22 de maig del 2009

"Ací" de nou

Torne a ser per ací. Us trobava a faltar. Ha sigut una mitja absència, perquè en la mesura en què m’ha sigut possible us he anat seguint, encara que no haja publicat res... Han sigut temps estranys. Però sembla que tot torna a la normalitat eixa que tant m’agrada, i això està bé!

Mon pare ja s’ha recuperat per complet, cosa que hi ajuda d’allò més. Jo, de moment, he tornat a recuperar la son que creia perduda. I continue valorant el temps que podem passar junts. Amb somriures i abraçades, amb moltes abraçades. Les coses tornen a tenir color, no sé si m’explique...

...

A migdia volaré cap a Mallorca. Me’n vaig a passar el cap de setmana. S’acosten les vacances i abelleix començar a gaudir, encara que només siga per un parell de dies. Ho necessite. Necessite que arribe l’estiu i oblidar un any que ha sigut més dur que qualsevol altre, un curs ple d’ensurts i de moments que voldria esborrar de la memòria, no reviure. Perquè els meus són el més important i no han estat bé. I vull decidir que ja n’hi ha prou, que ara toca deixar pas a les experiències bones i enriquidores, que toca tornar a somriure per somriure, sense haver de forçar res en fer-ho. Que toca tornar a tenir il·lusió en lloc de por. Perquè el que estiga en la meua mà, ho faré perquè així siga.

I també toca ser legal. Ehem... Mig legal. Vaja, que ja no sóc una okupa en ma casa, perquè per fi tinc la ditxosa llicència de primera ocupació (després de dos anys d’espera...), i el meu contracte de llum i aigua! Ara només hem salte les normes amb l’internet de veí... I amb els trens de Barcelona-Vilanova!

No sé què passa, però hui em sent estranya escrivint. Supose que fa massa temps que no conte cosetes i està tot tan acumulat que no sé com fer-ho fora... Doneu-me temps.

13 comentaris:

Blogger Giorgio Grappa ha dit...

Ens alegrem de llegir-te una altra volta, Ainalma! I que ton pare estigui millor; esperem i desitgem que continuï la milloria.

Passa-t'ho molt bé per les Mallorques, no deixis de visitar la tomba del beat Ramon Llull i llegeix algun fragment del seu Llibre de meravelles mentre es pon el sol, des de la platja o del del port.

Moltes abraçades i besets!

22/5/09 8:29 a. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Ostres, no sabia que hi era, el Llull! Ho tindré en compte, Giorgio, moltes gràcies per la recomanació!!!!

Besets!

22/5/09 11:06 a. m.  
Blogger nimue ha dit...

una abraçada, guapa! m'alegre que ton pare estiga millor! i espere que el viatge a Mallorca haurà anat molt bé!!!

24/5/09 9:56 p. m.  
Blogger zel ha dit...

Ainalmaaaaaaaaaaaa!!!! Bentornada, enyorava les teves sempre dolces i sentides paraules. Me n'alegro que el pare estigui bé, de tot cor. Petons!

24/5/09 10:09 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Ha anat genial, Nimue, encara que ha sigut molt curt...

Gràcies, Zel, esperem continuar com sempre!!

Besets!

25/5/09 9:12 a. m.  
Blogger Giorgio Grappa ha dit...

Ainalmeta, fins anit a les tantes no vaig veure el teu missatge al mòbil: no t'he pogut explicar a temps que el beat descansa a l'església de Sant Francesc, a Palma :-( .

Bé, sempre pots planejar una altra excursió per anar a visitar-lo :-) .

Beseeeeets!

25/5/09 10:34 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Jooo, Giorgio, vaig estar a la porta de l'església! Bé, no passa res... Com ben dius, aquesta pot ser una bona oportunitat per fer una altra escapadeta, jeje.

Besets!!!

26/5/09 10:04 a. m.  
Blogger Giorgio Grappa ha dit...

Jo hi he anat dues voltes i encara no he visitat Miramar, el monestir que va fer fundar, ni Randa, el lloc on va tenir la il·luminció :-( .

26/5/09 9:32 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Bé, de segur que tu també tens l'oportunitat de visitar-ho tot en algun moment!

27/5/09 9:10 a. m.  
Blogger fada ha dit...

Hola, guapíssima! Jo també he tornat fa poquet. M'alegro molt que ton pare estigui bé. Aquest ensurt t'ha permès de valorar la sort que tens de gaudir de la seva companyia. Aprofita-ho! Si vols descrregar la teva consciència i venir a pagar un bitllet com Déu mana a la Renfe, t'esterem esperant amb els braços oberts!! Molts petons.

27/5/09 3:21 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Jeje, moltes gràcies, Fada, però em pense que no està del tot malament ser una mica roïneta en algun moment, no? ;-)

Ara, que no serà per falta de ganes de tornar allà dalt! Molts besets!

27/5/09 9:53 p. m.  
Blogger DE TOT UN POQUET ha dit...

Esperem eixos escrits... i que tot vaja bé...

31/5/09 7:05 p. m.  
Blogger Ainalma ha dit...

Moltes gràcies, Valldalbaidí! ;-)

31/5/09 10:29 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici