25 de novembre del 2008

Pròxima parada...

De sobte tot està millor. Molt millor. En general. A casa se’ns ha llevat l’ensurt darrer que vam tindre, a l’escola ja toca començar a pensar en Nadal, que encara que no em faça cap gràcia, s’ha de fer, i a mi em toca preparar unes quantes nadales amb els xiquets. I ja hem començat amb l’amic invisible, amb les notetes i els regalets! Enguany serà un bon any, estic contenta amb la persona que m’ha tocat.

Però el que de veritat volia contar-vos d’una vegada ve ara. Tatxan, tatxan! Ho sé des de fa dos mesos, però no volia dir res fins que no estiguera el moment més a prop: me’n vaig amb la coral on cante a cantar a Bilbao... el 13 de desembre... Amb el Consorcio!!! I em fa moltííiiissima il·lusió, no ho negaré. Portem uns mesos més que estressants, assajant quatre dies a la setmana, dues hores cada dia. És un ritme que ens té a tots esgotats, però pagarà la pena! Estem preparant cançons precioses, tant per a la part nostra com per a la part en què farem els cors al grup, cançons com Al vent, Las nanas de la cebolla, La otra España, Dónde estás corazón, Tómame o déjame, Amor de hombre o Eres tú. Per això també tinc menys temps per a escriure, per a llegir, i per a tantes altres coses que trobe a faltar fer, com tindre temps per a no fer res! Supose que fins que no passe aquest esdeveniment no tornaré a la “normalitat”, i això sense tindre en compte que en tornar em toca posar-me nerviosa per al mini-festival de l’escola, que és el dia 19...

En fi, que, com deia una amiga, “voy más de culo que San Patrás”! Però estic satisfeta i, sobretot, amb moltes ganes d’encetar tots aquests projectes!!!

5 comentaris:

Blogger nimue ha dit...

projectes, projectes! això està molt bé! molta sort i m'alegre que les coses estiguen més calmades en general! Vingaaaa, que ja quasi tenim vacances!! :)))

26/11/08 8:04 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Sí, Nimue, i projectes ben bonics!!! Ja queda menys!!

Un beset!

27/11/08 9:06 a. m.  
Blogger zel ha dit...

Per fi una alegria que són moltes, ja ho té la vida això, és un cercle...
Cuida't, estimada!!!!

30/11/08 7:46 p. m.  
Blogger juli ha dit...

Et seguisc amb assiduitat, però no t'havia deixat mai cap comentari. però, ara, ja que parles del Consorcio, doncs, mira, m'apetia. Els vaig veur este estiu a Xàtiva, amb un directe digníssim i sobretot emocionant per als qui ja tenim alguns anyets.
Que vaja bé i ja ens contaràs.

30/11/08 8:26 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Doncs sí, Zel, ja tocava!! ;-)

Benvingut siga el teu comentari, Juli! De segur que és un bon concert, ja us contaré com va la cosa, no patisques. Estic desitjant fer-lo!!!

Besets!

1/12/08 11:00 a. m.  

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici