7 de març del 2006

HOY NO ME PUEDO LEVANTAR...


Powered by Castpost


A veure, a veure, per on comence la petita crònica del viatge a Madrid... (el meu cervell encara no s’ha recompost).

Dissabte vam eixir del meu poble predilecte a les 7 del matí (ja comencem a dormir poc...) cap a Madrid. Vam arribar vora les 12:30h. El viatge no es va fer gaire avorrit però, per a què enganyar-nos? A qualsevol persona de 1,78 li resulta incòmode tant de temps en un seient amb tan poc d’espai per a posar les cames... Només arribar em vaig separar del grup amb què anava i vaig agafar el metro per anar al costat del Banco de España, perquè una amiga m’havia dit que hi havia una llibreria on venien llibres en català i, clar, com deixar escapar l’oportunitat de comprar un llibre en català al centre de Madrid? Impossible. Vaig fer el viatge amb metro i el transbord a corre-cuita, però va pagar la pena: vaig comprar “La meitat de l’ànima”, de Carme Riera, i a les 14h. ja era altra vegada a l’hotel on ens allotjaven per dinar.

La vesprada va transcórrer tranquil·leta... plovent, però tranquil·leta. Vaja, que vaig haver de fer fora la idea de fer turisme per Madrid! A les sis aproximadament va parar de ploure i me’n vaig anar amb una amiga a veure la Puerta del Sol i la Plaza Mayor, que no quedaven gaire lluny del restaurant on havíem de sopar i, després de sopar, A VEURE EL MUSICAL!!! Va començar a les 22:30h. i va acabar a les 3 del matí, amb mitja hora de descans només! Però no es va fer gaire pesat. L’obra és una passada: canten de P.M., ballen igual que canten, actuen de meravella i la història té molta varietat: tracta el tema de l’amistat, de l’amor, de les drogues, de l’homosexualitat, de la SIDA... Completet tot. Es plora, es riu, es canta, es balla... se sent. Si encara no l’heu vist, us el recomane!

I altra vegada a l’hotel, perquè plovia. La cosa és que ens vam gitar a les 4:30h. i a les 9h. ens despertaven perquè havíem quedat d’anar al museu de El Prado. Tots estàvem morts de son, però els viatges s’han d’aprofitar. O no? Vam veure el Retiro i després El Prado, i a les 14h. ja érem altra vegada al centre per dinar (i tot això caminant amb mal de peus...). I, després de dinar, de tornada al meu poble predilecte, on vam arribar a les 21h. Això suposava una altra hora de camí per arribar a Alacant...

Resum: feta pols, al dia següent a treballar, però amb molt de gust!

Hoy no me puedo levantar... el fin de semana me dejó fatal... toda la noche sin dormir...(no, però poc en va faltar!).

No us he posat aquesta cançó perquè, per a ser sincera, no és de les que més m’agraden de Mecano, de manera que he triat “Un año más”, que va ser la que va concloure el musical. I, feta la crònica, me’n vaig a llit a recuperar hores de son!

28 comentaris:

Blogger Pedra Lletraferida ha dit...

Caram, Ainalma! Portes piles "Duracell" o què! Si la resposta és "SI", on les portes?... ;) Només he estat un cop per la "capital del Estado" per qüestions professionals, i no em va agradar gens. Però sens dubte que en un "tour" com el que vas fer tu -amb obra de teatre musical inclosa- ha de ser una altra coseta, oi?.
Besets!

8/3/06 12:44 a. m.  
Anonymous Anònim ha dit...

Tens raó: això de comprar un llibre en català al centre de Madrid és una oportunitat única, i prou curiosa... hehe!
Per cert, "La meitat de l'ànima" és una novel.la boníssima. Segur que t'agrada.

8/3/06 9:09 a. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Ho lamente, Pedra, però la resposta és NO. Tant de bo en portés!! No cregues que jo he visitat molt més la capital... Hi havia anat una altra vegada només... a veure el musical de La Bella y la Bestia! jeje, està clar que el que em va és la música, eh?

8/3/06 10:52 a. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

L'has llegit, Vicent? No en tenia cap referència, espere que m'agrade! Normalment Carme Riera no em decep. Ja he escrit a la primera pàgina del llibre: "Comprat a MADRID el 04 de Març de 2006". Jeje, això no té preu.

8/3/06 11:18 a. m.  
Blogger nimue ha dit...

ostres, ainalma, quina enveja em fas per haver vist el musical!
és lamentable que no tinguem la mateixa oferta a Barcelona. I a València o Alacant ja ni et conte...

8/3/06 6:48 p. m.  
Blogger Giorgio Grappa ha dit...

És curiós, jo et calculava (o igual ho has dit tu en algun post) uns vint-i-pocs, i no em quadra que t'agrade un grup de quan jo era jovenet. Vull dir, que no et faig de la meua quinta...

8/3/06 9:14 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Sí que és lamentable, Nimue. I qui ho havia de dir? Ho va organitzar el Consell de la Joventut d'un poble de València que només compta amb 4000 habitants!
Si tens oportunitat, no et perdes el musical. No te'n penediràs!

8/3/06 11:15 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Jeje, tens raó Giorgio. Vint-i-tres, per a ser exactes. Però, què hi farem? He eixit rareta per a la meua generació: escolte Mecano, la meua cantant preferida és Ana Belén, escolte Nino Bravo, els Beatles, Raimon, Lluís Llach, Serrat, Maria del Mar Bonet... Continue?

8/3/06 11:18 p. m.  
Blogger ALtraste ha dit...

Me alegro que lo pasaras bien en el viaje. A ver si me paso por la secta y nos vemos pronto.

Voy de culo, no se puede decir de otra forma.

Besos y cosas,

AL.

9/3/06 9:51 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Sí, xiqueta, Altraste, que tenim una abraçada de teletubie pendent. Un beset.

9/3/06 10:29 p. m.  
Blogger nimue ha dit...

home, giorgio... quan sonava mecano tu ja eres majoret eh... és el grup de la meua adolèscencia i jo en tinc 31...

9/3/06 10:56 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Sí, veritat, Nimue? El grup es va formar en els 80, tampoc no és tan antic. El que passa és que al Giorgio li agrada llevar-se anys...Hehe. Un beset.

10/3/06 7:28 a. m.  
Blogger Iurema ha dit...

aaaaaaaaiiiii!!!! quina enveja que em fas!!! enveja cotxina!!! jo vull anaaaaarrrr!!! per què aquí a barcelona no en fan!!!??? per què??????

bueno, i deixant de banda "mis lamentos", m'alegro que t'ho hagis passat tan bé! aihs! aquests findes d'escapades por ahí són lo millor per desconectar!

besets, wapeta!

10/3/06 1:11 p. m.  
Blogger Iurema ha dit...

per cert, tu tens el TanKa pendent, no? :) l'espere impacientment ;)

10/3/06 1:11 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Aiss, Iurema, si que està pendent, però no tinc gens de ganes de fer-lo... Li ho explicaré a Awake, que hi ha confiança. I ja se sap..."Donde hay confianza, da asco". Un beset, i anima't a anar-hi, que paga la pena.

10/3/06 2:36 p. m.  
Blogger Awake at last ha dit...

No pasa nada, :-P, luego te escribo el mail.

Besos!

10/3/06 6:35 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

L'espere ansiosa, Awake, i veure't també, que fa temps que no parlem cara a cara! Un beset.

10/3/06 7:12 p. m.  
Blogger Awake at last ha dit...

Lee tu correo, perraca (y borrar todo el spam de arriba tampoco sería mala idea)

13/3/06 12:59 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

L'acabe de veure, ja hi vaig, ja hi vaig! Fins a la vesprada!

13/3/06 2:28 p. m.  
Anonymous Anònim ha dit...

Ainalma, ¿me dejas que le eche un morro ketekagas y le deje aquí un mensaje a Awake?

¿No? Vale, pues lo hago igual.

Que lo siento, nena, especialmente en la medida que sea culpa mía por segunda vez :)
Cuídate.

13/3/06 4:40 p. m.  
Anonymous Anònim ha dit...

De hecho me voy a cambiar el nick. Estoy entre La Mensajera del Miedo, Jonny Metocolafloric o Murió con la boca abierta.

13/3/06 4:56 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Tu mateixa, Eride...

13/3/06 9:24 p. m.  
Anonymous Anònim ha dit...

Hey, lo siento, no pretendía molestar, de verdad :) bórralos, por favor, bórrame.

14/3/06 12:50 a. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

No cal, Eride. Només esborre els SPAM.

14/3/06 7:56 a. m.  
Anonymous Anònim ha dit...

Carai Ainalma!! Quin cap de setmana mes exhaust!! Amb rao... cantaves la mitica canço de Mecano...

Per cert, ja volia veure aquest musical i amb la teva recomanacio m'he acabat de auto-convencer... el problema es que si amb prou feines vaig a Barna... a Madrid ho veig txungo!

14/3/06 9:18 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Fes l'impossible si cal, Unmei, però si volies veure'l, no te'l perdes!!!

14/3/06 9:32 p. m.  
Blogger Awake at last ha dit...

Me lo he pensado mejor...

14/3/06 11:39 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Ufff, aquesta vesprada en parlem! Un beset.

15/3/06 12:54 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici