2 de juny del 2008

Juny

Comença juny... I tot el que això comporta! Avaluacions, notes, reunions... Però açò no és el pitjor de tot, no. Voleu saber què ho és? Doncs que no hi ha menjador escolar!!! Sí, perquè per a una persona com jo, independitzada, i que només sap fer amanida de pasta per a menjar, els pròxims quatre mesos suposen un problema! Bé, ahir em vaig arriscar a fer pollastre al forn, una cosa que havia vist fer a una amiga feia temps, i la veritat és que em va eixir comestible... Però és que no m’agrada la cuina! Per molt que siga necessari apredre’n! (Que sí, R. que sí, que ja sé que “ensenya més una necessitat que una universitat”...). I, a més, que dinar sola resulta avorrit, i més després d’aquests huit mesos en què he estat dinant amb dotze persones més. Sí, l’absència de menjador m’ha trastornat una mica... més.

I més coses xules que passaran en juny: cremarem la foguera del col·le! No hi haurà bombers, però serà igualment divertit acabar tots banyats amb olles en la mà plenes d’aigua intentant banyar aquells que s’amaguen.

I el partit de futbol de mestres contra alumnes. Jo no sé per què m’apunte a jugar, si no aguante corrents ni cinc minuts, però allà que sóc, a la llista de participants. El cert és que a principi de curs vaig fer un pacte amb un alumne que es negava a cantar a classe: si ell cantava, jo jugava el partit de final de curs... Ara no puc queixar-me.

El dinar de jubilació de dos companyes. Ufff, sembla increïble que això acabe alguna vegada. La feina, vull dir. Xe, ja sé que elles s’ho muntaran d’allò més bé, però imagine que trobaran a faltar l’escola, després de tants anys... I nosaltres a elles, per què negar-ho? D’aquesta gent és de qui aprenem realment.

El dinar de final de curs, tots junts. FESTA!!!! (I amb això ja tinc solucionat el dinar de dos dies, jajaja).

I el concert del dia 18 que farem al col·le... L’estrena del cor! No sé ells, però jo estic nerviosa. Això és nou per a tots: per als xiquets, perquè és la primera vegada que canten música coral i per a mi perquè serà la primera vegada que dirigisca un cor... No hem tingut molt de temps per a preparar cosetes, només “existim” des de fa tres mesos, recordeu, però hem muntat cinc obres:

-Le coq est mort (en cànon)
-Rossinyol que vas a França (en cànon)
-Benedicat Vobis (Haendel)
-¡Ay! Linda amiga (Cancionero de Palacio)
-Tinc una barraqueta (Tradicional valenciana)

Espere que TOT isca de meravella!!!!

14 comentaris:

Blogger nimue ha dit...

TOT eixirà de meravella, ja ho veuràs! tindràs un final de curs gloriós!
i no patisques per això del menjar. Es pot sobreviure prou bé amb quatre coses. Jo només menge amanides i pa amb tomata, i algun dia macarrons. I estic la mar de forta. I preferisc menjar sola!

Però vaja, que pot ser un bon moment per aprendre a utilitzar la teua nova cuina! ;)

b7s!

2/6/08 11:49 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Ains, Nimue, que se'm fa un món això de la cuina...

Quant al curs... Sí, crec que pot ser un final bonic!!! Ja us contaré, ja.

Un beset!

3/6/08 9:29 a. m.  
Blogger fada ha dit...

Segur que sortirà tot fantàsticament bé!! T'ho diu una fada! Recorda que tens una preinscripció feta per al curs de cuina d'aquest estiu;) Així l'any que ve no et serà un problema no tenir menjador escolar! Molts petons, guapa!

4/6/08 11:55 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Però no sóc bona alumna, Fada, necessitaria un curs de 10 anys per a aprendre'n!!! Encara no tenim data per a anar-hi, ja et diré quan ho sàpiga.

Besets!

5/6/08 9:15 a. m.  
Blogger AGUARELIX ha dit...

Bones, et visito de ca la Nimue. Ja sé que és un tòpic això que els hòmens no sabem cuinar, però, digues, només saps fer amanida de quèèè?? Jaja! No t'amoïnis, dona! Això sí, no t'hauries de perdonar no saber fer un bon arrosset...
Salut!

5/6/08 11:27 a. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Ei, Aguarelix, que de l'altre dia a hui he avançat! Ja sé fer també espaguetis a la carbonara! I també estan bons! O siga, que entre això, l'amanida de pasta i el pollastre al forn, ja sé fer tres coses ;-)
L'arròs, de moment, és massa per a mi...

Benvingut!

5/6/08 4:41 p. m.  
Anonymous Anònim ha dit...

hola bonica!!

m'alegre que estigues tan contenta!! jo vos trobe a faltar :P
a vore si torne a encetar una altra vegada el blog :)

beset guapa

5/6/08 5:18 p. m.  
Anonymous Anònim ha dit...

per cert, sóc IUREMA ;)

5/6/08 5:18 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Ai, Iurema! En el primer comentari no t'havia reconegut! A tu també se't troba a faltar, a veure si tornem a estar en contacte.

Un beset ben gran!!!

5/6/08 9:46 p. m.  
Blogger Giorgio Grappa ha dit...

"I, a més, que dinar sola resulta avorrit."

Deia el Groucho Marx, un dels filòsofs més elevats del món occidental, que el millor àpat del món no paga la pena de ser menjat si no tens amb qui compartir-lo.

Ara bé, cal aprendre a cuinar una mica: diuen que el camí envers el cor d'un home passa per l'estómac. La resta, no ho sé; el meu sí (ja sé que la meua panxeta simpsoniana no és cap temptació, però, no se sap mai, igual alguna lectora pica :-P ).

I, això de la jubilació, ve de JUBILEUS, ço és, alegria, joia, gaudi. Jo, ja voldria, ja (no faig més que preguntar-li a la secretària de l'institut, que qualsevol dia es fartarà de mi m'enviarà a escaparrar... però els papers no hi arriben); però, en fi, sembla que m'hi tocarà esperar uns quants anys.

Bé, si algun dia vols dinar decentment, ja saps: agafes el cotxe, et fas uns cinc-cents quilòmetres i hi estàs convidada.

Besets, guapíssima!

6/6/08 12:12 a. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Fotre, Giorgio, com dir que no a un dinar decent??? Però 500 quilòmetres... És per a pensar-ho una mica... Però aprendré a cuinar, i faré aquest estiu, n'estic segura!!! No tinc altre remei!

Un beset molt fort!

6/6/08 11:50 a. m.  
Blogger zel ha dit...

Anirà de conya, reina, ja veuràs...Si vols, al cole on sóc, tenim menjador fins el darrer dia, ara, sortiràs amb un mal de cap....
Bona festassa!

6/6/08 2:39 p. m.  
Blogger ALtraste ha dit...

Espero que haya testimonio gráfico de todo eso y que podamos verlo.

Un besazo guapa,

AL.

6/6/08 9:41 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Això és el que jo vull aconseguir al meu col·le, Zel, però em sembla que ho tinc una mica difícil. Però hi insistiré, sí...

Doncs, mira, Al, alguna foto n'he fet!! Jaja, és que si no, la gent que em coneix no s'ho creu...

Besets!

6/6/08 10:34 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici