2 de maig del 2008

Volia contar-vos...

Volia contar-vos moltes coses, i per això estava esperant i esperant per a escriure. Volia contar-vos que dissabte vaig anar a un concert d’Ismael Serrano que em va encantar, que va tornar a posar-me els pèls de punta, que em va fer riure i plorar alhora, que des de primera fila vaig poder veure perfectament cada gest, cada expressió, i que les tres hores que vam estar allà passaren volant.

Volia contar-vos que l’altre dia vaig fer la prova de foc amb el cor del col·le, que els xiquets van ser capaços de cantar a dues veus (cridant encara, per la falta de seguretat, però això és quelcom que se solucionarà aviat) i que ells no ho saben, però això és molt difícil! Estic orgullosa d’ells.

També volia contar-vos que comença a desaparéixer una miqueta el fred, que els núvols comencen a oblidar-se d’aquest cel i que la naturalesa continua el seu camí. Com hem de fer nosaltres, ni més ni menys. Ains, la naturalesa, i la naturalitat...

Us volia contar que vaig enviar un correu d’aquells de reenviar que tan poc m’agraden, però que em va semblar interessant, en què la gent m’havia de respondre amb una única paraula, la paraula amb la qual em definirien, i que ha sigut sorprenent descobrir com em veu la gent. Ha sigut una grata sorpresa, la veritat.

Però sobretot volia contar-vos on em donàvem la destinació definitiva, si era al col·le on sóc ara o no (creuem els dits perquè siga que sí!!), perquè se suposava que dimecres eixia el llistat amb la resolució definitiva, però no ha sigut així, es veu que el personal de la Conselleria d’Educació va començar el pont abans d’hora. O siga, que el patiment continua. Crec que va ser el dia que més hores vaig passar davant l’ordinador, amb la pàgina en qüestió oberta i actualitzant-la contínuament. Bé, tan prompte com sàpiga alguna cosa, us la faré saber, com l’altra vegada. Però no deixeu de creuar els dits, per favor...
(06/05/08)
Ha eixit, ha eixit, ha eixit!!! Ja podeu descreuar els dits, ha funcionat, m'hi quede!!!!!!!

19 comentaris:

Blogger Giorgio Grappa ha dit...

Cagüenlamarsalàielsfuncionarisafuncionariats! No patisques, Ainalma, que tot anirà bé. Besets!

3/5/08 12:55 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Xe, Giorgio, acabes de dir les paraules exactes que vaig estar resant tot el dimecres passat! Això espere, que vaja bé la cosa. Us mantindré informats.

Un beset!

3/5/08 5:59 p. m.  
Blogger nimue ha dit...

jolin, que tontos, mira que fer-te esperar més!! ains,molts ànims!

I que gran, Ismael, que gran!!!

4/5/08 10:06 a. m.  
Blogger fada ha dit...

Tot sortirà bé, segur. Les provisionals acostumen a ratificar-se. Que bé això de la coral, no? Creuo els dits des d'ara mateix i fins a nova ordre!

4/5/08 7:13 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Estic més tranquil·la del que sóc estar-ho, Nimue, només vaig tindre un moment de feblesa dimecres al matí, però passà aviat. Pensaré en l'Ismael perquè continue passant... ;-)

Els "cantants" em tenen enamoradeta, Fada, són genials!! Moltes gràcies per creuar els dits, espere que pugues descreuar-los prompte... A veure si demà ho publiquen!

Molts besets!

4/5/08 8:40 p. m.  
Blogger Capità Tux ha dit...

Felicitaaaaaats!

6/5/08 10:01 p. m.  
Blogger Capità Tux ha dit...

Ole ole i ole! Festa festa festa!
A despertar a tots els blooooooocs! Pim pam pum! Vinga coets i vinga masclets i vinga cordaeeeeeeeees! Festa festa festa! Pim pam puuuuuuuuuum!

6/5/08 10:03 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Gràcies, gràcies, gràcies, Tux!!! Feeeeesta, feeeesta, feeeeesta!!!!!!!!!

6/5/08 10:23 p. m.  
Blogger Giorgio Grappa ha dit...

Alaaaa! Menuda festa que teniu muntada entre tu el Tux! Vigila'l, que aquest pingüí és perillós!

Però, per cert, per on para el martini?


Moltes felicitats, Ainalma!

6/5/08 11:00 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Ui, és que ens hem passat al Ron, Giorgio, i més ara que he aprés a preparar mojitos!! ;-)

6/5/08 11:04 p. m.  
Blogger nimue ha dit...

visca!!! m'alegre moltíssim!!!! em pose en el teu lloc i entenc la teua alegria!!!! :))))))

7/5/08 12:10 a. m.  
Blogger Giorgio Grappa ha dit...

Mojiiiiiitos! ips! I hi ha que veure que ics! que bé que els prepareeeeeees! ics! Viscaaaaaaa!

7/5/08 12:15 a. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

És increïble, Nimue!! He estat tota la nit somniant amb el dia de ahir i despertant-me contínuament sense saber si era veritat o no! Moltes gràcies, bonica!!!

Ei, Giorgio, ja estàs així i encara no els has tastat??? Ui, ui, ui...

7/5/08 8:03 a. m.  
Blogger zel ha dit...

Ole ole, ja era hora!!!!

Enhorabona, per fi tindràs el que voldries!

El temps posa les coses al seu lloc.

Petons i disfruta!

8/5/08 10:39 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Doncs sí, Zel, i deu ser veritat, perquè fa ja un temps que no deixe de sentir eixa afirmació del temps i les coses.

Moltes gràcies, i molts besets!

8/5/08 11:28 p. m.  
Blogger namaga ha dit...

moltes felicitats ainalma! ei! Tux que jo també voldria un xic de Martini

9/5/08 11:49 a. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Gràcies, Namaga! I quant al Martini que dius al Tux... Xiqueta, els meus mojitos no en porten, porten Ron! (Com la cançó dels pirates!)

Un beset!

9/5/08 7:50 p. m.  
Blogger ALtraste ha dit...

Enhorabuena de nuevo!!! Muá!

Nos vemos cuando quieras/puedas para ese café-helado-té ; )

Besos y cosas,

AL.

12/5/08 2:03 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Si puc aquesta setmana, Al, millor que la que ve!

Un beset!

12/5/08 10:45 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici