2 de setembre del 2006

1 de Setembre

Tinc son!!! I és que no pot ser: porte tot l’estiu alçant-me vora les 10, dormint una migdiada d’una hora pel cap baix, alguns dies, i hui ve el despertador, impassible, a interrompre el meu son a les 7 de la matinada!! Perquè sí, perquè qui vulga pot enganyar-se pensant que són les 7 del matí, pobre/a infeliç, però tots sabem que la primera opció és la correcta. Les 7 de la matinada!!! Però això no és el pitjor de tot... A les 4 encara no havia aconseguit agafar la son. Em vaig gitar prompte, eh? A les 12 ja estava la televisió apagada, el llibre tancat, el meu cap pensant en com seria el primer dia a l’escola... I això tampoc pot ser, no senyor! I a més, que jo, fidel i gràcies al meu rellotge suís intern, després d’haver aconseguit dormir-me, a cada hora m’he despertat: les 5, les 6... Merda, ara que no em desperte, sona el despertador! Després de dos mesos sense gairebé tastar-lo, hui he tornat a caure en la meua droga: el café. Durant l’estiu n’he pres algun de tant en tant, però durant el curs en necessite 2 o 3 diaris! Quina vida, aquesta...

A les 9 he arribat a l’escola on estic adscrita (ja sabeu que enguany tinc 5 centres, però aquest és el principal), i he conegut tots els meus companys, és a dir, la directora i un altre mestre. Sí, sí, perquè allà només en som tres. La resta són mestres itinerants que estan adscrits als altres centres. Doncs bé, després de les presentacions (espere recordar tots els noms...) la directora ens ha informat del funcionament del centre, dels horaris, dels xiquets (9 en total, entre infantil i primària, i 3 d’ells són alemanys nouvinguts que no diuen ni piu en castellà), del Consell Escolar, del qual segurament en formaré part (tot siga pels punts...), etc, etc. Hem acabat la reunió i el café a la una i me n’he anat al centre, on havia quedat per a dinar. Després de dinar, m’he sorprés vigilant un examen on jo no havia de ser, però això és una altra història, ha estat bé la cosa! I quan s’ha acabat tot, sessió de cine: Alatriste.

Estic esgotada!! No comptava amb un primer dia de treball tan complet. Vull dormir! Tan fàcil com és fer-me feliç... Ara no tindré més remei que recuperar les hores de son perdudes durant el cap de setmana... Podeu comprovar de tant en tant si respire, però si el ritme n'és lent, no us preocupeu: estic en estat de letargia.

34 comentaris:

Blogger èlsinor ha dit...

Doncs sí que l'has tingut completet el dia, sí...
I, pel que fa a l'horari, jo en estiu m'estic alçant tots els dies (tret de dissabtes i diumenges, clar) entre les 7.15h i les 7.30h per a poder desdejunar-esmorzar una mica fort i estar al gimnàs entre les 8.45h i les 9h, i solc gitar-me cap a la 1h, així que començar una altra vegada no m'hi costa tant.
El que és especial, clar, és el primer dia de treball, on supose que sí que em pot costar més adormir-me pels nervis i la novetat, així que t'hi entenc perfectament :)

2/9/06 11:51 a. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Xiuxiueig, és que jo vaig començar les meues vacances, realment, el 27 de juliol, de manera que no han sigut tan llargues. Està ben pensant això de començar després i recuperar les hores durant la setmana, eh? Perquè la gent d'ací no pensa aquestes coses??

Èlsinor, això teu deu ser una malaltia crònica... Podent no fer-ho, matines durant tot l'estiu?? Tanta festa t'ha afectat l'enteniment!

Núria, rebé la rutina?? Segur?? D'acord, d'això no tinc queixa... Però és que per a tornar a entrar en la rutina he de matinar, i no vull!!

De veritat us dic que, si les classes començaren a les 11 del matí, no m'importaria tornar a la feina!

2/9/06 1:23 p. m.  
Anonymous Anònim ha dit...

Jo ja porto una setmana treballant i encara no m'he acostumat a l'odiós, impertinent i empipador so del despertador. Agggg! Ànims! Per cert, què tal l'Altriste?

2/9/06 1:36 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Vaja, Omar, t'acompanye en el sentiment... És cert, al so del despertador crec que mai arribaré a acostumar-me, sempre em desperta sobresaltada. Alatriste està bé, molta sang, molta batalla, però, què hi farem? Així era l'Espanya del Segle d'Or, no?

2/9/06 1:42 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Ovidi, l'únic traumàtic ara mateix és el so del despertador! El dia d'ahir al col·le no va estar malament, la veritat, en vaig eixir amb bona impressió. Però clar, només he vist una cinquena part del que serà, la resta tocarà la setmana que ve, ja us contaré. Espere que tingues molta sort a Conselleria i que ho soluciones tot al més aviat possible!

2/9/06 6:32 p. m.  
Blogger Giorgio Grappa ha dit...

No patisques, dona, que 2 o 3 cafés al dia no són una dosi perillosa. I pensa que ja manca poc per a les vacances.

Una abraçada d'inici de curs!

2/9/06 6:32 p. m.  
Anonymous Anònim ha dit...

jo estic tan nerviosa per el meu primer any com a mestra!!!!!! aaaahg! vinga ànims!! petonets! he estat somiant tot el juliol el meu primer dia amb nens!!!

2/9/06 6:44 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Hola Giorgio!! T'han deixat connectar-te a Azkaban o t'han donat lliure el cap de setmana? Estàs segur que la dosi no és perillosa? El curs és llarg, eh? Això suposa molts cafés... Però tens raó, en moments difícils, sempre és bo pensar que s'acosten les vacances! ( o el 9 d'octubre, que està més a prop!)

2/9/06 6:44 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Ui, recorde l'estiu que vaig passar en eixa situació, Imma. Va ser estrany, perquè d'una banda volia començar a treballar, però d'altra em feia por no saber fer-ho! Però es passa, i va bé, millor del que pensaves. Bé, tu mateixa ens ho contaràs, no? Relaxa't, i sort!!

2/9/06 6:47 p. m.  
Blogger carlota ha dit...

pànic, pànic a la rutina... jo hauré de deixar el cafè... només en prenc a l'estiu, i si m'hi acostumo no ho podré deixar.... molta sort!

3/9/06 12:38 a. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Ostres, ho fem a l'inrevés, eh, Carlota? Tu també tornes a la rutina ara? Aiss, setembre és un mes difícil...
;-P
(Però insistisc, m'agrada la meua feina!)

3/9/06 10:45 a. m.  
Blogger Lluís ha dit...

Sí, ja ha començat tot! La nit anterior al primer dia ja se sap...és difícil. Espero que tot vagi molt i molt bé aquest curs, de veritat. No ens costarà molt tornar a agafar el ritme, l'alumnat ens activa ràpidament.

3/9/06 3:55 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Això del primer dia és una cosa que se sol repetir, Lluís, sobretot les nits del diumenge al dilluns durant tot el curs. Tens raó en això que els xiquets ens posaran actius de seguida! Deixa que arriben el dia 11, que la dosi de café pujarà! Molta sort a tu també per a enguany.

3/9/06 6:07 p. m.  
Blogger nimue ha dit...

a mi em passa com a Elsinor, que em desperte sempre a les 7:30 del matí encara que siguen vacances i aprofite per anar a la platja o al gimnàs. Així que la tornada al treball no m'afecta pel que fa a matinar...

A més el primer dia va ser tan genial!

Espere que quan arriben els xiquets continue la nostra alegria!

b7s!

3/9/06 9:44 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Sí, Nimue, ja he vist els teus costums estranys (vull dir, això de matinar...) en alguns comentaris deixats a les 8, també de la matinada! Malgrat això de dormir menys, tinc ganes de conéixer la resta dels companys, els dels altres 4 centres, i sobretot els xiquets, a vore què m'hi trobe! Ja queda menys, ja queda menys.

3/9/06 10:09 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Done fe que he matinat (de fet, ja fa 15 minuts que m'he alçat,eh? Estic feta tota una campiona!!

4/9/06 7:20 a. m.  
Anonymous Anònim ha dit...

Malgrat que jo també soc dels que quan no treballen també s'aixequen aviat per aprofitar el temps, això de tornar a la feina no em senta gens bé. Mira que encara no he fet un post d'aquesta tornada a la feina! Sort que al meu poble és Festa Major i avui malgrat ser dilluns tinc festa!

4/9/06 7:22 a. m.  
Anonymous Anònim ha dit...

1 de setembre...uf! Només de vore eixa data escrita ja m'han entrat marejos. Però bé, quin remei. Hauré d'anar a poc a poc acostumant el meu cos a la rutina una altra vegada. Reconec que no ho porte tan bé com tu, hehe!, jo sóc bastant més mandrós.

4/9/06 1:53 p. m.  
Blogger Pep ... però posa-li Angu, també ha dit...

Veus! Veus!!!

Llavors quan dic que la vida dels profes (els mesos d'estiu! els mesos d'estiu! els mesos d'estiu!) és collonuda, llavors tothom se'm tira a la bena aorta i la desgarra com si fos un Nosferatu qualsevol. Home, 3 mesos de vacances!!! És que ...

Si jo he fet 3 setmanetes de no res i m'he quedat "traspuestu" el dia del retorn perquè no m'adormia ni a trets (versió catalana de "ni a tiros"). En fi, espero que aquesta setmana et costi menys moure la maquinària.

Petons

4/9/06 3:30 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Entre tots m'esteu posant els pèls de punta, Ricard! És que ningú no aprofita l'estiu per a dormir una miqueta (o molt...) més? Bé, almenys no estàs ansiós per tornar a la feina... Festa Major? Jo en vull!

Vicent, quant de temps sense veure't per ací! Per favor, digues que és que estaves descansant... Home, no pots pretendre fer-te al treball altra vegada el primer dia de curs, que ara ets tot un senyor funcionari ;-P I això té les seues conseqüències.

Núria, veig que has retrobat una companya del Villena. Bé!

Pep, tenim les vacances que mereixem en proporció a la feina que desenvolupem, com tots els treballadors, no? :-D Mira, el meu problema és que amb alçar-me un sol dia una miqueta més tard, ja hi he acostumat el cos, però mai no passa a l'inrevés, de manera que em costarà matinar fins a juny. De tota manera, hui ja no ha sigut tan insuportable com el primer dia...

Besets a tots!

4/9/06 9:02 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Sí, sí, jo també sóc matinera, Núria, però perquè l'escola comença a les 9, que si no...

;-)

Un beset.

5/9/06 7:45 a. m.  
Anonymous Anònim ha dit...

el que t'ha passat aquesta nit i al mati al llevar-te és just el que em passarà a mi la nit abans d'agafar un avió!

5/9/06 1:54 p. m.  
Blogger Iurema ha dit...

AINALMETA!!!

He tornat de vacances!!! I aquest any, al contrari que normalment (solc estar de mala llet durant un parell de dies) he tornat contentíssima!!! I ja no em molesta el so del despertador... tot i que vaig amb una miqueta de son cada dia :)

Quan vos salude a tots (o casi) els habituals, escric un post post-vacacional ;)

besets i ànims, que prompte t'acostumaràs a l'horari XP

5/9/06 2:11 p. m.  
Blogger Lost in Translation ha dit...

jo no puc dormir desde fa un mes. Ja no se que fer. Ahir vaig notar molta calor i es que aquesta xafugor es insoportable. Les nits sem fan eternes.

5/9/06 3:05 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Doncs pot ser una sensació pareguda, Deric... Por a volar, por a allò desconegut...
;-)

Iurema!! Quina alegria tornar a veure't per la blogosfera en actiu! Ara després aniré a la teua pàgina, a veure què has fet aquestes vacances!!

Ai, Lost, tant de bo el meu insomni fos per la calor! D'aquests, ja n'he patit uns quants aquest estiu, però la son es recupera durant la migdiada. Durant el curs... Res de res! I menys ara, que m'he proposat anar a la piscina!

Una abraçada ben forta als tres!

5/9/06 9:24 p. m.  
Blogger Awake at last ha dit...

Hoooooooooooooola


He vuettttto.


Lee tu hotmail.



Coño.

XD

Muuuuuuuuuuuuuuuuuaks.

P.D. Si apruebo septiembre va a ser mi mes preferido, :-P

6/9/06 12:23 a. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Benvinguda de nou, Awake! Espere que la teua absència per ací haja pagat la pena ja saps com! Hotmail ja està llegit (ho faig tots els dies!) però ara mateix vaig de cul i no puc respondre, que encara no m'he acabat de vestir i he d'anar corrent a l'escola. A la vesprada, ok? Un beset!

6/9/06 8:28 a. m.  
Blogger meravella ha dit...

torno jo després de dies de relax absolut!
Torno a la rutina i em sembla assassina, estic com de mal humor, per sort, veig que tu també tens problemes per resituar-te a la vida "normal".
Animem-nos doncs mutuament perquè és així com es viu!!!!
Sort!

6/9/06 12:58 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Sí que caldrà aquest treball cooperatiu, Meravella! Tornar a la rutina de vegades descol·loca el personal... Però va, que de segur que d'ací a no res ja ens hi hem acostumat. Una abraçada!

6/9/06 2:32 p. m.  
Blogger Lost in Translation ha dit...

es dur tornar a començar...es cruel!!!!!! haurien de fer un programa de "rehabilitacio" del istiu i per exemple el dilluns entrar a les 11, el dimarts a les 10, dimecres a les 9, dijous a les 8 y divendres a les 7 pero com ja ve el cap de setmana no passaria res. Estaria be no?

11/9/06 9:39 a. m.  
Anonymous Anònim ha dit...

Però ara has tingut (tens) un llarg cap de setmana per poder descansar!

11/9/06 12:01 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Com dius, Lost? Entrar algun dia abans de les 9?? Però si això és inhumà! Mira, per a no embolicar el personal amb tant de canvi, jo ho deixaria entrant tots els dies a les 11, i a les 11:30 el café. És que, si no... ;-P

Deric, de quin cap de setmana llarg parles? Aquest que va acabar ahir? És que... Me'n vaig anar a les festes d'un poble de València, Carlet, o siga, que dormir, poc... (poc = 3 hores). Però ja ho faré, ja...

11/9/06 7:49 p. m.  
Blogger Awake at last ha dit...

Encara estás dormint?

:-P

12/9/06 6:35 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Perquè no em deixen, Awake, que si no...

12/9/06 8:52 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici