6 d’agost del 2008

He tornat, però enamorada d'una ciutat

Després de sis dies genials a Barcelona, tot ha tornat a la normalitat. La ciutat de sempre, la gent de sempre, les obligacions de sempre. Bé, la ciutat de sempre... De sobte em sembla molt més petita, amb carrers massa estrets, sobretot comparant-la amb la gran Barna.

Allà he passat uns dies increïbles, esgotadors, però plens de sorpreses i de coses mooooolt boniques. Vaig poder veure la rambla, el port, la Sagrada Família, l’església de Santa Maria del Mar, la catedral de Barcelona, el barri vell, el barri gòtic, el raval, el Parc Güell, la casa Batlló, la Pedrera, “les Punxes”, Montjuïc i el Museu Nacional d’Art de Catalunya (MNAC), l’hospital de la Santa Creu i Sant Pau, el mercat “la Boqueria”, i encara em quedà temps per passejar pel Passeig de Gràcia, pel barri de Gràcia i prendre un gelat a la Plaça del Diamant. I ja fora de Barcelona vaig fer una visita a Vilanova i la Geltrú, on vaig conéixer en persona la Nimue i la Fada, que em regalaren un dia ben bonic ple d’històries i de recorreguts encantadors pels carrers de Vilanova (a més de recomanar-me alguns llocs de Barcelona que no podia deixar de visitar i on vaig anar a parar els dies següents!!!).

Però, com deia abans, ja he tornat a la normalitat, i ara que ho pense, també a la ilegalitat... No pot ser, m’estic convertint en una delinqüent, almenys si tenim en compte que visc d’ocupa a ma casa, que tinc internet gràcies a un veí generós que no sap que me’n subministra i que viatge sense bitllet en el rodalies... Si algun dia deixe d’escriure, comenceu a pensar que m’han enxampat!

16 comentaris:

Blogger Giorgio Grappa ha dit...

La perillosa vida de la delinqüent... :-P

7/8/08 12:10 a. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Cada vegada estic cometent més delictes, no pot ser, Giorgio, no pot ser!! I això que la majoria els faig sense adonar-me'n...

7/8/08 12:21 a. m.  
Blogger nimue ha dit...

A nosaltres ens va encantar poder-te rebre i passar amb tu el dia i compartir les alegries! ;) M'alegre que finalment feres cas de les recomanacions. La visita ha Barcelona ha sigut completíssima, eh!!!

Per cert, que han penjat cartells de "Es busca" als trens de rodalies. Amb la teua cara... :PPP

7/8/08 8:31 a. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Malgrat tot, Nimue, encara em quedà per veure el Tibidabo i alguna coseta més, però així ja tinc excusa per tornar-hi!

Quant a Renfe... Millor continuaré agafant el cotxe per a tot, no??? Per si de cas!

;-P

7/8/08 10:17 a. m.  
Blogger Dèlia Amorós ha dit...

Me n'alegre moltíssim, del teu viatge a Barcelona. Era una aposta segura... per com és de meravellosa i per les ganes que en tenies.
Tornaràs fins i tot quan penses que ja ho has vist tot, perquè Barcelona no te l'acabes i si t'enganxa no hi ha por a morir de sobredosi.
Quan anem a cantar a Santa Maria del Mar?

7/8/08 10:51 a. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Quant de temps, Escritsurgència! No patisques, que he vist moltes coses però no tot!

Cantar a Santa Maria del Mar, dius? A fer la competència a les dones que eren allà, cantant també? A més, tu i jo entraríem en conflicte: cap de les dues no voldria fer la veu de soprano ;-P

7/8/08 1:11 p. m.  
Blogger fada ha dit...

Veig que vas fer els deures que et vam posar. Molt bé! Has fet una mena de màster de barcelonisme en ben pocs dies! :P Vam passar un dia magnífic i en guardo bon record. A veure si és veritat que tornes alguna vegada (i que no sigui per visitar la Model per dins ;)) Molts petons, bonica!!

7/8/08 11:19 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Doncs clar que he de tornar, Fada, que m'hi he deixat coses per veure!!! I la veritat és que algunes les tornaria a visitar de bon grat!

Petonets!

7/8/08 11:33 p. m.  
Blogger Sergi ha dit...

Si ja ho dic jo, Barcelona és la millor ciutat del món! M'alegro que t'hagi agradat, i que tinguis oportunitat de tornar-hi, és clar.

8/8/08 12:23 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Ho tenia pendent de feia temps, Xexu, i si ho tornava a deixar passar, qui sap quan hi hauria anat! Era el moment...

8/8/08 4:18 p. m.  
Blogger Deric ha dit...

la fada no la conec, però oi que la nimue és boníssima! ja ho diu ella que està feta de xocolata

9/8/08 12:15 a. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Jeje, sí, Deric, la veritat és que el primer que em va sorprendre d'ella va ser la seua veu... Deu ser deformació professional!

9/8/08 1:25 a. m.  
Blogger zel ha dit...

Doncs benvinguda, i ja t'esperàvem, a veure que ens n'expliques, preciosa okupa!

12/8/08 12:17 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Doncs de moment, Zel, puc contar que pel que sembla continuaré d'okupa una temporadeta més... Ains, resignació!

12/8/08 2:13 p. m.  
Blogger isnel ha dit...

Jo, com en deric, tampoc conec la fada, però la nimue sí, i és un sol, oi que sí? Fes cas de les seves recomanacions, que valen la pena. M'alegra que t'ho passessis tan bé. Bones vacances!!!! I no delinqueixis més del compte, que sempre t'acaben atrapant ;)

14/8/08 10:55 a. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Sí que és un sol, Isnel, però això ja ho sabíem abans de conéixer-la, no? I sí que té bons consells, sí, encara que no sempre siguen fàcils de dur a terme...

Ei, i hauríeu de conéixer també la Fada!!! Un altre bombonet de persona!! ;-)

14/8/08 3:58 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici