19 de novembre del 2005

Un pas darrere d'un altre...

I ací comença el meu caminar pel món dels blogs. Li dec aquesta aventura a Isnel , que de tant insistir m'ha convençut a crear la meua pròpia pàgina... Ja veurem què n'ix.
Primer de tot, si algú llig això, he d'avisar-vos que a causa de la meua mandra i manca de temps, els posts tardaran a arribar i, en segon lloc, heu de saber que els ordinadors i jo no ens duem massa bé, amb la qual cosa, deixeu-me un temps per descobrir tot el que s'amaga a blogger.com!
Endavant!

15 comentaris:

Anonymous Anònim ha dit...

Ainalma! Ostres, quina il·lusió! Benvinguda a aquest món tan i tan especial, maca. Ens llegim, però sense presses, tranquil·la, cadascú al seu ritme, sense (més) pressions. Una abraçada d'una altra Gèminis ;)

19/11/05 10:51 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Que bé, Isnel! Has fet el primer comentari a aquest blog. Ostres, hauré de fer-vos moltes preguntes sobre tot això, no sé com posar determinades coses perquè hi apareguen!
Per cert, com que una altra Gèminis? Jo no ho sóc, sóc Sagitari.
Besets!

20/11/05 6:52 a. m.  
Anonymous Anònim ha dit...

Bon dia! És que vaig mirar el "View my complete profile" i vaig veure-hi Gemini. Hi devia sortir per defecte, perquè ara veig que ja està canviat. Jo no sé si et podré ajudar gaire, perquè el meu blog està a lamevaweb, que va una mica diferent, i a més hi entenc poquíssim, de coses d'aquestes. Però segur que te'n sortiràs. Bon diumenge!

20/11/05 9:09 a. m.  
Blogger Awake at last ha dit...

XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

¡Ya te pillaré por banda, ya!

Besos!

21/11/05 12:14 a. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Hola Awake! Sí, ja en parlarem! Besets.

22/11/05 10:19 a. m.  
Blogger namaga ha dit...

ja, ja, ja
ho sabia, ho sabiaaaaa
que tard o d'hora hi cauries!
iupiii!
Jo només et puc advertir dels perills:

- vigila amb un anomenat:
Grappa! (és molt i molt dolent)

22/11/05 3:49 p. m.  
Blogger Awake at last ha dit...

Ainalma petarda

postea ya

o con todo el dolor de mi alma

te voy a putear, XDDDD

Besos!

22/11/05 8:35 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Molt bo, Namaga, però em sembla que el pobre Giorgio encara no s'ha assabentat que tinc blog! Temps al temps. Besets!

23/11/05 8:18 a. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Ei, Awake, que no saps que hi ha gent que treballa i no pot passar-se el dia davant l'ordinador? Tranquil·la, que si tot va bé posteraré aquest cap de setmana.

23/11/05 8:20 a. m.  
Blogger namaga ha dit...

ja, ja, ja
m'encanta jugar amb en Giorgio!

23/11/05 3:34 p. m.  
Blogger Giorgio Grappa ha dit...

Eiiiiii! Quina alegria, Ainalma, ja t'has decidit! Val, d'acord, serem pacients i ens aconformarem amb el teu ritme d'escriptura... Que no, que no passes pena: ja veus que, qui més, qui manco, cadascú escriu quan pot. Una abraçada!

(Namaga, ja et pillaré, ja! Mira que anar malparlant de mi, que sóc tan bon xiquet...)

23/11/05 8:44 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Hola Giorgio! Quina alegria trobar-te per ací! D'acord, però aquest cap de setmana sí que he d'escriure, que hi ha coses a celebrar... Ja veureu! Besets.

24/11/05 7:40 a. m.  
Blogger Awake at last ha dit...

Un bonic marronet per tu al meu blog!

Besos!

24/11/05 9:45 p. m.  
Blogger nimue ha dit...

hola xiqueta! m'afegisc a les benvingudes! espere que ens anirem llegint a poc a poc... :)

25/11/05 8:25 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

De segur que sí, Nimue! M'ha agradat molt la teua pàgina, m'hi veuràs sovint. Besets.

25/11/05 8:43 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici