6 de gener del 2006

Si... (en condicional)

(No deixeu d'escoltar... - Si , de L'Ham de foc)

El primer que he fet només despertar ha sigut córrer cap a l'arbre de Nadal improvisat que l'altre dia vaig instal·lar al menjador de casa, a veure si els reis s'havien recordat de mi... però no. I no és just, perquè només havia demanat dues coses! Potser una d'elles sí que me l'hagen duta, però això no ho sabré fins ben entrat l'any. L'altra... si no la tinc ja, és que tampoc no la tindré després. Però ja ho sospitava, eh? No cregueu... Però...
Si s'hagués fet realitat el meu somni...
Si hui hagués trobat el seu caliu...
Si hui estiguéssem més a prop... Encara que la nostra distància continués essent la mateixa en qüestió de quilòmetres...
Si sabés que almenys una vegada, només una, des de l'última que vam ser junts, ha pensat en mi...
Si...
SI
(Lletra: Mara Aranda. Música: Efrén López / Mara Aranda)

Si em bressolares asseguda als teus genolls,
davall dels feixos, cantant-me cançonetes de son.

Si em parlares amb paraules d'amor,
trenant els meus cabells, cantant-me cançonetes de son.

Si em portares presa de les mans,
quan ja no resta llum, cantant-me cançonetes de mort.

23 comentaris:

Blogger ALtraste ha dit...

Haberte dejado un trocito de chocolate por ahí escondido ; )

Besets.

AL.

6/1/06 1:50 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Ho tindré en compte per a l'any que ve, AL, no patisques! Un beset.

6/1/06 2:11 p. m.  
Blogger Giorgio Grappa ha dit...

De vegades, els millors regals són els que ni tan sols havíem arribat a imaginar: de segur que t'han deixat alguna coseta de la que encara no ets conscient. Bon Any, Ainalma!

6/1/06 4:03 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Obriré ben els ulls per veure si la trobe, Giorgio! I gràcies per la visita, ja et trobava a faltar! Besets.

6/1/06 4:40 p. m.  
Blogger nimue ha dit...

els reis són una mica trapelles, ainalma... tu ves mirant... ;)

6/1/06 6:22 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Clar que miraré, Nimue, quin remei... I és que qui es pot refiar de tres vellets que s'amaguen en la nit, són "amics" dels xiquets i sempre van acompanyats de tres camells perquè els duguen la mercaderia...? ;-)

6/1/06 6:27 p. m.  
Blogger Awake at last ha dit...

Los Reyes no transportan paquetes tan pesados, Ainalmeta, menos todavía cuando es algo que deseas desesperadamente, está en el convenio sindical.

Besos!

6/1/06 11:30 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Estan sindicats i tot? No sabia que els mags necessitaven també d'aquestes coses. A més, el paquet no era tan pesat, que no demanava un cotxe!

7/1/06 9:40 a. m.  
Anonymous Anònim ha dit...

Jo de vegades penso que els Reis i nosaltres parlem llenguatges diferents... Però molt i molt diferents, eh? És que això de ser reis, no sé... sembla que els allunya dels mortals, no trobes? Però, tranquil·la, que no deu pas ser perquè t'has portat malament. Una abraçada.

7/1/06 11:24 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

I de què els serveix la màgia si no poden (o no volen...) entendre els mortals, eh, Isnel? Sí, crec que no he sigut tan roïna com per quedar-me sense res... A veure si m'han portat l'altre regal que els demanava! Ja us ho diré. Un beset.

8/1/06 11:36 a. m.  
Blogger Lost in Translation ha dit...

Bueno dona, aviam si hi ha sort i els reis et porten almenys una de les coses que has demanat.
Jo també he demanat algo que fins que no passi un temps no sabré si m ho han portat i també hi ha cosa de kilometres pel mig aixi que bueno...que hi farem.Quan ens fem grans els reis perden poders i credibilitat, tristttt

8/1/06 1:14 p. m.  
Blogger Lost in Translation ha dit...

Bueno dona, aviam si hi ha sort i els reis et porten almenys una de les coses que has demanat.
Jo també he demanat algo que fins que no passi un temps no sabré si m ho han portat i també hi ha cosa de kilometres pel mig aixi que bueno...que hi farem.Quan ens fem grans els reis perden poders i credibilitat, tristttt

8/1/06 1:14 p. m.  
Blogger Lost in Translation ha dit...

Bueno dona, aviam si hi ha sort i els reis et porten almenys una de les coses que has demanat.
Jo també he demanat algo que fins que no passi un temps no sabré si m ho han portat i també hi ha cosa de kilometres pel mig aixi que bueno...que hi farem.Quan ens fem grans els reis perden poders i credibilitat, tristttt

8/1/06 1:14 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Tranquil·la, lost in translation, que si m'han portat l'altre regal us ho faré saber... Espere que tingues més sort que jo a l'hora d'aconseguir el teu regal! I sí, sí que és trist això que dius... Un beset.

8/1/06 1:22 p. m.  
Blogger arckh ha dit...

hi ha regals difícils de trobar... fins i tot per als reis mags!!
(però difícil no vol dir mai impossible, eh?)

;*

8/1/06 2:22 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Això espere, Arckh, que no siga del tot impossible...

8/1/06 2:30 p. m.  
Anonymous Anònim ha dit...

ais, això dels reis és molt coplicat, a vegades els camells beuen massa i les gepes els hi pesen i clar, s'ha d'entendre... és una nit molt dura...
per cert la cançó m'encanta!!!

petonets de colors

8/1/06 4:23 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Sí, Imma, això dels camells deu ser... M'alegre que t'agrade la cançó, L'ham de foc és un dels meus grups preferits! Un bon grapat de besets.

8/1/06 4:28 p. m.  
Anonymous Anònim ha dit...

Uooo! Vols dir que no s'han equivocat de dia??? Potser el dia que menys t'ho esperes... plaf! apareixen els teus regals... i els somnis es fan realitat!
Nomès hem de creure en els nostres somnis!!!!
:))

9/1/06 12:41 p. m.  
Blogger Iurema ha dit...

l'ham de foc! m'he sorprés de veure-ho! (grata sorpresa, clar!) és bonica, la cançó...

per cert, potser hem demanat coses paregudes... amb el mateix resultat! a veure si un dia d'aquests ens trobem amb la sorpresa. encara que no siga de part dels reis... ;) que tingues sort!!!!

9/1/06 1:22 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Potser tens raó, Unmei, en això que s'han equivocat de dia... I potser també tingues raó en això que hem de creure en els nostres somnis...

9/1/06 5:14 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Iurema, coneixes L'ham de foc? A mi m'encanta! I sí, tal volta em demanat coses paregudes... A veure si tenim sort totes dues! Espere eixe dia que dius amb impaciència... Un beset.

9/1/06 5:15 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Benvinguda, Lapislatzuli! Ja t'he fet la visita de rigor. No patisques per això del funcionament, que crec que no és massa complicat. Un beset, guapa!

10/1/06 9:24 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici