21 de gener del 2006

Meme...

Participe en aquest Meme perquè Dizzy m'ha convidat a fer-ho i perquè vaig dir a la Nimue també que ho faria.

Normes: el primer jugador d’aquest joc inicia el seu missatge amb el títol “ 5 estranys hàbits teus”. Les persones que són convidades a escriure un missatge al seu bloc sobre els seus hàbits poc comuns , han d’ indicar també clarament aquestes normes. Al final heu de triar 5 noves persones i afegir un enllaç al seu bloc . No oblideu deixar un comentari al seu bloc dient-los que els heu escollit per continuar el meme.

I allà van cinc dels meus estranys hàbits, encara que jo ho veig d'allò més normal...:

1. Sóc una maniàtica de la puntualitat. Odie quedar amb algú i que arribe tard, de la mateixa manera que odie arribar tard jo mateixa. La mala llet que m'entra no la puc explicar.

2. Sóc poc parladora, per tant, odie que em tallen quan per fi em decidisc a dir la meua. Això també és extensible a que no em deixen parlar quan algú està debatent amb mi, quan aquest algú només vol sentir la seua veu. Clar, acabe cridant per fer-me oir, i això tampoc no m'agrada.

3. He de comprovar unes cinc vegades cada nit abans de gitar-me que he posat el despertador a l’hora correcta. Em fa pànic pensar que puc adormir-me i, per tant , arribar tard... A més, faig com he vist que feu molts de vosaltres: el pose un quart d'hora abans de l'hora en què m'he de llevar realment per pensar la mandra que em fa haver d'alçar-me.

4. Sempre he de deixar les coses per a l’últim moment, si no, no rendiria tant, o no seria jo. Sóc mandrosa, sí, què hi farem?

5. Solc pujar les escales mig corrents, i no perquè faça tard, no, almenys en aquest cas, sinó perquè si no tinc la sensació que em canse més, o... No sé, la veritat, no té justificació lògica, però sempre ho faig així.

Vegeu? Si sóc d'allò més normal... Ara, qui vulga, que continue amb el Meme. Per la meua part preferisc no convidar a ningú; així podeu participar-hi tots els que vulgueu.

18 comentaris:

Blogger Pedra Lletraferida ha dit...

Ainalma: sobre el que ens dius de la teva "puntualitat" (i de la dels demés) et diré que servidor ja fa temps que va deixar de ser un esclau del temps i dels rellotges. És estressant. Per tant, hauries de veure com me les empesco per tal de ser puntual sempre, tot i que vaig pel món sense rellotge¡.
Compartesc també amb tu el tema de pujar les escales a mig córrer. Perquè?. Doncs perquè tinc els genolls de vidre (el dret operat ja), i per tant, així pateixo menys, i se'm fa menys feixuc l'esforç.
Ens llegim!

21/1/06 8:52 p. m.  
Blogger nimue ha dit...

jejejeje... em sembla que de moment eres l'única persona amb la que no coincidisc en cap mania... :)

21/1/06 10:45 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Benvingut, Pedra Filosofant. Per a mi seria un malson anar per la vida sense rellotge, com t'ho fas?
Per al tema de les escales no tinc excusa, no sé el motiu, almenys el teu és coherent. Sí, ens llegim!

22/1/06 11:31 a. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

En això no estic d'acord, Nimue. Coincidim en això que no ens agrada que la gent ens parle "al damunt", però no l'he posada per no repetir-me. I com que en tenia tantes d'altres, de manies, per posar...

22/1/06 11:35 a. m.  
Blogger Iurema ha dit...

Mmmm... coincidisc amb les manies 1, 3 i 5! Però sobretot la 1!!! M'irrita notablement que la gent siga impuntual! De vegades ja supose que arriben tard i intente arribar tard jo també (reptes que una es posa!) però no hi ha manera! No sé com m'ho faig però és quasi bé impossible que arribe tard... aaiii!

22/1/06 12:43 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.

22/1/06 12:47 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

A mi em passa que encara que intente arribar tard i ho aconseguisca, la persona en qüestió arribarà més tard encara, amb la qual cosa no he solucionat el problema... No hi podem fer res, Iurema.

22/1/06 12:48 p. m.  
Anonymous Anònim ha dit...

Bones Ainalma! Donc sjo coincideixo amb el tres, força i sobretot en el 4. I no és que sigui una cosa que me'n senti orgullosa. Ja m'agradaria fer les coses amb temps i previsió , però sempre ho acabo deixant per l' últim moment . Jo el que penso és que sota pressió treballo millor :-)
I al fi i al cap es tracta que les coses s'acabin fent, Si les has fet amb temps o corrents a l' últim moment no té gaire importància...

22/1/06 12:52 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Doncs això és el que dic jo, Dizzy, que el que compta és el resultat final. Jo tampoc no ho faig a propòsit, però sempre acabe fent-ho de la mateixa manera.

22/1/06 12:54 p. m.  
Blogger Pedra Lletraferida ha dit...

Ainalma: per anar per la vida i pel món sense rellotge, en primer lloc, t'has de convèncer de que no el necessites, i a això hi ajuda molt el fet de que anar a contrarellotge i a toc de pito és (ha de ser) estressant. Després, "et busques la vida" per sapiguer quina hora és, sense que el fet de dur rellotge al canell vulgui dir que cada 5 minuts hagis de sapiguer quina hora és. No sé si m'he explicat bé. Hi ha un munt de rellotges arreu per on et mous, i per tant, aquestos són des de llavors "els teus rellotges". Així de senzill i així de fàcil.
Ens llegim!

22/1/06 7:01 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

No, Pedra, jo només vaig sense rellotge a l'estiu i perquè la marca blanca que em deixa el sol és molt gran, però tire mà del mòbil. Què en faria jo, sense el rellotge del mòbil? I ha vegades que mire els dos, aquest i el del canell. Doncs això, una mania com qualsevol altra... però que no em puc llevar de damunt. Un beset.

22/1/06 8:32 p. m.  
Blogger namaga ha dit...

que bé! compartir manies simpàtiques amb tu, és la número cinc i la tres

23/1/06 10:56 a. m.  
Blogger Awake at last ha dit...

Creo que eso de la puntualidad lo llevas demasiado a rajatabla (Awake sale corriendo mientras se descojona)

Besos!

23/1/06 12:18 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Sí, Namaga, que aquestes coincidim molta gent!

23/1/06 1:34 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Tu ho saps millor que ningú, eh, Awake? Un beset!

23/1/06 1:34 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Jeje, Lapislàtzuli, sí que ens coneixem bé, i per això també saps que sense rellotge no puc viure! D'això de la puntualitat, ja està vist que qui no pot, no pot... Un beset, bonica!

25/1/06 12:43 p. m.  
Blogger ALtraste ha dit...

O_O

Así me he quedado, querida.

¿Esto lo has escrito tú o te lo he dictado yo? Me explico: concidimos en TODO:

1. Llegar tarde me supone una pesadilla, que lelguen tarde me desespera.

2. Me cuesta decidirme a hablar y cuando lo hago... y me cortan... tsk... me callo. Paso de gritar.

3. Mi peor pesadilla es llegar tarde, por tanto, compruebo el despertador varias veces y tb lo pongo 15' antes de la hora para notar el calorcillo de la almohada (como si no llevara notándolo toda la noche), jajaja... no soy más perra porque no me entreno : p

4. ¿Has empezado a estudiar opos? Yo tampoco : p

5. Vivo en un ático sin ascensor... si no subiera las escaleras corriendo se me haría eterna la subida XD además, mi casa es una nevera, así que de paso de llego rápido, entro en calor : p

Y... yo tb me quito el reloj en verano!!

Jamíademividaydemisentrepaños... ¿te has dado cuenta de que somos las dos una picas de altas? ¿seremos hermanas gemelas? o_O?

Flipo

Ea, besos y eso,

AL.

27/1/06 9:07 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Xe, Altraste, no sabia que fórem tan paregudes!!! Clar, com ens costa tant parlar... Però a mi més, eh! que a la vista està! Un beset!

27/1/06 10:25 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici