25 d’octubre del 2008

La tardor

No sé si és el temps aquest en què ni plou ni acaba d’eixir el sol, si és la tardor, o si és tot plegat, però el cas és que fa ja unes quantes setmanes que no tire endavant. Em note trista, apagada, cansada. Sí que és cert que he augmentat el ritme de vida darrerament, que porte massa coses damunt i que no estic disposada a renunciar-ne a cap, però no crec que siga això tot el que em fa estar així. Em lleve bé (amb molta son i ganes de dormir més, però bé), i segons va passant el dia em vaig posant pitjor.

S’han ajuntat massa coses en molt poc de temps i, d’això, també en sóc conscient. Coses que ara no vull explicar però que van marcant el dia a dia (i de quina manera), coses que creia superades i que no ho estan en absolut. I em fa ràbia, molt ràbia, però no puc ser qui no sóc.

M’agradaria poder contar-vos coses boniques que també m’estan passant, projectes en què tinc posada tota la il·lusió, però hui no, hui necessite escriure això, intentar entendre què està passant, intentar entendre’m. I supose que també així en certa manera justificar el perquè he passat aquestes setmanes sense escriure i pràcticament sense llegir-vos.

Alguna vegada heu tingut la sensació que la vida se us escapa de les mans i que no sou suficientment ràpids com per a córrer al darrere i tornar a agafar-la? I la sensació d’estar ensopegant contínuament amb la mateixa pedra, veient-la i sense ser capaços de passar per un altre lloc?

(Per favor, que ningú em torne a dir que potser necessite prendre vitamines...)

8 comentaris:

Blogger Capità Tux ha dit...

Res de vitamines: martiniiiiiiiiii!

Besets!

25/10/08 3:18 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Mmmmmm, m'encanta, Tux!! És la millor recomació, hauré de fer-te cas!! Perquè després diguen que els pingüins no són llestos...

25/10/08 9:46 p. m.  
Blogger ALtraste ha dit...

Pa lo que quieras, guapetona, ya sabes : )*

Una abraçada.

AL.

26/10/08 7:40 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Ja ho sé, Al, gràcies!

26/10/08 7:52 p. m.  
Blogger fada ha dit...

I un bon encanteri, te'l puc fer arribar? És que se'm trenca el cor de llegir-te així... Amb el que m'agrada a mi el teu blog quan ens fas arribar les notes alegres de la melodia de la teva vida... Molts ànims, bonica. Desitjo que ben aviat puguis salvar aquest obstacle que et fa ensopegar i que la vida deixi de jugar amb tu al gat i a la rata. Molts petons.

26/10/08 9:43 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Supose que això també passarà en algun moment, Fada, com se suposa que tot acaba passant. Però em dol que s'allargue tant si jo no estava disposada a permetre-ho... Envia'm eixe encanteri per si de cas!

Un beset.

27/10/08 12:07 p. m.  
Blogger nimue ha dit...

xiqueta... quin greu em sap...
t'envie una abraçada ben forta. No deixes que el fred t'atrape. En general. B7s.

27/10/08 10:22 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Ningú no em va dir que seria senzill, Nimue, per molt que jo desitjara pensar-ho. Però, com deia a la Fada, això també passarà, n'estic segura.

Besets.

27/10/08 10:37 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici