.  
Blogger meravella ha dit...

A mi la rutina em mata, però reconec que m'organitza!

La pel·lícula del magic d'oz és "original"!!

Un petó Ainalma!!

18/9/06 6:44 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Això espere, Home de la música, encara que haja d'esperar anys per a aconseguir-ho!

Jo la trobava a faltar, Meravella, ho reconec; trobava a faltar la "manca de temps", el no tenir temps per a res, però tenir temps per a tot alhora, la sensació d'acabar el dia sabent que alguna cosa de bona n'he feta... Ara em falta trobar un parell d'horetes per a veure la pel·li!

Un beset!

18/9/06 8:37 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici