21 de juliol del 2007

Adjudicacions

Adjudicada! Ahir vaig anar al Palau de Congressos de València per a demanar col·legi per al pròxim curs. Els dies anteriors havien sigut mogudets, ja us podeu imaginar, sobretot per dins de l’estómac, que jo no sé qui s’hi estaria, però s’hi havia muntat una festa... Vaig anar cap allà un dia abans i vaig dormir a casa d’una amiga, prop de València, per no haver de matinar tant al dia següent (a qui li pot haver passat pel cap convocar la gent a les 8:30 del matí??). Va ser un dia estrany, amb el llistat de vacants a les mans, subratllant col·les com una boja, passant-los a la llibreta, desficiosa per la incertesa de saber quina plaça tindria...

I arribàrem a València. La veritat és que va anar molt bé la cosa, molt millor del que esperava. A mi em tocava triar tard, però em relaxava veure com tota la gent que pujava davant meu només demanava província de València o de Castelló. Visca per Alacant! En fi, que quan vaig haver de pujar a triar plaça em vaig trobar amb el dilema de dos places que m’agradaven i que estaven esperant que jo em decidira. El dubte estava entre una EPA per Valencià o el col·le on vaig estar abans d’aquest darrer curs. Al final vaig agafar el col·le, amb la qual cosa, el dia 3 de setembre torne a incorporar-me al meu antic CAES, amb els meus antics companys (la majoria) i amb el meu antic alumnat (la majoria). Allà també vaig estar molt bé, els qui em llegiu de fa temps ho sabeu, que tampoc no va ser un final de curs fàcil, o siga que sé que hi seré feliç. Ara, serà impossible oblidar tot el que he viscut enguany i tot el que he conegut.

I després de tanta cosa, ja puc dir que torne a dormir i a menjar amb normalitat (amb tota la normalitat que té necessitar dormir 9-10 hores diàries i aconseguir-ho). Ara, a esperar que arribe setembre, que em sembla que no falta gaire!

17 comentaris:

Blogger Giorgio Grappa ha dit...

Tu veus? Si ja t'ho deia jo, que per Alacant tindries poca compentència :-) . Apa, ara a gaudir de les vacances... mentre uns altres ens trenquem les banyes buscant pis.

21/7/07 9:16 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Hahaha, molta sort en la recerca, Giorgio, i gràcies pels ànims! Però sóc com el sant: he de ficar el dit per a creure-hi!

21/7/07 9:31 p. m.  
Blogger mossèn ha dit...

sí senyoreta, ara, a gaudir de les vacances !!! ... salut

22/7/07 1:09 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Això pense fer, Mossèn, no ho dubtes!

22/7/07 1:28 p. m.  
Blogger Iurema ha dit...

moltes felicitats, bonica! m'alegre que poguessis triar una plaça que t'agrade!!!! :)

ara a disfrutar de les vacances! Si vaig per alacant algun dia, ja t'avisaré ;)

22/7/07 1:55 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Ei, a veure si és de veres, Iurema!

Una abraçada.

22/7/07 5:12 p. m.  
Blogger èlsinor ha dit...

Això vol dir que al curs següent podràs tornar al mateix col·legi on has estat enguany...o no? :)

22/7/07 5:48 p. m.  
Blogger Awake at last ha dit...

Qué asco das, XDD

Mks.

22/7/07 6:46 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

No, Èlsinor, el col·le d'enguany no, torne al col·le on havia estat l'any anterior. Al col·le d'enguany no podré tornar més per diversos motius.

Awake, jo també t'estime!

;-P

22/7/07 7:36 p. m.  
Anonymous Anònim ha dit...

Veus? Si és que t'ofegues en un got d'aigua... En el fons era això el que volies, no? Què sabem de R.?
Telefona'm un dia per favor....

23/7/07 12:17 a. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Sí, D., volia això en el fons. Ja quedarem aquest estiu, però de moment tinc alguns compromisos ineludibles, ja t'avisaré.

23/7/07 8:16 a. m.  
Blogger ALtraste ha dit...

Hey, lugar conocido pues. Mola.

Me alegro de que estés cerca de casa.

Un besazo.

Yo voy pasado mañana, soy de las últimas pero el madrugón me lo pegaré como todos a no ser que alguien me acoja en Valencia o al menos me indique dónde pernoctar.

Ya te contaré.

Otro besazo.

AL.

23/7/07 1:11 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Jeje, espere que tingues molta sort, Altraste! Ja em contaràs on tries, ok?

Un beset!

23/7/07 2:48 p. m.  
Blogger nimue ha dit...

m'alegre molt que hages pogut triar tan bé, bonica. Ja queda menys per la retrobada. b7.

24/7/07 4:58 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Moltes gràcies, Nimue. Ja aniré contant, ja.

Una abraçada!

25/7/07 7:21 p. m.  
Blogger DE TOT UN POQUET ha dit...

Un poquet més de 30 dies... però no trobes que ja ens agradaria tornar a les classes... si no fóra per la calor, perquè podem dormir més, llegir més, etc.
I pel que fa a l'acte d'adjudicacions, dir-te que, quan a Catalunya ja ho feien per ordinador -com totes les coses que s'hi poden fer- ací encara -i hui també- ho feien així... vaig estar tres cursos en comissió de serveis i no veges l'embolic que era triar la plaça. Bona vesprada

28/7/07 8:26 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Puc fer-me una idea, Valldalbaidí... Però enguany està millor la cosa, no cregues: han posat una pantalla gegant on apareixen les últimes 15 places triades, amb la qual cosa no és tant d'embolic.

Sí! Tinc ganes de tornar ja! Si no fora, com tu dius, per totes les coses que encara he de fer aquest estiu.

29/7/07 9:43 a. m.  

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici