15 de maig del 2008

De neteja

Estic de neteja. Després de prendre terra de nou, de creure que realment és veritat tot el que ha passat, que m’hi quede, després de començar a sentir més meua que mai la meua aula (quant de possessiu!), ha arribat el moment de llevar totes les coses que molesten i de llançar al fem tot el que no utilitzaré per a deixar espai a tot allò imprescindible.

Estic contenta, molt contenta, i no puc deixar de sentir-me afortunada. Treballe a deu minuts de casa i amb una gent estupenda. Ja sé que ho he dit moltes vegades, però és que és tanta l’estima que sent per ells...

I entre una cosa i una altra, estic completament bloquejada. No m’ixen les paraules, ni les idees, ni res de res. Només tinc en el cap el que tinc (que no és poc), i per a poques històries d’altre tipus estic.

Uns dies més, això és el que necessite.

8 comentaris:

Blogger fada ha dit...

És qüestió de fer dissabte de l'aula i de deixar reposar les emocions, que no són poques. T'entenc perfectament, jo puc anar a l'institut en bici amb deu minuts i també treballo amb gent amb qui estic molt a gust. I això no té preu. És genial! Felicitats, guapíssima!

16/5/08 11:21 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Hi ha gent que em diu constantment: "no sabes lo que tienes", però sí, sí que ho sé, si no, no estaria com estic, Fada!

Quant a l'aula, ja la tinc gairebé enllestda. Un armari més, i hauré acabat!

Un beset!

17/5/08 5:59 p. m.  
Blogger nimue ha dit...

i quin gust deu donar fer teua l'aula per fi! :)) Que et dure moltíssim l'alegria! guapa!

17/5/08 8:09 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Me'n durarà, Nimue, pots estar-ne segura!

I faré fotos per a penjar-les...

Una besaeta!

18/5/08 12:03 a. m.  
Blogger Deric ha dit...

a vegades va bé fer una mica de feng-shui

18/5/08 1:39 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Ui, no l'he fet mai, Deric!

18/5/08 4:56 p. m.  
Blogger Giorgio Grappa ha dit...

Uns dies? Ves amb compte: el temps és relatiu i es poden convertir en uns anys.

;-)

18/5/08 10:54 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Em referisc a uns dies per poder tenir alguna cosa a contar que no siga això, Giorgio, uns dies perquè les paraules tornen!

19/5/08 10:26 a. m.  

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici