1 d’agost del 2006

Un estiu completet

Fa calor, mooolta calor, però, malgrat les altes temperatures i la temptació de romandre a casa al costat de l’aire condicionat, no em resistisc a aprofitar el mes que em queda de vacances al màxim. Si fa uns dies necessitava tranquil·litat i descans, ara necessite justament el contrari: no romandre aturada ni un sol moment.

La veritat és que no em puc queixar, tinc gairebé més “ofertes” d’activitats del que puc arribar a fer en tan poc de temps, de manera que puc triar. De moment, i aprofitant que visc a la costa, estic quedant amb amics i amigues que feia temps que no veia per a anar la platja, a la piscina, a prendre un gelat... o el que siga. Total, això no és més que una excusa per poder fer-nos un café o una cervesa i contar-nos tot el que hem fet en tan llarga (o no) absència. També intente aprofitar els dies per a fer excursions pels pobles del voltant i de pas passar el dia amb amics d’ací i d’allà: Bocairent (allà hi aniré divendres, que m’espera un dia de piscina a la muntanya!), Banyeres de Mariola (on hi ha una zona d’acampada per on passa el riu Vinalopó i està habilitada perquè la gent es puga banyar sense perill. De l’aigua glaçada, ningú no en diu res, ehemm... però s’agraeix!), Beneixama (on puc trobar unes amigues), etc, etc.

I, sense haver fet encara la meitat de coses que voldria, tinc ganes alhora que arribe finals de mes per poder anar a Burgos, al festival que Danses del món que hi organitzen; i també tinc ganes que arribe el dia 1 de setembre per veure com serà la feina enguany, per a dinar amb les amigues amb què ja he quedat per a eixe mateix dia, potser també per a sopar, ja veurem... I també... milers de coses més que sé que no podré fer enguany però que queden ben pendents per al pròxim estiu!

7 comentaris:

Blogger Ainalma ha dit...

Doncs si vols apuntar-te, Núria, ja saps, no tens més que dir-ho!

2/8/06 9:32 a. m.  
Blogger nimue ha dit...

ue! tu eres de les meues eh! amunt i avall!

xiqueta, encara no tinc clar això de Burgos. La setmana que ve segur que ja et podré dir alguna cosa.

b7s i passa-ho molt bé!

2/8/06 5:45 p. m.  
Blogger Dessmond ha dit...

Cony i no t'estresses amb tan de planillo? Consti que tot sembla prou temptador...

2/8/06 6:38 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

És que si no l'estiu es fa molt llarg, Nimue.
A veure si és que sí això de Burgos! Estaria bé, no? Un beset.

No m'estresse,Dessmond, m'agrada la idea i m'agrada fer-ho. I si et sona temptador, et dic el mateix que vaig dir a la Núria: esteu convidats!

3/8/06 10:32 a. m.  
Blogger èlsinor ha dit...

Dona, el planning no està malament...tret de les teues ganes d'arribar a l'1 de setembre: crec que la denominació tècnica d'això és "síndrome d'Estocolm" :D

4/8/06 7:00 p. m.  
Blogger Awake at last ha dit...

Y ya tienes otra (posible) excursión para el viernes. A este paso tu madre te desmonta la habitación antes de que encuentres piso, XDDDDDDDDD

Besos!

4/8/06 9:38 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

No, Èlsinor, d'això, se'n diu curiositat! Però, malgrat això, tranquil, que aprofitaré l'estiu, ja ho saps.

Awake, això de "antes de que encuentres piso"... M'acaben de dir que aquesta vesprada m'han apuntat en una construcció de VPO per Sant Blai! Ja s'encarreguen ells de trobar-me un lloc per no haver de fer-me el trasllat de la finestra a terra...

4/8/06 10:21 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici