11 d’abril del 2008

Núvols i més núvols


Està ennuvolat i fa vent. No m’agraden aquests
dies, em fan sentir anímicament igual. I ja en són uns quants, aquesta setmana. No és que quelcom haja anat malament, perquè la veritat és que no puc queixar-me, però és moment de reflexions.

A classe ha sigut una setmana genial, he vist TOTS els cursos (12) emocionadíssims amb una audició activa que he preparat, cosa que mai abans no m’havia passat. Sempre hi ha activitats que enganxen uns grups i que no agraden als altres, però aquesta vegada ha sigut tot el col·le, de primer a sisé, qui ha participat i ha demanat més i més. Hem estat escoltant O Fortuna, de l’obra “Carmina Burana”, de C. Orff, i hem acompanyat la percussió de l’orquestra amb els instruments de percussió que tenim a l’aula. La primera emocionada, la profe, que la posen davant un timbal i perd el seny! No sé quantes vegades l’hauré sentit, però en cada sessió ha aconseguit posar-me els pèls de punta. Això, això precisament és el que m’encisa de la música, la seua capacitat de commoure d’una manera o d’una altra.

I d’altra banda sembla que és jornada de reflexió, com deia abans. Es veu que cada cert temps, toca. Estic en un d’eixos moments d’autoavaluació en què no deixe de preguntar-me si ho estaré fent bé o no, si podria fer alguna cosa per millorar. Però encara no he trobat respostes. Sé que no em val el que em diguen els altres, que només tindrà valor la conclusió a què arribe per mi mateixa. Quan? No ho sé. Puc estar més o menys satisfeta amb el que faig, però qui m’assegura que això és el més adient?

També em comença a rondar pel cap de nou el concurs de trasllats. Se suposa que el dia 30 eixirà la resolució definitiva, i encara que el més provable és que no em canvien la destinació, sempre està la remota possibilitat que ho facen. És difícil, però no impossible.

No sé, potser són totes aquestes coses les que acaben ennuvolant els ànims, i no només el temps. Ja veurem com es presenta la pròxima setmana.

13 comentaris:

Blogger Oswald ha dit...

Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.

11/4/08 6:28 p. m.  
Anonymous Anònim ha dit...

Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.

11/4/08 6:29 p. m.  
Blogger fada ha dit...

Segur que tot surt a cor què vols. Aquí els núvols són benvinguts i més si deixen una mica d'aigua, però ja t'entenc, ja que tenim unes ganes de sol... Molts dies seguits sense veure'l t'acaben apagant a tu també. És una dada certa que els índexs més alts de suïcidis es donen als països escandinaus on la majoria de mesos de l'any les hores de llum són escasses. Per sort aquí la cosa no dura tant.
Per si et serveix t'envio un petó calorós i un somriure radiant. Bona nit, guapíssima!

11/4/08 11:21 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

És que ens fem a allò que tenim, Fada, sí que és cert. Fan ganes de cantar allò de:

"Sol, solet
vine'm a veure,
vine'm a veure,
sol, solet
vine'm a veure,
que tinc fred."

Una abraçada ben forta!!!

12/4/08 8:54 a. m.  
Blogger ALtraste ha dit...

Qué envidia más sana...

a ver si algún día puedo hacer "algo" con estos fieras que tengo...

Besos y cosas,

AL.

12/4/08 6:56 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

No cregues, que tot va ser fruit d'una classe improvisada, Al... Però, de tant en tant, passen aquestes coses. Prova, a veure: abaixa les persianes i apaga els llums, els impressionarà més! ;-)

Besets!

12/4/08 7:00 p. m.  
Blogger nimue ha dit...

imagine l'audició!! que emocionant! Xiqueta, et dec un mail, no t'he oblidat però porte unes setmanes que no te les creuries! Tranquil·la amb els núvols. Al final escampen, t'ho dic jo... B7s!

13/4/08 8:22 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

No patisques, Nimue, quan pugues. I quant als núvols, sí, han d'escampar en algun moment...

Un beset!

13/4/08 11:06 p. m.  
Blogger Giorgio Grappa ha dit...

Vaja, els comentaris que vaig deixar fa un parell de dies per la xarxa no han aparegut en lloc. Bé, el que t'havia de dir és:

Aprova't! Aprova't! Com a mínim, et mereixes un excel·lent.

Besets!

13/4/08 11:50 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Quins comentaris, Giorgio?? De veritat, que no sé a què et refereixes.

I quant a això d'aprovat... No sé jo, el temps ho dirà, supose.

Un beset!

14/4/08 10:11 a. m.  
Blogger Deric ha dit...

m'encanta el Carmina Burana!
Espero que tinguis millor setmana, tot i que avui també està ennuvolat

14/4/08 8:25 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

És que és una obra fantàstica, Deric, i cantar-la... això sí que és una passada!!! La setmana ha començat millor, estic més relaxada, hui ha fet sol al sud...

Besets!

14/4/08 9:36 p. m.  
Anonymous Anònim ha dit...

Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.

18/4/08 3:31 a. m.  

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici