18 de febrer del 2006

"Raro, raro, raro"


Aquesta setmana he tingut uns dies un poc "tontos".

Ha sigut una sensació estranya, estava cansada, més de l'habitual, sense ganes de fer res. Intentava estudiar i les paraules em relliscaven de dalt a baix, era incapaç de retenir res del que estava llegint. He estat susceptible amb tota la gent que hi havia al meu voltant (hauré de demanar disculpes dilluns...), he intentat aïllar-me.

I tot això per què? Doncs, la veritat és que no ho sé, no hi havia cap motiu per estar i per sentir-me així, però així és com he passat un parell de dies. El que tenia clar era que necessitava una abraçada de veritat, però tampoc em veia amb cor de demanar-la. Hi ha coses que ixen i, si les demanes, no tenen el mateix resultat. Què poden tenir aquests petits gestos que tan bé em fan sentir de tant en tant? Menys mal que tinc un grapat de xiquets a primer curs (6 anys) molt carinyosos que, no sé si ho van intuir, però dijous a la vesprada van córrer cap a mi per a fer-me aqueix gran regal que tant necessitava: una abraçada que quasi em fa caure de cul a terra! I és que de vegades me’ls menjaria.

He acabat comprant-me unes vitamines, a veure si amb això se soluciona el que siga que tinc.

13 comentaris:

Blogger ALtraste ha dit...

Yo tengo un osito de peluche, Ozzy y tomo Supradyn.

(Sólo es una idea) : P

A ver si me pongo buena y el lunes (o el miércoles)nos damos una abraçada de teletubi en el ensayo.

Besines y cosas (puede sustituir la palabra "cosas" por lo que desée),

AL.

19/2/06 12:51 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Et prenc la paraula, Altraste! La setmana que ve ens veiem. Besets.

19/2/06 12:59 p. m.  
Blogger nimue ha dit...

"Hi ha coses que ixen i, si les demanes, no tenen el mateix resultat" Hi ha vegades que cal saber demanar les coses, xiqueta... no tots tenim la sort de tindre 6 anys i la intuició encara fresca...
Espere que vages animant-te, bonica
besets!

19/2/06 9:29 p. m.  
Anonymous Anònim ha dit...

Aquests segon trimestre és llarg... Cal que agafis forces! Cuida't! I, si no... segur que tornes a trobar algun petitó que t'abraci...A més, tens la garantia que aquests marrecs de 6 anys no et demanen res a canvi quna t'abracen, ho fan perquè els hi surt del cor!

19/2/06 9:45 p. m.  
Blogger Pedra Lletraferida ha dit...

Ostres, ostres, ostres... Ens parles estimada Ainalma de mancança d'abraçades, d'escalf, de besets, de carantoines, de mims,..., De què em sona a mi tot això? Perquè el mòn està fet de l'inrevés?... :(

19/2/06 10:39 p. m.  
Anonymous Anònim ha dit...

Anima't noia! ja veuràs que amb el solet de la primavera tot aquest sentiment tristoi s'anirà esvaïnt.
No et tallis de demanar a un bon amic / ga aquest abraçada quan et faci falta. Els teus amics blocaires te'n enviem una de virtual!!!

19/2/06 11:53 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Potser tens raó, Nimue. Em queden tantes coses per aprendre... Però ho provaré!

Sí que és llarg, Annatarambana, sí... Però de moment pareix que estic aguantant. Dormir tant aquest cap de setmana m'ha sentat de meravella! Com nova, altra vegada ;-)

Sí, Pedra, em passa de tant en tant. És com una necessitat en un moment determinat, com si fos el remei a una, diguem-ne, "malaltia".

Ja comença a eixir el sol a Alacant, Dizzy! Aquests dies s'havia amagat bé... Moltes gràcies per l'abraçada virtual, ja la sent!

Un beset molt gran a tots!

20/2/06 3:34 p. m.  
Blogger Iurema ha dit...

Jo també necessitava una abraçada de les que tu dius, improvisades... ai! Tb te n'envie una virtual, molt i molt forta (espere que em càpiga dins del comentari!!!)!!!! I menys mal que aquest cap de setmana he baixat a casa i he abraçat i besat fins a cansar-me al meu cosinet de 6 anyets... casi casi com tu!

De vegades aquestes èpoques de tristesa vénen sense cap motiu i igual que vénen se'n van :)

un beset

20/2/06 4:29 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Més que època de tristesa, Iurema, ha sigut aclaparament. Estava mooolt cansada, i hui, després d'un bon descans de cap de setmana, ha sigut quan me n'he pogut adonar. També sóc conscient que aquest "cansament" em va fer estar una miqueta insuportable la setmana passada amb la gent amb què estic normalment, però hui ho he pogut parlar amb aquestes persones i m'he quedat molt millor.
Moltes gràcies per l'abraçada, que veig que tu també necessitaves, i no patisques per l'espai, que aquests comentaris no tenen límits! Un petó.

20/2/06 11:43 p. m.  
Blogger Iurema ha dit...

ohm! m'alegre que estigues millor i que ho hages solucionat tot amb la gent. descansar és bo... jo aquest cap de setmana entre baixar a casa i la festa i tot... no he pogut descansar gens! i ahir estava molt ratllada! ainsss

gueno... un beset *

21/2/06 12:27 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

A mi em toca festa aquest cap de setmana, Iurema. De moment, tinc pensat anar a València, encara no sé molt bé a què, però tinc ganes de veure un parell de llibreries de què m'han parlat. I després Carnestoltes... Se m'amuntega la feina! Un beset.

21/2/06 1:12 p. m.  
Blogger arckh ha dit...

I tant... els xiquets són molt més llestos del que pensem i s'adonen de tot!!

Has de riure, riure i riure!! això ho cura tot!!

;*

22/2/06 1:42 a. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

I tant, Arckh! Ja he començat la "teràpia"!!
;-) Un beset.

22/2/06 7:41 a. m.  

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici