29 de setembre del 2008

Més propòsits que no eren a la llista

Ja ho he fet, ja m’he apuntat al gimnàs i ja he començat a anar-hi. En fi, no és tan terrible com em pensava. Porte quatre dies anant-hi, i ja he assistit a aquagym, abdominals i fitness... la resta ha sigut nadar i patir una mica al SPA... Que no pot ser tot feina!!! Ara, està vist que el meu fort és l’aigua. Què voleu? A terra puc resistir mitja hora, amb més o menys esforç, però dins de l’aigua suporte el que siga. Estic orgullosa perquè el segon dia que vaig anar a nadar vaig arribar a la meua marca anterior (ja sabeu, de quan era jove... ), al 2000 metres... i no vaig arribar a una hora! Intentaré continuar en aquesta línia.

Però ara que sembla que he agafat el ritme, se’m complica tot una mica: classe a l’escola a la vesprada (amb la qual cosa, torne al menjador escolar!!!), assaigs extres amb la coral per als concerts pròxims i classes particulars de valencià. Algú sap on puc aconseguir dies de vint-i-sis hores?

I aquest divendres tornaré a començar el cor a l’escola. Faré una reunió amb els 24 xiquets que en formaran part enguany (tres més que el curs passat) i els explicaré una mica com funcionarà tot en general, els dies d’assaig i les hores, els grups... Hi ha hagut algun canvi que potser els interessarà (tenim recolzament moral!!!). I haurem de parlar també de possibles concerts i repertori que haurem de començar a treballar. Haurem de reciclar els xiquets nous que comencen... És molta feia, però sé que ens en sortirem!

Vint-i-sis hores, per favor, vint-i-sis hores!!!

14 comentaris:

Blogger fada ha dit...

Molt bé, al gimnàs, al gimnàs!! Dies de vint-i-sis hores? Fàcil només has de ser una fada, (cosa que no sap el meu marit i encara s'està preguntant com m'ho faig per fer tot el que faig...) ;)) Petons, bonica!

29/9/08 7:17 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

I hi ha classes per a fer-se una miqueta fada, Fada? Algun curs intensiu, potser? Au, va, comparteix el teu secret!!!

29/9/08 7:42 p. m.  
Blogger nimue ha dit...

de 26 hores! a mi me'n calen 36!!! ains, ains... Benvolguts reis de l'orient, aquest any he sigut molt bona i vull un dia de 36 hores... ains...

No deixes d'anar al gimnàs! i sort amb el cor dels xiquets!! ;)

29/9/08 8:18 p. m.  
Blogger Giorgio Grappa ha dit...

"ja sabeu, de quan era jove..."

De quan eres jove? De quan eres jove?! A veure, criatura: si tu no ETS jove, jo, què sóc? Edatdepèdrix? Brrrr!

29/9/08 9:03 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Fotre, jo de moment em conforme amb menys hores, Nimue! I no patisques, que no deixaré d'anar-hi, de la mateixa manera que continuaré anant caminant a l'escola!!

Ui, Giorgio, no em faces respondre preguntes compromeses... ;-)

Besets!

30/9/08 9:44 a. m.  
Blogger zel ha dit...

Ostres, Ainalma, que bé sentir-te així...saps que fem una col.legui i jo aquest curs? Anem tres dies al gimnàs al migdia, i tot seguit dinem de règim a correcuita per fer el cafetó i tornar a classe. Així, a la tarda recuperem les dues hores que et falten a tu! Però és que jo, per anar bé, voldria dies de 30 hores, que me'n falten per dormir!!!!

Petons!

4/10/08 3:40 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

A migdia no tinc temps per a res, Zel, perquè només tinc dues hores i mitja, i el gimnàs ja és a vint minuts de l'escola...
Bé, em queden dos mesos així i, en principi, després tornaré a tenir temps!

Besets!

5/10/08 9:42 a. m.  
Blogger Deric ha dit...

en canvi jo a l'aigua sóc com un roc!

5/10/08 10:41 a. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Hehe, Deric, cadascú té el seu fort...

5/10/08 10:45 a. m.  
Blogger Salva Piqueras ha dit...

Hola, encantat de coneixe't...

A mi em passa el contrari que a tu amb l'aigua... puc estar sobre una bici o córrer 2 hores, però a l'aigua no aguanto més de 5 minuts.

Estic amb tu amb el tema de les 26 hores!! Potser portant-t'ho a la Unió Europea puguem fer alguna cosa. Pensa que allà les fan de més grosses, com això de la jornada laboral de 65... en principi jo demanaria 30, que ja saps que després tot són rebaixes...

6/10/08 1:12 p. m.  
Blogger Salva Piqueras ha dit...

Hola, encantat de coneixe't...

A mi em passa el contrari que a tu amb l'aigua... puc estar sobre una bici o córrer 2 hores, però a l'aigua no aguanto més de 5 minuts.

Estic amb tu amb el tema de les 26 hores!! Potser portant-t'ho a la Unió Europea puguem fer alguna cosa. Pensa que allà les fan de més grosses, com això de la jornada laboral de 65... en principi jo demanaria 30, que ja saps que després tot són rebaixes...

6/10/08 1:12 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Sí, Salva? Tu penses que ens farien una rebaixa?? Si jo no em queixe de les meues hores laborals, sinó de tot allò a què em compromet una vegada acabada la meua jornada... En fi...

Per cert, benvingut!!!

7/10/08 9:17 a. m.  
Blogger zel ha dit...

Nina, nosaltres només tenim dues hores!!!Això sí, a dos minuts...

12/10/08 6:46 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

No, Zel, jo no tindria temps a migdia, sóc moooolt lenta!!!

12/10/08 7:08 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici