1 d’abril del 2006

Santa Mandra torna a mi...

Hui la Santa Mare Mandra s'ha apoderat de mi (cosa no gaire estranya...). Ahir em vaig anar al llit amb el ferme propòsit d'escriure un nou post l'endemà, però em sembla que més aviat s'ha quedat en això, un propòsit.
Com que la calor imprevista m'ha deixat mig morta, sense força i sense idees, aprofite per posar-vos una cançó d'Ana Belén amb la seua lletra corresponent. Va dirigida especialment a la Nimue, que va ser qui em va fer recordar-la per un post que va escriure al seu blog. Espere que t'agrade, Nimue!


Powered by Castpost

QUÉ PENA

Qué pena
Que esta noche no haya luna llena
Para que me coman toda entera
Los lobos que vienen detrás
Y alivien mi soledad.

Qué pena
Que no pase nunca lo que esperas,
Que la sangre corra por mis venas
Y no se desborde jamás,
Se rinde antes de pelear.

Qué pena, el deseo me quema,
Qué pena, y el cerebro me frena,
Qué pena que esta noche amanezca
Y que yo no te pueda encontrar.

Qué pena, si la piel me condena,
Qué pena, lo demás me encadena,
Qué pena, cuántos labios esperan
Que otras bocas los quieran besar.

Qué pena
Que nunca nos soltemos de la rienda,
Que no se despierte aquella fiera
Que duerme en el fondo de ti
Y no se atreve a saltar.

Por eso digo yo qué pena
No perder a veces la cabeza,
No ponerse el mundo por montera,
Y dejar de pensar
Y al final jugar sólo por jugar.

7 comentaris:

Blogger Awake at last ha dit...

Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.

1/4/06 8:47 p. m.  
Blogger Awake at last ha dit...

¿Y qué narices es mandra si se puede saber?

Besos!

1/4/06 8:48 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

"Pereza", Awake. Tens l'enllaç del diccionari de català a la dreta... Un beset, i fins dilluns, si véns.

1/4/06 9:52 p. m.  
Blogger Iurema ha dit...

Ostras, xicoteta, m'has tocat la fibra. Què és, un poema? Una cançó? +info sisplau! "El deseo me quema, y el cerebro me frena"

Algun dia ens hem de posar tots d'acord i fer-ho, i dir-ho. Potser si sabem que no estem sols passant el tràngol és més fàcil. Tant de bo algun dia pugui escriure un post per dir-vos que ho he fet.

Un beset, bonica!

3/4/06 3:49 p. m.  
Blogger Iurema ha dit...

Vale, perdó. Ho he vist. És la cançó. M'he fet un io :S

3/4/06 3:50 p. m.  
Anonymous Anònim ha dit...

És que amb esta caloreta la peresa es multiplica, i no tens ganes de res. Molt menys d'agafar un tema o una programació...

3/4/06 8:58 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Tu ho has dit tot, Uirema! Tant de bo jo també pogués escriure dient que ho he fet, que m'he atrevit... però "el cerebro me frena..."

Vicent, no crec que siga la calor, que aquesta sensació la tinc també a l'hivern... Sóc mandrosa, què hi farem? Però intente controlar-me, eh?

3/4/06 11:10 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici