22 de juliol del 2006

Adjudicacions

Porte una setmana esgotadora i necessite dormir! Però sembla que ningú no ho vol entendre.

Com alguns ja sabeu, dijous havia d’anar a València, a les adjudicacions, per a triar col·legi per al pròxim curs, però al final vaig anar cap allà un dia abans, dimecres, i vaig passar la nit a casa d’una amiga que viu a Carlet i que estava en la mateixa situació que jo. Vaig arribar-hi a les 17h. i vaig aprofitar per a visitar una altra amiga que viu en un poble del costat. Després de la visita, la meua amiga (la de Carlet) i jo vam anar a València en busca del llistat de centres amb places vacants per a la tria del dia següent, i vam arribar a sa casa a les 12. La nit va ser mooooolt llarga... D’un llistat de 90 fulls, aproximadament, amb lletra diminuta (i jo sense les ulleres de llegir...), vam haver de marcar les places que eren de música, i després vam haver de fer el nostre propi llistat amb els centres per ordre de preferència. Se’ns van fer les 4,30h. Ens vam gitar, no podíem dormir. Ens vam alçar a les 6h. per a anar a València una altra vegada, perquè a les 9h. havíem de ser al Palau de Congressos, i després d’esperar unes quatre hores al final va arribar el nostre torn per a triar. Jo volia agafar el mateix col·le d’enguany. Nervis, nervis i més nervis. “Per favor, que no em lleven el meu col·le, per favor, que no em lleven el meu col·le, per favor...” Però me’l van llevar. El cas és que enguany, en lloc d’un col·le, en tindré cinc, perquè faré una itinerància, però per sort molt a prop de casa, no seré a més de 15-20 km. Un dels centres em va preocupar força l’altre dia, només triar aquesta plaça, perquè és un centre un tant especial, però ara que ho pense en fred crec que podré fer-hi alguna cosa (això espere!), ja veurem.

Va ser un dia de molta tensió, cansament, nervis, com ja he dit, intriga... Un dia complet per diversos motius en què, a més, vaig ser conscient que s’han acabat algunes coses per a donar pas a unes altres. En realitat, ho vaig entendre al llarg de la setmana, no només dijous. He comprés que no tot ha eixit com jo volia, però que malgrat això puc considerar-me afortunada; que sóc com sóc i que, per molt que ho intente, açò és difícil de canviar (però continuaré queixant-me, V.!Jeje); que, per molt que m’ho negue a mi mateixa, i encara que ja no dibuixe estrelles de sis puntes, hi ha coses i persones que no deixaran de ser importants per a mi, mai; i, per últim, he comprés que només cal que em decidisca a netejar el cotxe perquè ploga, encara que siga juliol i migdia.

I ara, amb el vostre permís, me’n vaig al llit, que estic rebentada!

13 comentaris:

Anonymous Anònim ha dit...

Sembla mentida que en l'época de la informàtica les adjudicacions encara es facin així. Amb lo senzill que resulta que cadascú faci la seva demanda, s'introdueixen les dates a l'ordinador i aquest dóna les adjudicacions.
Malgrat els nervis, i no haver aconseguit exactament el que volies, sembla que el resultat no ha estat malament. Enhorabona i ara a descansar i a esperar el nou curs com a funcionària.

23/7/06 7:11 a. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

La veritat és que sí que estaria bé fer-ho per internet, no? I molt més còmode. La veritat és que no em puc queixar, amb la sort que he tingut en comparació amb altres! Ara sí, a esperar, que tinc ganes de saber com és això de fer classe i no haver d'estudiar alhora! Un beset, i gràcies, Ricard.

23/7/06 9:35 a. m.  
Blogger nimue ha dit...

uissss! cinc instituts és molta itinerància no???
bé, com tu dius, segur que tens molts motius per sentir-te afortunada i que aquest nou curs serà ben emocionant!

ara a descansar que ja queda poquet!

24/7/06 12:02 a. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Són col·legis, Nimue, només fins a 6é de Primària. A més, que serà un ambient molt rural, perquè la majoria són escoles unitàries (potser tinga només 9 xiquets en total, però cadascú d'una edat diferent i tots junts a la mateixa aula. Potser aquesta siga la dificultat, però ja veurem! Un beset.

24/7/06 8:11 a. m.  
Blogger nimue ha dit...

ai, sí, ainalma... tens raó, ja sabia que estaves en primària però sempre se m'escapa "institut" perquè, ja saps, és on estic jo.
En qualsevol cas, serà xulo!

24/7/06 9:03 a. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Això espere, Nimue! O, almenys, això és el que vull pensar de moment. Però que serà tota una experiència, d'això no hi ha cap dubte!

24/7/06 11:33 a. m.  
Anonymous Anònim ha dit...

Ainalma!!
Be, com a minim ja tens els coles adjudicats.. s'ha acabat el patir... I com diu la Nimue tambe sera xulo anar canviant i coneixer molta gent diferent...

Apa... Disfruta de les vacances!!

:D

24/7/06 1:53 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Ja us contaré, Unmei! L'avantatge d'estar així és que, si un dia hi ha mal rotllo per alguna cosa, fins a la setmana següent no he de tornar, jeje. Sí que coneixeré gent enguany, sí... Un beset!

24/7/06 2:06 p. m.  
Blogger èlsinor ha dit...

De totes maneres, tant per a bé com per a mal, aquesta itinerància actual només serà per a un curs; i, a l'altre, a millorar.

24/7/06 6:03 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

A l'altre, Èlsinor, al meu col·le, encara que siga per primària en lloc de per música, això ho tinc molt clar. De totes maneres, espere que la itinerància d'enguany siga per a bé...

24/7/06 6:23 p. m.  
Anonymous Anònim ha dit...

Això de no saber on aniràs a parar, és molt fotut, eh?

ÀNIM, segur que tot t'anirà molt bé! Tot és qüestió del color del cristall a atrevés del qual ho miris!

26/7/06 3:32 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Ara que ho sé,Annatarambana, només em queda la intriga de saber com serà, com anirà tot. Però sí, sí que depén del color del cristall amb què es mira, cada vegada ho tinc més clar!

26/7/06 5:18 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Núria, que bé! Me n'alegre molt, que al final hages pogut entrar en la carrera que volies. Conéixer una psicòloga mai està de més, que els músics tenim fama d'estar una miqueta... bé, per a ser futurs pacients teus! Un beset, bonica.

26/7/06 7:01 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici