21 de setembre del 2008

Setembre en ple

Tinc la impressió que el meu portàtil està morint i em té tremolant! No sé si és la bateria o qualsevol altra cosa, però tinc problemes cada vegada que l’engegue (el ratolí i el teclat no responen). He de reiniciar, i normalment la segona vegada funciona, però em dóna un mal rotllo... Em pense que em tocarà copiar tot allò que no voldria perdre, per si de cas, i passar-ho a l’altre ordinador (quina mandra!).

Voldria haver escrit abans, però he anat de cap tota la setmana. He fet un curs de Finale, un editor de partitures que no coneixia i que m’ha impressionat força per la rapidesa amb què es pot treballar i com és de senzill. Però clar, el curs ha sigut de dilluns a divendres, de 16 a 21h., i suposava eixir de l’escola, dinar ràpidament i anar cap allà. El descans ha quedat limitat a aquest cap de setmana, que he dormit tot el que he pogut i una miqueta més (continue fent de marmota...).

Però entre una cosa i una altra, he tingut temps per aconseguir una entrada per al Teatre Principal d’Alacant.... tatxan, tatxan, tatxan... per al musical “Hoy no me puedo levantar”!!! Ja el vaig veure a Madrid fa dos anys, però com que em va agradar tant no podia desaprofitar l’oportunitat de tornar a veure’l a la meua ciutat. Va ser pensat i fet. En un principi només acompanyava una amiga a comprar l’entrada, però una vegada en la finestreta no em vaig poder resistir!

I a l’escola els xiquets ja han tornat a fer de les seues, baralles i més baralles... Molts alumnes nous, classes molt plenes... La història de sempre i de tots els centres, imagine. Els mestres encara estem organitzant mil i una coses, intentant encaixar horaris, intentant per tots els mitjans ficar el cor escolar en l’horari d’alguna manera, el grups de recolzament... Uf, quines ganes que arribe octubre i tot estiga ja on toca (amb menjador escolar inclòs, per cert!!!).

I he decidit que enguany m’apuntaré al gimnàs, que ja està bé, que necessite fer una mica d’exercici o acabaré rovellada! Es veu que de xicoteta en vaig fer tant que em vaig cansar per a la vida adulta... Però això ha de canviar. Supose que tornaré a la natació, i a veure si puc tornar a la meua marca anterior en no gaire temps. I, entre això, i anar caminant a l’escola (que encara ho faig), em donaré per satisfeta. Ja us contaré si he aconseguit també aquest nou propòsit...

13 comentaris:

Blogger fada ha dit...

Bravo!! Caminant a l'escola!! Et felicito! Aguanta, eh, que només portem una setmana... ;) Que acabis de descansar bé el que queda de cap de setmana. Petons, bonica

21/9/08 7:46 p. m.  
Blogger nimue ha dit...

guapiiii!! còpia de seguretat de documents, ja!! no tinguem un disgust!

i espere que continues anant caminant al col·le i que t'apuntes al gimnàs, i que aviat tingueu els xiquets ben col·locadets i amb tots els projectes en marxa!

Ja contaràs! ;)

21/9/08 7:57 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Una setmana, Fada?? Ho estic fent des de l'1 de setembre! Aguantaré, clar que ho faré... Almenys fins que comence el fred infernal...

Ains, Nimue, em sembla que no sé fer això de les còpies de seguretat... Les noves tecnologies i jo encara no ens coneixem gaire bé :-S

Quant als xiquets, em pense que encara els queden un parell de setmanes per a tornar a adaptar-se a tot plegat.

Un beset!!

21/9/08 8:39 p. m.  
Blogger zel ha dit...

Ainalma, no pateixis, tots estem igual...ara, el gimnàs jo ja l'he retornat a recuperar... la setmana passada 3 dies i un partit de pales que...les pilotes als esquirols!!!! petonets!

21/9/08 9:13 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Ostres, Zel, és que jo vaig deixar l'esport als 15 anys, i d'això ja en fa 10... Vaig intentar retornar fa uns anys, però tot quedà en un parell de dies contats... A veure si ho agafe de debò!

Besets!

21/9/08 9:31 p. m.  
Blogger Capità Tux ha dit...

Ainalmaaaaaa! El fred no és infernal, no no no! El fred és polar, i és molt sa: congela els virus i et salva d'agafar la grip.

Visca el freeeeeeed!

21/9/08 9:38 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

No, no, no, Tux, que amb el fred em fa mal la gola i no puc cantar!!! El fred és roí!!

22/9/08 9:08 a. m.  
Blogger Marc ha dit...

animat que val la pena. Jo mai vaig ser esportista i ara que per feina ho haig de fer ho agraeixo moltíssim. De cfet els dies lliures faig stretching i footing o quelcom d'esport perquè el cos m'ho demana.

22/9/08 7:51 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Ui, ja et diré si acaba passant-me el mateix, Marc, perquè demà aniré a apuntar-me al gimnàs. Jo feia natació i karate, però d'això ja fa molt de temps...

22/9/08 8:46 p. m.  
Blogger zel ha dit...

Ainalma, que jo tinc el doble d'anys que tu!!!! I encara aguantooooo! Posa-li humor, ja veuràs com funciona!

23/9/08 9:28 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Ains, Zel, que comence aquesta vesprada!!! Ja et contaré... si sobrevisc per a fer-ho!

24/9/08 9:30 a. m.  
Blogger ALtraste ha dit...

Hey, vente a Aqua Gym. Está genial, es divertido y engancha. Y no veas la de ejercicio que haces...

Un besazo, guapetona.

AL.

27/9/08 1:03 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Ja vaig anar l'altre dia, Altraste, però al gimnàs on m'he apuntat... Dimarts et conte ;-)

28/9/08 11:57 a. m.  

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici